Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 865 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2010-11-29 10:28 | |
![]() | Kjendiser og narkotika Så skjedde det igjen. "Jeg har tatt narkotika, og angrer dypt." Denne gangen var det Tor Fløysvik som angret. Så vidt jeg vet er det forbudt å selge og være i besittelse av narkotika i Norge. Blir kjendiser kalt inn til politiet og bedt om å legge alle kortene på bordet? Hvem? Hva? Hvor? Når? Blir det husransakelse med narkohunder? | |
| verb | 2010-11-29 12:33 | |
![]() | Har også røyk noen"BØNNER". Angrer ikke. Hadde det kult. Men i sympati med Fløysvik gjør jg som SV og SP og følger den nye trenden og LEGGER MEG FLAT. Fort et uttrykk by the way. | |
| sommerfugl | 2010-11-29 13:43 | |
![]() | Dette er nok så lenge siden, LaBarca, at foreldelsesfristen gjør at han slipper unna med det... | |
| Clint | 2010-11-29 15:32 | |
![]() | Tror det er vanskelig å etterforske noe som skjedde for så lenge siden og som bare finnes etter en lettere løs påstand. Antatt en grunn til at Fløysvik gikk ut i Se og Hør akkurat nå, i stedenfor å holde det for seg selv. Det var nok gjennomtenkt. Det ville ikke utgjøre noen forskjell for Fløysvik uansett | |
| Snømannen | 2010-11-29 15:38 | |
![]() | Men, de brukte da mye penger på å spane på Myggen enda Oslo sentrum er full av folk som gjør verre tomg hver dag. | |
| Cygnus | 2010-11-29 16:08 | |
![]() | HVEM er Tor Føysvik??? | |
| LaBarca | 2010-11-29 16:31 | |
![]() | Cygnus Tor FLøysvik var dommer i skal vi danse på TV2. Et program noen av oss fulgte med på. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-29 16:36 | |
![]() | KJENDISER OG ORDSPILL Ja? Er det noen kjendiser blant ordspillerne? På høy tid at de kommer ut av skapet. Ordspill er som narkotika; avhengighetsskapende. Bortsett fra det er det bare sunt! Så; avslør deg selv kjendis :-) | |
| LaBarca | 2010-11-29 16:52 | |
![]() | Da kan jeg jo begynne med meg selv. Jeg har vært avbilda i lokalavisa opptil flere ganger. Kvalifisert? | |
| gompedyret | 2010-11-29 17:04 | |
![]() | Jeg har vært publikum i Holmgang! Var en liten knøtt, men likevel. Dukket opp i tvbildet ved minst fire ulike anledninger og greier. Ja, dere får ta på meg. Såvidt jeg vet er det bare Marten som er "ekte" kjendis. Men jeg har en liten følelse av at et av de mer anonyme nickene skjuler minst en skikkelig superkjendis. | |
| Sydsklie | 2010-11-29 18:05 | |
![]() | Under vm på ski i Oslo 1982 sto jeg og min far ved 20 og 45 km merket. Her var det tv kamera, så vi var store helter etter på. | |
| harry | 2010-11-29 18:46 | |
![]() | Å etterforske noen på grunn av noe som står i VG vil være omtrent det samme som å gå til krig mot et land fordi USA tror de kan ha utviklet atomvåpen. Tor Fløysvik? Er det kryssordprodusenten til Dagbladet? | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-11-29 21:11 | |
![]() | Gompe: det er nok flere anonyme kjendiser her inne. Avhengige, alle sammen. Tenk så tøft det hadde vært med tabloid-overskrifter: "Ordspill, det ultimate gjemmested for anonyme kjendisers misbruk" ... (Riktignok bare avhengige/misbrukere av bokstaver og poeng, men det er det bare medlemmene som vet.) :) | |
| snubi | 2010-11-29 21:28 | |
![]() | Har vært statist i en norsk film da jeg var 16, hohoho, skikkelig kjendis må jeg be ;) | |
| BeeJay | 2010-11-29 21:34 | |
![]() | Jeg har vært på TV i Salt Lake City :) I ca et halvt minutt for mange år siden:):):) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-29 21:56 | |
![]() | Jeg forventer at Knut Nærum er en ivrig ordspiller. Og at han står fram i neste Nytt på nytt. Han kan gjerne hilse til alle ordspillerne i samme slengen. hører du Knut? | |
| malinche | 2010-11-29 22:04 | |
![]() | Kjendis og kjendis.. Jeg sier som Cygnus: hvem er Tor Fløysvik ? | |
| Torill | 2010-11-29 22:07 | |
![]() | Hva er narkotika da? Alle slags rusmidler som er forbudt å bruke defineres som narkotika. Selvrapporteringsunderøke lser viser at en stor del av dagens 30-åringer en eller annen gang har forsøkt hasj. Men skal alle disse etterforskes og straffeforfølges? For Oslos vedkommende tror jeg det er nærmere halvparten i visse aldersgrupper. Eller er det bare kjendisene som burde etterforskes? | |
| LaBarca | 2010-11-29 22:09 | |
![]() | Skal vi rope på alle vi mener har noe her blant "oss folka" å gjøre? Per Egil Hegge og Rolf Hansen burde være her og lære litt om det norske språk. Mulig 7 bokstavsord er i korteste laget for Hansen, men vi kan jo håpe at han er blant oss. Hegge er heeelt sikkert her som gammel Aftenpostenmann. Noen damer? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-29 22:09 | |
![]() | ikke tenk så mye på tor fløysvik, han spiller definitivt ikke ordspill, hans bidrag på tv-skjermen er å agere pompøs selskapsdansedommer med hang til unge, pene jenter, at han har rusa seg en gang eller to nekter jeg å tro, det er nok bare skryt. nei, få noen ordentlige kjendiser på banen, som er rusa på ord, ordspill, ranking, forum, krokodiller og alle de andre dyrene | |