Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 530

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-26 20:31
Antall innlegg: 1398

Jeg ville hatt færre nick på ordspill.no
 
barell2009-08-26 20:41
Antall innlegg: 19

Her kommer fra en dame som begynner å bli litt gammel - bare litt: Hvis jeg kunne levd om igjen, ville jeg antakelig ha gjort de samme tabbene en gang til, for jeg ville ikke hatt de erfaringene jeg har nå, har jeg tenkt mange ganger. Derfor har jeg slutta å gruble på det der, og har heller gått inn for å lære av erfaringene mine straks og prøve å gjøre det litt bedre neste gang jeg kommer i en liknende situasjon som en av dem jeg har bomma i. Det har faktisk ført til at i stedet for å drømme om hva som kunne ha vært annerledes, syns jeg at jeg har fått litt lettere for å forandre på meg selv, og det har blitt litt lettere å innrømme tabber. Dem gjør jeg jo drøssevis av hele tiden, og sånn vil det sikkert fortsette å være resten av livet.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-26 21:31
Antall innlegg: 664

Hei !

Derfor er et slikt tema som tas opp i denne tråd så lurt. Noe av det lureste man kan gjøre er å høre på eldre folks erfaringer ( i tillegg til sine egne), så blir det lettere for en selv å kjøre en bedre linje.

Ellers var det mange fine innlegg i denne tråden. Alle var interessante å lese.

kom med fler.



 
Scrabla2009-08-26 22:02
Antall innlegg: 2275

Ja, og hvis det ikke blir plass i denne tråden etter at du oppsummerer så kan du jo lage en ny tråd om ditt eget forbedringspotensiale.
 
Ø N2009-08-26 22:11
Antall innlegg: 725


Jeg skulle ønske nick beskrev navnevalget slik at det ble
lettere for de som leste forum å forstå hvorfor det aldri
kommer noe fornuftig fra enkelt noen gang.

Vil anbefale en uten og nevne navn å bytte
over til dette bildet i sin profil.

www.grimmemennesker....le -243.htm
 
mysteria - Ikke medlem lenger2009-08-26 22:15
Antall innlegg: 1124

Nå kan vi lure på hvem ØN tenker på.
Jeg tror det er ...
Ikke sant?

PS Du er litt slem ØN
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-08-26 22:42
Antall innlegg: 614

Jeg tror heller d er en hormonell 16-åring som står bak den profilen.
Virker slik på utbrudda av å til
 
sla2009-08-27 01:43
Antall innlegg: 76

Jeg ville...

- prövet å väre mer sosial
- ikke solgt drömmebilen min
- tatt småflysertifikat når jeg var 20-24 og hadde mye penger (det er forresten ennu ikke for sent, men dessverre dyrt)
- kjöpt det fyret jeg ikke våget kjöpe som bosted, fordi jeg var singel
- kjört Rute 66 i en passende bil (det er vel egetlig ikke forsent, det heller?)
- prövd å läre meg like trening for formens skyld (trening er noe jeg hater)
- bodd på sydligere breddegrader (nu får det vente til jeg blir pensjonist, tror jeg)
- jobbet frivillig et eller flere år med truede dyrearter, som på et gepard-sanctuary eller lignende
- ikke skulket piano og gitartimene (men de var så fryktelig kjedelige)
- spist mindre erter, bönner og kjedelige/vonde grönnsaker (nei, man MÅ ikke spise denslags for å väre sunn, det finnes andre grönnsaker som faktisk er gode!)
- lärt meg MYE mer av farmor för hun döde; bake lefser og flatbröd, brygge bondeöl, lage heggebärsaft, flaske opp smågris, veve filleryer, lage morr, og masse annen (nu dessverre nesten glemt) bonde-kunnskap
- lärt meg flere sprog (igjen; jeg prövde flere ganger, men kursene var så ulidelig kjedelig at jeg ikke holdt ut)



 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-27 08:58
Antall innlegg: 664

Scrabla. Det betraktes som et bevis på modenhet og stor åndelighet å kunne fremlegge sine personlige ting angående hva man kunne tenke seg gjort anderledes da man var yngre. Det betraktes her ikke som en utlevering av seg selv.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-27 09:22
Antall innlegg: 664

Hensikten med tråden er jo selvklar Scrabla. At yngre folk kan trekke på eldre folk sin livserfaring og dermed unngå å gjøre de samme uheldige tingene og dermed igjen få et rikere liv for både seg selv og andre i nærheten.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-28 16:46
Antall innlegg: 664

Skulle ønske jeg hadde tatt samfunnsfag istedet for realfag på vg. . Det kunne ført meg i en annen mer ønsket retning når jeg ser på hvordan interessene mine seinere i livet utviklet seg. Men var man flink i realfagene så var det liksom naturlig å fortsette med dem på den tida, jeg burde ikke fulgt denne strømmen.

Så en lærdom av dette er : studer det du er mest interessert i, ikke hva som liksom skal være så "lurt" å velge.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-28 17:13
Antall innlegg: 664

Når dette er sagt er jeg meget fornøyd med dagens situasjon
 
bearo2009-08-28 17:22
Antall innlegg: 888

Er du, som din bror, mangemillionær?
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-28 20:14
Antall innlegg: 664

Sier jeg ikke noe om. Du kan spørre May lene , men håper hun holder tett.

Så angrer jeg på at mens jeg gikk på ungdomskolen ikke braste inn i jentegarderoben. Hvorfor i fanken gjorde jeg ikke det..
 
barell2009-08-28 22:21
Antall innlegg: 19

Enkelte ting er det helt ok å angre på! Andre - jentene der - ville jo ikke likt at du hadde brast inn i jentegarderoben, selv om du hadde synes at det var supert - med eller uten en real refs etterpå. Jeg syns også GULL gjorde lurt i å ta realfagene i sin tid, jeg. Interesser endrer seg alltid. Det går an å lære seg litt av hvert når man blir litt eldre også. Nå leser jeg anatomi og fysiologi. Også jeg da gitt som syntes naturfaga var dønn kjedelige på skolen! Men jeg er glad jeg ikke skal eve av den nye lærdommen. Det tar nemlig tid å lære når man blir som jeg - litt gammel!
 
sarita2009-08-28 23:58
Antall innlegg: 104

ingenting tingeling
 
Ennja2009-08-29 09:20
Antall innlegg: 76

...skulle ikkje starta å røykje... :-(
ellers: ALT VEL :-DD ...så langt :-)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-08-29 10:05
Antall innlegg: 614

Skulle ha hørt på mamma,fra første stund, at godteri ER usunt :(
 
liselotta2009-08-29 10:30
Antall innlegg: 564

angrer på at jeg ikke tok noen år utenlands; studier, jobb. Vel vel.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?