Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 838 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2011-01-03 14:41 | |
![]() | Nå er jula på loftet Hvilken herlig følelse! Nytt av året er at det bortpakka treet er i plast. Det gjorde at husmora tok en sjefsavgjørelse. Jeg pakka ned knuselig juletrepynt, resten lot jeg henge på. Nå står det i en krok på loftet med et laken rundt så det ikke skal bli støvete. Der skal det få stå i minst 23 1/2 måned. To juler på rad i Norge blir i meste laget, hehe. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-01-03 15:42 | |
![]() | Selv foretrekker jeg levende furutre eller ikke noe, i år ble det ikke noe tre, hadde det for travelt.. | |
| LaBarca | 2011-01-03 15:45 | |
![]() | Jeg bukka under for press. Barn og barnebarn ville så gjerne pynte treet vårt, og da måtte vi nødvendigvis ha et tre de kunne pynte. Men var de her når det skulle pakkes ned? Njet. | |
| Moostar | 2011-01-03 16:36 | |
![]() | De julene unga er hos oss, pynter jeg med mye spiselig. Lys,glitter og noen få kuler - men ellers kan alt spises. De får forsyne seg etterhvert - og når unga reiser er alle fornøyde: de reiser med sjokoladerester i munnviken - og vi har 5 kuler,glitter og lys å pakke ned. Treet kaster jeg i skauen rett bak huset. | |
| miamaria | 2011-01-03 17:26 | |
![]() | intet varer evig. mitt plasttre har nå mistet tre lave grener og får avløsning at et nytt plasttre neste jul. verden vil bedrages! | |
| LaBarca | 2011-01-03 17:30 | |
![]() | Vi har allerede kappa av de nederste grenene siden vi bor i et gammelt lavlofta hus. Satser på at vårt da holder litt lenger enn ditt, miamaria :-) | |
| Apropos | 2011-01-03 17:39 | |
![]() | God idé Moostar! Kunne gjerne likt å ha spiselig pynt på treet! Men her i heimen hadde det vel blitt "strippa" før julekvelden (vi pynter lillejulaften:) det hadde vel blitt litt stusselig... Vente til ungene og mannen blir litt mer voksne tenker jeg, da skal jeg og pynte med spiselig pynt :) Ellers: satser på å ta ned treet imorgen - og så skal jeg feie barnålene ut frem til neste jul.. | |
| Snømannen | 2011-01-03 20:02 | |
![]() | Man pakker da ikke bort jula halveis? Hva er dette for noe tull. Julepynrten skal være framme til jula er over. Basta! | |
| miamaria | 2011-01-03 20:11 | |
![]() | såså, snø! :) mitt grøssegrønne plasttre står ennå med tente lys, akkurat slik familiens yngste valgte å pynte det nettopp i år. stjerna henger tent i vinduet og skinner. litt annet små-stæsj av type jul finner du nok også om du ser godt etter. | |
| Katiem | 2011-01-03 20:17 | |
![]() | hvor ble det av 13 dag jul skal julen ut :-) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-03 20:22 | |
![]() | Selvsagt skal ikke jula ut før 13. dag jul! Her rigger jeg til lille julaften, pynter og står på. Nisser og engler. Duker og lys. Julestjerner og ene med det andre. Da skal det jammen meg være jul i stua en stund :-) Juletre av plast??? Iiiiiiik. (med mindre det skyldes kraftig allergi....) | |
| miamaria | 2011-01-03 20:53 | |
![]() | skyldes allergi, ja. forsøk på å endre til vill-furu ble dugelig nedstemt en gang for alle. | |
| LaBarca | 2011-01-03 21:00 | |
![]() | Når huset har ei brutto grunnflate på 42m2, går det ikke mange dagene før det grønne fremmedelementet i stua er i veien. Plast skyldes allergi. Neste blir vel at allergi skyldes plast... | |
| Boubou | 2011-01-03 21:52 | |
![]() | Jeg pleier vente til 13. dag, men siden jeg er borte og pusser opp hus hele tiden kan jeg ikke passe på hjemme, og vops, tok mannen og ungene treet og hele røkla, og heiv det ut. Og egentlig er det helt ok. | |
| bris1 | 2011-01-03 21:54 | |
![]() | Vi har gått over til å ha juletre på terrassen. Stor, fin gran, med masse lys. Og det sees veldig godt fra stua. Vi slipper både dryss og drypp! | |
| LaBarca | 2011-01-03 22:51 | |
![]() | bris1, det skal jeg foreslå for mannen! Må bare ha treet i god avstand fra takras og istapper. | |
| utlending | 2011-01-04 02:10 | |
![]() | denne traaden er jo meget avansert ironi, right? saa avansert, faktisk, at den nesten gikk meg hus forbi foer jeg leste detalejene noeye. | |