Spillrom
Sjiraffen | 20 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 22 |
Mobilspill
Pågående | 8 458 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2010-05-29 02:59 | |
![]() | Hvordan bor du? Det er skrekkelig vanskelig å unngå å legge merke til at hele åtte prosent sier at de bor i iglo på ukens ordspillspørsmål. Åtte prosent er ganske mange, spesielt når vi snakker om ordspillere. Jeg blir nysgjerrig! Hvordan er det å bo i iglo? Spesielt i sommerhalvåret må vel det bli en ganske høy strømregning når fryseboksen må stå åpen konstant. Kan noen stå fra og berette? Selv bor jeg i Annet. Annet passer meg veldig godt. God plass, sentralt og ikke minst lave boutgifter. Ulempen med å bo i Annet er at man ikke absolutt alltid har stua for seg selv, men på den andre siden, hva gjør man egentlig i en stue? Ser på tv? Nesj. Ordspill foregår i arbeidsrommet. Er sosial? Ja! Og da gjør det jo ikke noe at stua særlig på vinterstid befinner seg midt i Almuens Silkevei. Med andre ord: tommelen opp for Annet! | |
Torill | 2010-05-29 03:03 | |
![]() | Jeg bor også i Annet. Men et annet Annet enn gompedyret. | |
picassa | 2010-05-29 03:21 | |
![]() | jeg bor trangt,men ikke i iglo,som for meg hoeres enda mer trangt ut. Fordelen med aa bo trangt ar at man blir veldig kreativt for aa finne praktiske loesninger som hjelper paa trangboddheten. Er i ferd med aa bygge paa et ekstra rom til alle hobbyene mine.Jeg lever i et sabla rot. | |
contender | 2010-05-29 06:45 | |
![]() | Det har hendt at jeg har vært innom et av spillerommene her natterstid/sen kveld/tidlig morgen for å se om det har vært liv der. Joda, det har vært folk der, men liv? Nei, de sover!!! Det er vel noen av disse som har svart "annet". Stakkars folk, sier nå jeg.... | |
VeldiGlad | 2010-05-29 07:03 | |
![]() | Jeg er da en av de som bor i iglo. Mulig det bare er noe jeg har fått for meg inne i mitt hode. Jeg fryser nemlig omtrent hele tiden, så det virker som om iglo er det mest nærliggende å svare.. I sommer skal jeg kanskje flytte til Annet jeg og, begynner å bli lei denne kulden. | |
Snømannen | 2010-05-29 10:41 | |
![]() | Snømenn bor i iglo | |
miamaria | 2010-05-29 10:59 | |
![]() | jeg har fryseboks hjemme. jeg har fryserom i kjøleskapet på hytta. jeg er en frossenpinn. jeg spise mye frossenfisk. bor jeg i iglo? | |
arctic - Ikke medlem lenger | 2010-05-29 11:22 | |
![]() | om jeg bodde i iglo ville jeg fått god plass! hybel på 8kvm her... ser ut som en sportsbod | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-05-29 11:34 | |
![]() | Jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle bor på hotell. Det er jo så lettvint! Roomservice, rengjøringspersonale, nye venner hver dag. Anbefales! | |
gompedyret | 2010-05-29 13:43 | |
![]() | Genialt, Kness! Er det sant som legendene hevder, at det enkelte dager dukker opp en sjokoladebit på senga om kvelden? Det er egentlig det eneste jeg virkelig savner ved Annet, selv om de andre tingene du nevner også høres knakende kjekt ut. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-05-29 14:17 | |
![]() | Godt råd til veldig glad. Trimmer du ? Om du trener kondisjon så utvikler du det fine kapilærnettet og mer blod strømmer etterhvert gjennom huden og dermed fryser du mindre . | |
jeykz | 2010-05-29 15:04 | |
![]() | jeg skal bosette meg på et hotell om noen måneder faktisk :-)) | |
VeldiGlad | 2010-05-29 15:41 | |
![]() | USA: Trener ikke. Har vanlig aktivitet. Også har jeg lett for å gå ned i vekt, så kondisjonstrening holder jeg meg bort fra enn så lenge. Dog syns jeg det er gøy med en joggetur i ny og ned, så jeg får se hva sommeren bringer. Forøvrig klager jeg fort hvis det er for varmt også, så det er god mulig jeg bare liker å klage på temperaturen i større grad enn andre :) | |
gompedyret | 2010-05-29 15:46 | |
![]() | En diskret liten duskeøvelse for hver bingo du legger, vg, så skulle treningsdosen være sikret. ;) Jeykz, heldiggrisen. Du får rapportere om sjokolade på puta-faktoren! | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-05-29 16:28 | |
![]() | gompedyret: Her får du massasje og små sjokoladesjiraffer på senga hver kveld, og hver morgen våkner du til din favorittmusikk, nytraktet coffie/tea og blankpussede tøfler. Også kommer det en person og leser høyt for deg fra Tanums rettskrivningsordbok mens du ligger i det velduftende badekaret og gjør deg klar til dagens strabaser. Jeg savner ikke igloen i det hele tatt. | |
innocenta | 2010-05-29 16:30 | |
![]() | Jeg kom nettopp hjem fra tre dager på hotell. Det var nesten akkurat sånn kness beskriver! | |
Clint | 2010-05-29 18:41 | |
![]() | Jeg har oppgitt at jeg bor i slott. Ikke langt fra sannheten, men det er riktignok en sannhet med modifikasjoner. Jeg bor i skrivende stund i Dublin i en fabelaktig kåk vel kanalbredden. Skal snart hjem igjen og bo hos mor et halvt års tid, og det ER som et slott... | |
sigrid-anne | 2010-05-29 19:29 | |
![]() | Kunne ikke gård være et alternativ? | |
Clint | 2010-05-29 19:34 | |
![]() | Gård er den vanlige nordmannens slott | |
miamaria | 2010-05-29 19:59 | |
![]() | my home is my castle. | |