Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 855

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Mooseman2008-05-22 21:32
Antall innlegg: 1596

Til predikanten, du vil ikke tro hvor mange som gjør narr av nicket mitt ;)

Men så lenge det er på den humoristiske siden, så er det greit ;)
 
Garp2008-05-23 00:35
Antall innlegg: 2

forstår godt at man blir nektet med lav ranking jeg.

selv har jeg ikke en berg-og-dalbane ranking. bare dalbane...

men man bør også ha oppdragelse nok til å forklare seg.
 
Torill2008-05-23 00:37
Antall innlegg: 3658

Angående å være hårsår

Når vi chatter med folk vi ikke kjenner, som vi aldri har møtt i det virkelige liv og som vi ikke kan høre stemmen til eller se ansiktsuttrykket til, kan det lett bli misforståelser. Folk har forskjellig humor og humør.

Mitt råd:
Prøv å opptre på en ok måte selv og prøv å unngå å tillegge andre motiver. Hvis noen har en sleivete kommentar kan det hende det bare er hyggelig ment. Jeg tror ingen er her inne for å rakke ned på andre.


 
predikanten2008-05-23 01:43
Antall innlegg: 110

Når folk sitter og banner til meg på chatten og spør om jeg liker det, tror jeg kanskje motivet er noe annet enn å være hyggelig.........
 
Cear - Ikke medlem lenger2008-05-23 02:10
Antall innlegg: 3

Kan det være de bannet over at leggingen av ord gikk dritt, og at de ikke bannet til deg direkte?? Vet ikke jeg altså, bare en tanke.....
Det hender jeg f.eks skriver Æsj elller uff hvis det ikke helt gikk som planlagt (noe som forøvrig er ganske ofte for meg....*ler*)
 
predikanten2008-05-23 02:40
Antall innlegg: 110

Jada - måten det har skjedd på med forskjellige mennesker her inne, gjør at det er like sannsynlig som at det snør bananer nedefra hver mandag i tre år etter hverandre...........
 
andermg - Ikke medlem lenger2008-05-23 06:29
Antall innlegg: 212

Er det mulig
 
Torill2008-05-23 07:20
Antall innlegg: 3658

Hjemme hos meg snør det bananer ganske ofte, men som regel på tirsdager og fredager.
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-23 09:17
Antall innlegg: 1944

I starten av denne tråden var det litt kommentering av brukernavnet som var problemet. Men nå har problemet utartet seg til banning og særdeles dårlig oppførsel.

Jeg stopper denne tråden, da det slett ikke er hyggelig lesning.

Har sjekket litt motstandere, og der er det mye hyggelige folk etter hva jeg kan se. Det er ikke hyggelig å kunne bli mistenkt for slikt, uten å kunne gjøre stort med det.

Jeg har over her og andre steder i forum sagt, at man kan ta kopi av chatt man oppfatter støtende på noe vis, så tar vi tak i det.

Ingen klager er kommet. Så derfor stopper vi dette nå.


 
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?