Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 443 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
jeykz | 2010-06-11 03:32 | |
![]() | Forslag? Kan dere komme med forslag om hva man kan finne på med venner som IKKE koster en krone? Vrient... | |
sigrid-anne | 2010-06-11 07:45 | |
![]() | Hmmmm.... | |
sigrid-anne | 2010-06-11 07:46 | |
![]() | dere kan gå rundt i hele byen å kikke men ikke kjøpe noe | |
sigrid-anne | 2010-06-11 07:47 | |
![]() | men det er kankje kjedelig. | |
sigrid-anne | 2010-06-11 07:47 | |
![]() | Aha nå hvet jeg dere kan leie en film gratis og se på den!!!! | |
Snømannen | 2010-06-11 09:07 | |
![]() | venner som ikke koster en krone er de beste - venner man må betale for å ha er ikke noe å samle på ;-) | |
slaraffen | 2010-06-11 09:51 | |
![]() | Gå på besøk til bestemor og få saft og boller:) | |
mmarii | 2010-06-11 12:49 | |
![]() | Pakk sekken og dra på fjell- eller skogstur, spille spill/sport, utøve noe kunstnerisk, sing star, sy om klær...+++det finnes masse å gjøre som ikke koster musefletta. | |
kuami | 2010-06-11 13:06 | |
![]() | gå på biblioteket, mange museer har gratis inngang, bytt el lån bøker og lydbøker el filmer av hverandre, høytlesning, lag hjemmespa, bak en kake med det du har i skapet , tilby naboen hjelp med barnepass/hagearbeid, utfør gratis dugnad der dere bor/Rusken... | |
twiver | 2010-06-11 13:08 | |
![]() | Gjør det dere har lyst til, det koster IKKE en krone, men mye mer som regel :) | |
anino | 2010-06-11 13:22 | |
![]() | Spille brettspill, dra på stranda. se om det er tilsetninger rundt der man bor (står ofte på kommunesidene). | |
anino | 2010-06-11 13:23 | |
![]() | Sykkeltur/gåtur/løpetur koster jo heller ingen ting :) | |
gompedyret | 2010-06-11 13:49 | |
![]() | De to beste forslagene er nevnt allerede: Biblioteket og naturen. Biblioteket har et vell av gratis muligheter! Ikke bare bøker, men filmer, plater, spill og sannsynligvis en del mer. Sykkel er riktignok ikke gratis, men om du allerede har en kan den være gull verd. Ikke minst i Oslo som har avsindige mengder med flotte løyper å sykle. Østmarka, Vestmarka, Sørmarka, Nordmarka og Lillomarka! For ikke å snakke om Sørvestmarka og Østnordvestmarka. Snik deg til en rundelig matpakke hos bestemor (som beleilig nok bor bare tre kvartaler fra deg) og ta dine trofaste venner med på deres respektive jernhester på en sykkeltur opp til Ullevålsæter via Sognsvann eller Maridalsveien. Det er en fin ettermiddagstur. Ingen jernhest? Snik på banen opp til Sognsvann og jogg en runde eller to rundt! Lag en konkurranse om hvem som klarer å forbedre egen personlige rekord mest på f.eks. en måned. Ingen joggesko? Gå barbeint! Ikke bare er det deilig med gress mellom tærne, men du vil på kort tid merke at du blir utrolig mye mer hardfør under føttene. Å delta i frivillig arbeid er ikke bare gratis, det gir (ifølge ryktene) masse god karma: www.aktivioslo.no/fr...ar beid.php | |
Oheidia | 2010-06-11 14:07 | |
![]() | Dra på fotosafari og fotografer bymiljø, natur og annet. Du har sikkert en venn som liker å ta bilder. Så tar vennen og du og lager mat sammen (hun/han har noe liggende og det samme har du). Kan jo bli riktig så koselig dette! Og mat må man jo ha! Finnes mange gallerier hvor man ikke må betale en eneste krone for å komme inn og kikke. Brettspill og en tv film i heimen er heller ikke å forakte! | |
Valpen | 2010-06-11 14:10 | |
![]() | Å gjøre ingenting koster ingenting | |
Kattami10 | 2010-06-11 14:31 | |
![]() | Kjenner du noen som har en snill og søt hund, kan jo du og vennene spørre om lov til å gå luftetur. Å leke med pinner er fint, for hunder og folk. Jeg mener Ole Brum og Nasse Nøff lekte en morsom pinnelek på en bro... de kastet pinner på den ene siden og sprang over for å se hvilken pinne som kom først ut på andre siden. Plukke en stor sommerbukett med blomster er fint, gå på huggormsafari eller beversafari er spennende og behøver ikke koste noe. Klappe kaniner er også veldig koselig og billig, men man må jo kjenne noen som har da :) Da jeg var barn... skrev vi bilnummer ... men det har vel gått lit ut på dato ... ha en fin helg | |
kuami | 2010-06-11 14:38 | |
![]() | Meld deg på kinosonen.oslokino.no hvis du bor i Osloområdet. Der er er ofte tilbud om gratisbilletter til forhåndsvisninger. | |
jeykz | 2010-06-11 14:58 | |
![]() | Mye forslag, bra! Jeg og vennina mi sykla nesten ned til biblioteket hver dag på barneskolen faktisk, det var da det var enkelt å finne på ting som var gratis :p Men ting blir jo "kjedelig" med åra, hehe. Da jeg hadde et langt opphold i utlandet og leilighet for meg selv var det alltid noe å gjøre, kjedet jeg meg kunne jeg bare dra ned å kjøre vannscooter, rumperiser, sole meg, snakke med papegøyer, fiske, gå langs promenader og ta bilder, venner som inviterte på middag (veldig fremmed mat) båttur, det er livet det. Men her er det ikke akkurat det samme, hvertfall ikke når det ikke er fint vær. Men brettspill er jo moro da, kanskje scrabble? | |
jeykz | 2010-06-11 14:59 | |
![]() | Skulle gjerne bodd i Oslo, men bor nok i Sarpsborg jeg så litt mindre muligheter, hehe :- ) | |
jeykz | 2010-06-11 15:00 | |
![]() | Enig med deg snømannen ;) | |