Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 671

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
jwpede2010-03-26 17:03
Antall innlegg: 107

Nakenhet er ikke kjedelig
Er på et kort besøk her, og leser tilfeldigvis om han som savner mer nakenhet i Forum. Er så enig i at det er viktig å være helt ærlig og gi alt av seg selv.
Selv er jeg varm, følsom og glad i dyr, unntatt masete katter , hunder og huggorm. Også glad i Rune Rudberg, som jeg traff to ganger. Og litt av Erik Klappetun (vonderfull last nigth).
Tror og håper vi har mye til felles, B. Men dersom du bor i Nord-Norge, blir det vanskelig. Så langt mot nord. Da jeg en gang hadde en arbeidsperiode der i juli, snødde det hele tiden. Det var like ved flyplassen.

Kjempeglad i dere alle!

Lulu

 
tekopp - Ikke medlem lenger2010-03-26 18:11
Antall innlegg: 71

HÆ?
 
ajnor2010-03-26 18:26
Antall innlegg: 958

Flyplassen i Nord-Norge, ja.... Er jo bare en, så....... ;-/
 
bearo2010-03-26 18:29
Antall innlegg: 888

Ein gang var eg i Hammerfest. Herre! Der var det kaldt der. Med den bitande vinden trur eg at effektiv temperatur var under 125 minusgrader. Eg vart beordra ut for å forevige Hammerfestoppholdet på film, og måtte såleis gå hanskelaus ut for å manøvrere kameraet. Det var då eg mista følsomhetane i fingrane, og derfor eg no må bruke tunga på berøringsflata for å musepeike, samt nasa på tastane for å skrive.

Kaldt var det også på Bjørnøya. Men til mi glede kunne ein verte medlem av ein nakenbadingklubb der. Så heita fra nakenheita gjorde opp for kulda fra kulda. Diplomet har eg over senga mi den dag i dag. (Senga mi, som er plassert godt sør for midten.)
 
Red - Ikke medlem lenger2010-03-26 19:11
Antall innlegg: 405

Men utruleg god er du i ordspel,når ei tek omsyn til at du gjer deg høve av tunge og nase til å leggja bokstavane. Det er guten sin,det!!
 
kasikalli2010-03-26 21:53
Antall innlegg: 446

Familien min stammer fra nord!
 
therese1232010-03-26 22:18
Antall innlegg: 19

WHAT???
 
bertefin2010-03-26 23:23
Antall innlegg: 43

naken og tannløs fra det evige nord
der hvor alle samene bor
nå bor de sør for et sinsenkryss
et vinterkyss
 
Torill2010-03-27 04:10
Antall innlegg: 3658

Nakenhet kan være så mangt....

For øret:

"Naken no" fra albumet "Ut i vind" av Lynni Trekrem

For øyet:

Filmen "Naked" fra 1993

Og for å skryte litt:
Har nakenbadet i Lyngenfjorden i Troms 1. januar for noen år siden. Men det kunne knapt kalles isbading, opptil flere varmegrader i lufta og ikke noe is på vannet som måtte hakkes hull i. Så mer imponerende å gå uten hansker i 125 minusgrader...
 
Snømannen2010-03-27 14:40
Antall innlegg: 1556

Jeg har også vært i Nord-Norge to ganger. Først var jeg der en gang og så var jeg der to ganger.

Det må ha vært i en by, for det var nedsatt fartsgrense der. Men ingen isbjørn, det var litt dumt.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?