Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bris1 | 2011-03-29 16:48 | |
![]() | Telefonselgere Jeg tror jeg har mange med meg når jeg sier at jeg ikke liker å bli oppringt av telefonselgere i tide og utide. Nå begynner jeg å kjenne litt på den samme følelsen her i forum hvor den ene før og den andre etter legger inn sine oppfordringer til å stemme på dette eller hint! Synes ikke det er noe kjekt, jeg. Men det er nå meg, da.... | |
| GreteSB | 2011-03-29 17:13 | |
![]() | På min norske telefon har jeg reservert meg mot telefonselgere. Når det gjelder forumet her så leser jeg det jeg syns er interessant, resten plager ikke meg... | |
| pikachu | 2011-03-29 17:15 | |
![]() | har spærra tlf for sånt :) | |
| Hortensdame | 2011-03-29 18:07 | |
![]() | Niks mere telefonselgere hos meg Brønnøysund fikset det! Bare plagsomme markesdsundersøkelser kommer igjennom for de for en ikke stoppet da visstnok kan være samfunsnyttige:( Her inne leser det som virker interessant :-) | |
| Bakerboy | 2011-03-29 18:11 | |
![]() | jeg prøvde meg som tlf selger en gang. holdt ut i 3 og en halv uke:P | |
| SveinHH - Ikke medlem lenger | 2011-03-29 18:11 | |
![]() | Jeg jobber som telefonselger, og trives godt med det. Ingenting er som gleden av å høre folk blir sure og irriterte i andre enden, da er det bare å kjøre på med mer mas. | |
| Gubbjävel | 2011-03-29 18:30 | |
![]() | Jeg elsker å plage telefonselgere! JA, det er kjempeinteressant! Et lite øyeblikk, skal bare skru ned komfyren. .......slenger telefonen i sofaen, legger beina på bordet og zapper videre. Tipper selgeren blir ganske lei etterhvert. :o) Etter noen forsøk tror jeg DE setter MEG på en liste over hvem de ikke bør ringe. | |
| Ruschne | 2011-03-29 18:32 | |
![]() | Jeg og har reagert på alle ønsker her inne om å stemme på godungen eller hva det nå er- Misbruk av Forum er nå min mening | |
| Snømannen | 2011-03-29 18:49 | |
![]() | JA vi må ha regler. Klare Regler. og Orden. Orden er viktig. Regel 1: Før du publiserer innlegget ditt bør du spørre deg selv - er dette relatert til ordspilling? Spør høyt, gjenta spørsmålet til du blir lei maset og buser ut med din egentlige mening bare for å få slutt på gnålet. Regel 2: Still spørsmålet: "Er dette av interesse for alle?". Følg opp med: "Tror du virkelig at det er av allmenn interesse hva du mener?". Le høyt. Regel 3: Les korrektur. Vær tydelig. Hold det enkelt. Ett innlegg - ett tema. Bare FrP-velgere og folk som har problemer med avføringen slenger dritt i tide og utide. Regel 4: RTFM. Gjør det! RTFM. Det aller meste er allerede diskutert, forklart, beskrevet eller forkastet allerede. Særlig reglene er ferdigdiskutert. Regel 5: Vær forsiktig med humor og sarkasme. Det er utrolig mange her inne som ikke fatter poenget eller vet hva sarkasme er. Regel 6: Skulle du likevel velge å publisere vær åpen for at andre har andre meninger enn deg selv og manglende evne til å skille mellom mannen og ballene. | |
| Julienissen - Ikke medlem lenger | 2011-03-29 19:12 | |
![]() | Denne er kanskje kjent, men en klassiker hva gjelder å ta igjen med plagsomme telefonselgere: www.youtube.com/watc...l5 uhjJFTiE | |
| mammakristin | 2011-03-29 19:29 | |
![]() | Hva betyr RTFM? Finner ikke det i tidligere nevnte ordliste. | |
| Snømannen | 2011-03-29 19:57 | |
![]() | Read The F****ng Manual. Det er utenlandsk og betyr: Read betyr: Les The betyr ikke noe som helst så hvorfor har de det med da F****ng betyr: holder på med å lage barn Man i manual betyr: Hånd ual aner jeg ikke hva betyr. Noen gode forslag? | |
| Ann Merete | 2011-03-29 22:03 | |
![]() | Hadde alle telefonselgere vært menn med nordlandsdialekt, hadde jeg hatt store problemer med å legge på røret. | |
| HanneIL | 2011-03-29 22:23 | |
![]() | Hahaha - snømannen. Frelseren! Å, panserhjertet mitt.. | |
| Kokodrillen | 2011-03-30 00:21 | |
![]() | Selgere kan man reservere seg mot, men ikke Norstat på Hamar og plagsomme veldelige organisasjoner. De er svært bevisst på å forklare meg at det er deres rett å ringe. Trikset er å snakke veldig lavt slik at de skrur opp lyden på hodetelefonene sine på full styrke. Deretter er det to fingre i munnen og plystre så høyt man kan i røret. Dersom ikke telefonselgerne ønsker å få høreselen sin ødelagt på den måten kan de la vær å ringe. | |
| Sjiraffesen - Ikke medlem lenger | 2011-03-30 00:37 | |
![]() | Fyren: "Hei! Jeg er XX XX og har et kjempespennende tilbud, bla bla bla..." Jeg: "Hei, kan du vente bare et lite øyeblikk så jeg får lagt på?" Fyren: Hm? Jeg: (legger på) Funker hver gang. | |
| Sjiraffesen - Ikke medlem lenger | 2011-03-30 00:40 | |
![]() | Ellers er jeg enig med trådstarter ang. alle tantene som skal ha oss til å stemme på de totalt uinteressante bildene sine. | |
| Snømannen | 2011-03-30 08:38 | |
![]() | De som ringer for å skaffe penger til organisasjoner har MYE provisjon. Bare 10-20% går til organisasjonen. Får du lyst til å gi noe legg på og gi pengene direkte. De som selger, har skjelden bedre tilbud enn du ellers ville fått. | |
| Snømannen | 2011-03-30 08:46 | |
![]() | Aftenposten Ringte og sa jeg var heldig. Veldig heldig. De hadde fått lov å gi avisen gratis til noen for en periode. Og jeg var en av dem. Helt GRATIS. Ikke en krone kom den til å koste. Og i kiosken kostet den jo XX kr. Er ikke det fantastisk? MEN avisen måtte jo ut til meg. Så de måtte ta seg noe betaling for å dekke frakt og distribusjon. Men her var det bare snakk om småpenger. 2,15 pr avis (eller noe, husker ikke tallene). Jeg snakket pent med mannen og gikk inn på nettet og så etter. Ganske riktig. I abonnement koster Aftenposten - 2,15 pr avis. Svært ufin markedsføring enhver seriøs avis burde holde seg for god for. Aftenposten er ikke en seriøs avis. | |
| miamaria | 2011-03-30 10:34 | |
![]() | telefonselgere? morsomme de. vel, ikke alle. prøvd sporten å få dem til å le? en svensk ung mann som ringte her forleden lo så fælt til slutt at han forsikrte meg at jeg ville bli "dagens beste kunde" på pauserommet. han glemte helt hvorfor han hadde ringt... | |