Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 838 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ------------ - Ikke medlem lenger | 2011-01-05 01:05 | |
![]() | Ord til salgs! Sjekk ut imin.no, der kan man kjøpe ord. Av hensyn til økende spam og slikt så viser jeg frem utvalget på X: X x-akse x-e x-krok X-kromosom X. xantippe xantofyll xantogenat xantogensyre xantokromi xantom Xe xenie xenofil xenofili xenofob xenofobi xenogami xenon xenotypisk xeroform xeroformsalve xerofytt xerografere xerografi xerografisk xeromorf Xerxes xylofon xylofonist xylograf xylografere xylografi xylografisk Siden jeg ælsker Æ, så legger jeg den til også: Æ Æ. ægide Äland æle ær æra ærbar ærbarhet ærbødig ærbødighet ærdun ære ærebot ærefrykt ærefull ærefullhet ærefysne æregg æregir æregjerrig æregjerug ærekjensle ærekjær ærekjærhet ærekrenkar ærekrenke ærekrenkelse ærekrenking ærekrenkjar ærekrenkje ærelaus æreløs æreløshet æreløyse æremink æreminne ærend ærendsgut ærendsgutt ærendsjente ærendslaus ærerik ærerørig æresbegrep æresbevisning æresbolig æresborgar æresborgarskap æresborger æresbustad æresdiplom æresdoktor æresdrap æresfornærming æresforplikte æresforpliktelse æresfølelse æresgarde æresgasje æresgave æresgjeld æresgjest æresgåve æresjuk æresjuke æreskirkegard æreskirkegård æreskjelle æreskjelling æreskjemmar æreskjemme æreskjemming æreskjenne æreskodeks æreskompani æreskrans æreslegion æresløn æreslønn æresmedlem æresmedlemskap æresoppreis(n)ing æresoppreising æresoppreisning æresord ærespensjon ærespresident ærespris æresrunde æresruss æressak æressalutt æresteikn ærestittel ærestribune æresvakt æresyk æresyke æresykje æret ærete ærevising ærfugl ærfuglegg ærfuglreir ærfuglslekt ærgjerrig ærgjerrighet ærgjerug æring ærleg ærlegdom ærlegskap ærlig ærligdom ærlighet ærligskap ærstegg ærug ærugskap ærut ærverdig ærverdighet æse æsing æsj Æsop Ästersund ætling ætt ætta ættarminne ættas ættast ættboren ætte ætteband ættebåren ættedrap ættedråp ættefeide ættegard ættegranskar ættegransker ættegransking ættegrein ættegård ættekjensle ætteminne ættesaga ættesamfunn ættesoge ættestrid ættetal ættetavle ættetre ættfar ætting ættled ættledd ættlede ættlegg ættleie ættlekk ættvill æve æveheim æveleg ævelegdom ævelengd ævelig æveligdom ævord ævordleg ævordlig ævordsleg ævordslig Resten kan dere finne selv... | |
| ------------ - Ikke medlem lenger | 2011-01-05 01:16 | |
![]() | Må få legge til at for meg virker dette som en svært lite seriøs side, men for meg er dette morsomt. Kjøpe ord.... hahahaha | |
| Gunnha 92 - Ikke medlem lenger | 2011-01-05 04:59 | |
![]() | jaja | |
| LaBarca | 2011-01-05 10:27 | |
![]() | Du kan ta patent på ord, og da er det ordet en salgsvare. Eller det heter kanskje ikke patent, men registrert varemerke. Uansett så er det ord som er registrert som salgsvare. Om det er i omløp eller ikke kommer vel an på eieren av varemerket. | |
| krini | 2011-01-05 12:33 | |
![]() | tinger på ærekrenkelse, høres ut som et ord jeg vil bruke mye | |
| LaBarca | 2011-01-05 12:45 | |
![]() | Hvis jeg først skulle eie et par ord som allerede er i annet eie, ville jeg nok ha valgt meg windows på engelsk el corte ingles på spansk gilde på norsk Godt innarbeidede merkenavn som er vanlige ord. | |
| ------------ - Ikke medlem lenger | 2011-01-05 16:10 | |
![]() | JO, men for meg ser sida mistenkelig ut sa jeg. men kan godt kjøpe en bra bingo for kr 7, når det trengs.... | |
| Torill | 2011-01-05 16:12 | |
![]() | Dette kan bli dyrt i lengden.... | |
| Snømannen | 2011-01-05 18:04 | |
![]() | sånn som folk skravler hadde det ikke gjort noe om hvert ord kostet litt. ;-) | |