Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 316 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
USA - Ikke medlem lenger | 2010-03-16 20:21 | |
![]() | Eia og Tufte slutter i NRK Komikerradarparret Harald og Bård slutter i NRK. De danner et nytt selskap som skal levere stoff til NRK bl.a.. Funkhauser : www.hegnar.no/sport_...41 4180.ece Her ser undertegnede en gylden mulighet til å bli halvparten av Norges neste statsfinansierte nye kjendis komikerduo. Å du boblende jubel. Ny komikerproduksjon venter spent rundt neste hjørne. Men kven skal bli den andre delen av komikerduoen ? Noen andre på ordspill som føler trang til å statslønnes av å produsere vill sprø ofte far out-komikk som sendes i beste sendetid på den reklamefrie rikskanalen ? Har tusener av boblende sketsjer som bare venter og lengter på å komme frem til overflaten og exponeres for den trauste NRK-skare av potetgullspisende og brusdrikkende firkantøynete TV-tittere. | |
Harpo - Ikke medlem lenger | 2010-03-16 21:30 | |
![]() | Eia og Tufte er ikke morsomme i det hele tatt,så ja...de trenger definitivt nye medarbeidere.. | |
ajnor | 2010-03-16 21:45 | |
![]() | Signerer Harpo! | |
Harpo - Ikke medlem lenger | 2010-03-16 21:58 | |
![]() | Atle Antonsens intervju med Lars Saabye Christensen -på glattisen i tupp-i-ræva-sko...derimot ...er noe av det morsomste som er sendt i NRK! | |
peren - Ikke medlem lenger | 2010-03-16 21:59 | |
![]() | det er det beste som har hent i NRK i år,de er jo ikke komikere i det hele tatt,foretrekker heller mr bean | |
AaseB | 2010-03-16 22:09 | |
![]() | Fullstendig enig, Harpo. Eg lo så frykteleg at det var vondt av det intervjuet med Saabye Christensen! Eg syns at Hjernevasken til Harald Eia er veldig interessant og nyttig, men det spørs om Eia/Tufte Johansens tid som rikskomikerduo er over, ja. | |
Duppedingser | 2010-03-17 00:36 | |
![]() | Syntes jeg hørte snakk om komikere som ikke er morsomme... Bør ikke Thomas Giertsen i så fall nevnes?!?!?! Jeg gjorde iallefall mitt beste i å fornærme han en gang han og Eia satt i baren på Garage. Jeg fikk ett visst inntrykk av at jeg lykkes... | |
Duppedingser | 2010-03-17 00:50 | |
![]() | Sjekk I så fall ut denne siden: www.electrotango.net...ru pos.html Og da mangler vi bare damene... | |
Duppedingser | 2010-03-17 00:52 | |
![]() | Siste post postet jeg i feil tråd... | |
Cygnus | 2010-03-17 11:12 | |
![]() | EIA ER NOK MORSOM INNIMELLOM, MEN ER SÅ DÅRLIG SOM IMITATOR AT JEG IKKE KAN FATTE HVORFOR HAN PRØVER PÅ DET I DET HELE TATT - DET ER SÅ PINLIG NÅR EN TENKE PÅ DE SOM VIRKELIG PARODIERER ELEGANT! | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-03-17 11:19 | |
![]() | Menneskene må more seg, frue. Enhver har rett til å more seg. Bjørnstjerne Bjørnson | |
Rune | 2010-03-17 17:23 | |
![]() | Eia og Tufte Johansen ikke morsomme? Hm... Dette er i hvert fall ikke morsomt: www.youtube.com/watc...65 YyM7fB7U Heller ikke dette: www.youtube.com/watc...re =related Men smaken er jo som baken da.. | |
gompedyret | 2010-03-17 18:37 | |
![]() | Jeg må nesten ile til med et lite forsvar av herrene Johansen og Eia. For mitt vedkommende har de egenhendig (kanskje sammen med nytt på nytt-gjengen) berget TV-Norge fra å være en temmelig vassen humorgraut de siste femten årene. Eller for å si det på en annen måte: de er dritmorsomme! Og de leverer igjen og igjen. Jeg er enig i at Harald Eia er en elendig imitator. Nordnorsken hans er for eksempel helt horribel. Men det er ikke gode imitasjoner som er morsomt, det er det at det er morsomt som gjør det morsomt! Akkurat det klarer han med glans. Heia Eia! Kari Bremnes! | |
gompedyret | 2010-03-17 18:39 | |
![]() | De skal forresten ikke slutte på tv. De bare leverer kommende TV-produksjoner fra et eget selskap istedenfor å være ansatte i NRK. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-17 18:48 | |
![]() | Må si meg enig med gompen over her. Og tillegge at forståelse av god humor krever en viss intelligens, og gjerne riktig kjønn. | |
Cygnus | 2010-03-17 18:51 | |
![]() | mente du at noen sorter humor krever en viss lavere intelligens? helt enig! kjønn tror jeg er likegyldig i de aller fleste sammenhenger - unntatt de åpenbare! | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-17 18:54 | |
![]() | Cygnus: Jeg mener at det finnes en del folk uten sans for humor. Kjennetegnet på disse menneskenene er at de enten er dumme eller kvinner. Skjønner? | |
Snømannen | 2010-03-17 23:51 | |
![]() | De skal ikke slutte å lage TV. Nå som de har brukt lisenspengene til å bygge et godt varemerke, skal de selvfølgelig bli selvstendige og melke så mye penger ut av merkevaren som mulig. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-03-18 00:56 | |
![]() | Jeg kan akseptere at ikke alle synes at Harald Eias er morsom, men FORSTÅ det? Aldri! www.youtube.com/watc...R0 p4dyvH-k www.youtube.com/watc...iP HRjsWKag | |
Cygnus | 2010-03-18 07:20 | |
![]() | Men jeg synes som sagt at mye av ham er morsomt, men jeg blir så grusomt irritert av hans såkalte imitasjoner, som er på nivå med å dra grimaser og lage pipelyder! | |