Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 844

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rognkjeksen - Ikke medlem lenger2010-02-14 11:41
Antall innlegg: 548

OL HVA ER DET??
 
Sydsklie2010-02-14 14:51
Antall innlegg: 703

Lite kort ord som kan legges i ordspill.
 
USA - Ikke medlem lenger2010-02-15 23:52
Antall innlegg: 1252

Det var en tragisk 15 km i Ol for de norske langrennsgutta. Aldri før i OL-historien har langrennsgutta gjort det dårligere på en 15 km fikk man høre. Northug vrket litt treigere i forhold til toppformen, men dette kan snu i løpet av noen dager.

Muskuløse velformede vakre Marit Bjørgen måtte gi tapt for mer femininformede svenske Charlotte på 10 km langrenn. Sikkert litt lurt å ha fettlag å tære på istedet for muskler som strutter ut av huden ? Men avstanden var bare ca 15 sekunder. Marit er god for gull.
 
Infernalsk - Ikke medlem lenger2010-02-16 00:52
Antall innlegg: 25

OL suger & han der Northug suger.

Charlotte er vakker, det kan man ikke akkurat si om Bjørgens muskler.

Da takker jeg for meg...
 
USA - Ikke medlem lenger2010-02-16 01:04
Antall innlegg: 1252

Jeg er vel en av de få heterofile menn som synes at tydelige muskler på kvinner er vakkert sett i et kroppsperspektiv, men det må ikke bli for maskulint da.
 
Glory2010-02-16 06:22
Antall innlegg: 386

Vil pizza1 slutte med mellomrom før utropstegn? :-O
OL er flott, bare ingen glemmer å spille ordspill mens de ser på!
 
TigerAAw2010-02-16 07:22
Antall innlegg: 2

OL kan fort blir en skammelig afære: Northug ute av form, Bjørndalen ikke samme gamle, skøytelandslaget i knestående kun holdt oppe av Bøkko(Mueller burde ikke fått fyken). Lukter trøstespilling på ordspill. Ps. Få Stensbøl tilbake som toppidrettssjef, Ambø er sirumpa, lite ambisiøs og fokuserer på at vi skal være "gode ambassadører"
 
darksome2010-02-16 08:30
Antall innlegg: 145

var visst smørerne som "ødela" for northug ved å eksperimentere litt, men om det stemmer vet jo ikke jeg.


ellers er jeg forresten på bøkko+mueller sin "side"...
 
USA - Ikke medlem lenger2010-02-16 08:49
Antall innlegg: 1252

Det skrives nå i media at det var smørerne som ødela for gutta ja. Vi får håpe det er riktig.
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-02-16 08:56
Antall innlegg: 1398

Synd ikke du er med, USA! Tror du du kunne klart en topp 10-plassering i går? Dumt at vår beste atlet sitter hjemme i Saltdal og spiser Grandiosa.
 
USA - Ikke medlem lenger2010-02-16 09:07
Antall innlegg: 1252

Jeg bor i Oslo, spiser pizza og var atlet i min ungdom, ikke nå lengre. Jeg var elendig i langrenn, men bedre i noen andre idretter.
 
baltez - Ikke medlem lenger2010-02-16 09:24
Antall innlegg: 1398

Du var jo en racer i kulestøt husker jeg fra barndomsåra på Rognan Stadio.

I Oslo? Da er du jo utenfor ditt naturlige habitat. Dette er ikke bra i lengden. Og hvem mater sauene imens?
 
USA - Ikke medlem lenger2010-02-16 09:48
Antall innlegg: 1252

Takker for tilliten
 
USA - Ikke medlem lenger2010-02-17 02:28
Antall innlegg: 1252

Ja så fikk svenskene gull i herrer skiskyting også. Bjørndalen hadde rett. Det er ikke bare å spasere seg til gull på dagens nivå. Men om blinkene treffes så skulle Norge kunne ta et par medaljer i skiskyting. Kanskje Kjell Kristian kan hjelpe til fra oven ?

