Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 492

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
monas2010-08-01 15:10
Antall innlegg: 105

En dramatisk historie som jeg har ledd mye av i ettertid
Dette hente for snart 10 år siden da sønnen min var 9 år.

Jeg glemmer aldri den søndagen før jul hvor vi hadde vært og kjøp masse julepresanger, samt en Jif mopp på tilbud og hadde forferdelig mye å bære fra bilen, så når vi kom opp oppdaget jeg at jeg hadde glemt vesken i bilen, og sa at jeg skulle ned å hente den. Da lurte sønnen min på om han ikke kunne prøve moppen imens, og jeg sa at værsågod bare vask gulvene sålenge du. Da jeg kom opp hørte jeg en forferdelig gråt og løp inn og lurte fælt på hva som hadde skjedd. Da sto han med tommelen tredd helt inn i det ene hullet på moppen hvor man fester kluten og fikk ikke rikket den en millimeter ut for da stakk alle piggene i hullet seg lenger inn i huden. Jeg viste ikke min arme råd, og ringte til slutt legevakten for jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre. Damen som svarte mente at dette måtte være en jobb for brannvesenet og ringte dem for meg. Like etter ringte det på døren og der sto det fem brannmenn i full uniform og kom til unnsetning, og ikke nok med det for like ettepå kom to menn fra legevakten for å ta seg av tommelen etter at brannmennene hadde skåret med baufil i moppen to steder for å klare å få tommeln fri, da var den hovnet opp til dobbel størrelse og blå som en ballong. Alle fikk seg en god latter oppi det hele.

Jif mop har ikke lenger disse hullene som man stikker kluten ned i, så det er kanskje ikke det eneste tilfellet som har skjedd.

Er det andre som har noen gamle dramatiske historier som endte godt og som er morsomme i ettertid.

gompedyret2010-08-01 16:03
Antall innlegg: 4381

Jeg ble tatt av politiet for forsøk på bankran da jeg var fire år.

Med pappa på litt overtidsjobb i Banken. Han opptatt med papirene, jeg snuste rundt og fant en spennende, svær ståldør som det var umåtelig fristende å fikle på. Med ett troppet onkel politi mannsterkt opp! Jeg hadde tydeligvis utløst en eller annen alarm, og pappa måtte ile til med litt brannslokking og forklaring.

Jeg ville sikkert ikke husket noe av dette, men jaggu har jeg ikke fått et par påminnelser opp gjennom årene. :)

Fidelma2010-08-01 16:15
Antall innlegg: 3315

He he, den skal tidlig krøkes den som god bankraner skal bli.

Scrabla2010-08-01 20:26
Antall innlegg: 2275

Du fikk vel lusekofte til jul det året?

gompedyret2010-08-01 22:33
Antall innlegg: 4381

Hehe. Tror ikke røver/lusekofte-kombimote n var oppfunnet da.

Snømannen2010-08-01 22:38
Antall innlegg: 1556

Og du har aldri blitt att siden da? Du er jo proff jo.

SandraLinn2010-08-01 22:48
Antall innlegg: 122

Har en episode, men den var ikke morsom i ettertid...
Da min 13 år gamle sønn var 3 år, var vi en tur i matbutikken med vennina mi. Mens vi står der og betaler, hører vi et hyl under rullebåndet. Mannen bak oss slipper det han har i hendene, mens jeg blir helt stiv. Men når vi går bort til enden av rullebåndet, henger sønnen min fast i rullebåndet under disken. Armen sitter helt fast og gutten hyler. Butikkansatte kutter hele rullebåndet for å få guttungen løs, og alt ender bra. #Jeg skulle bare putte kvitteringen tilbake,mamma!" sa en redd liten gutt.
Etter dette ble alle diskene i matbutikken sperret med hengelås, og gutten fikk 150 kr i gavekort på lekebutikken :)

sigrid-anne2010-08-01 22:48
Antall innlegg: 128

jeg og noenvnner for lenge siden. en venn av meg fant en layter....
han begynte og tenne på blader så gikk han løs på pinner. vi ble så klart fristet til og være med.så gikk vi løs på noen gamle aviser rett bak skolen.vi tente de på og tråkket på de for og slokke det.
plutselig dukken en av de mindre opp. vi prøvde og slokke brannen, men han med layteren fikk svidd skoene sine skikkelig.så begynte brannen og og brenne på skole døra! men heldig vis var det en dør bak skolen som ikke er i bruk. brannen spredde seg ganske fort. vi tråkken og tråkket på brannen men til slutt stoppa det. heldig vis før hu ene dukket opp. hehehe

sigrid-anne2010-08-02 12:32
Antall innlegg: 128

Hehe vi ble aldri tatt for det der og fortsatt er det et lite svi mæreke på døra :'D

bearo2010-08-02 18:53
Antall innlegg: 888

Skikkelig rampejente du sigrid-anne!

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-08-02 23:24
Antall innlegg: 168

Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om Hu Ene hadde dukka opp. Da snakker vi disturbance in the matrix!

kasikalli2010-08-03 12:55
Antall innlegg: 446

For en del år siden var jeg på seilbåt-tur med søskenbarnene mine,
Etter en stund, når vi var et stykke utpå, så jeg at det var vann på gulvet i lugaren.
Jeg sa ifra til voksne, så ringte de politibåten. Det var en morsom-ekkel opplevelse :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?