 
TigerAAw2010-02-17 05:22
Antall innlegg: 2

+1 på "bra det var smørerne som gjorde feil"... da har vi noen å sparke.
+1 på "Det er ikke bare å spasere seg til gull"... i alle idretter bortsett fra skiskyting hvor nivået nå er piss lavt, knapt nok uten sterke profilerer, hvor franske skje(jay), som ingen har hørt om, fort kan bli OL-konge.

Her er listen over folk som burde få fyken:
Norske langrennssmørere
Toppidrettsjef Aambø
Landslagstrenern Jarle Pedersen
Producere som produserer OL-sendinger(!!)
Liv Grete Skjelbreid som kommentator

Åpen for å forlenge listen ytterligere dersom noen har gode forslag
 
darksome2010-02-17 09:01
Antall innlegg: 145

bra jeg kan heie på tyskland med god samvittighet 8)
 
GreteSB2010-02-17 14:05
Antall innlegg: 7777

Hvorfor er det sånn at når nordmenn taper skal hele støtteapparatet kastes? Hadde vi vunnet, hadde de blitt lovprist. Det er nok verre for idrettsutøverne å tape enn det er for oss. Det er flott at andre nasjoner også kommer i toppen, det gjør jo at flere blir interessert. Forøvrig syns jeg det er forstemmende at nordmenn syns det var galt av Idrettfsforbundet å sparke Mueller. Han misbrukte sin trenerstatus og skal selvfølgelig ikke representere Norge.
 
peren - Ikke medlem lenger2010-02-17 16:56
Antall innlegg: 169

det er canadiske indianerhøvdinger som står bak fiaskoen til norge i ol.De er frbannet på norke lakseoppdrett og har difor kastet trolldom over de norke utøverne .se nrk.no
 
pizza1 - Ikke medlem lenger2010-02-18 02:27
Antall innlegg: 124

Sprint klassisk Vancouver OL 2010.

Endelig Marit Bjørgen greide gull, norges første i disse olympiske leker. Musklene hennes virker som stålfjærer. Hun er i kjempeform. Melkesyredannelsen og trettheten i musklene hennes er svært liten nå sammenlignet med i fjor. Marit Bjørgen er bare best og får stadig bløte beundrende ord fra NRK-komentatoren og tiligere mangedobbel OL-mesterThomas Alsgård på direktesendt TV.

Russerne kapret de to øverste pallplasseringene foran Northug som fikk bronsje. Disse to russerne har vist aldri vunnet et verdenscuprenn. Aner vi ugler i mosen, eller rettere sagt, epo i blodet eller anaboler og blinde russiske dopingkontrollører ??? Kanskje får Northug tilsendt gullmedaljen i posten om tre år ?

Et problem med sprintøvelsene er at de som får gå i den første semifinalen får betydningsfull lengre hviletid frem til finalen. ette må det internasjonale skiforbundet ordne opp i. Men Bjørgen ville vunnet uansett.

 
JamesO - Ikke medlem lenger2010-02-21 13:43
Antall innlegg: 2649

I disse OL-tider

I frå nesa snørret renn
Dei er våre stolte menn
Einarane i verdenssporten langrenn

Dei pustar og stakar seg fra
Pesande spurtande mann mot mann
Sveittar i bøtter og spann

Dei tek ut den aller siste resten
Sikle heng i frå gapande kjeften
Når dei etter gullet har teften

Ut av kroppen kreftene tyne
Raude kapillærsprengde tryne
Vil dei seiersgliset syne ?

Sveitten skvettar av skallen
På den hemoglobinfylte kallen
Han vil øvst på sigerspallen

Hurra ! Han vart nummer ein
Han var den som var minst sein
Ikkje dopa, men veldig rein

Dette var lovleg bra gjort
Hen gjekk jo sabla beinhakka fort
Ein Nordmann av beste sort

Meg sjøl
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?