Spillrom
| Sjiraffen | 16 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 17 |
Mobilspill
| Pågående | 8 584 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| slaraffen | 2011-04-11 21:32 | |
![]() | Digipost Meninger om Digipost fra Posten? | |
| ello | 2011-04-11 22:20 | |
![]() | Er nok kommet fordi så mange har reservert seg mot reklame. Her har posten en mulighet til å tjene mer penger på uadressert reklame igjen. Tenker jeg!!! | |
| miamaria | 2011-04-11 22:31 | |
![]() | sikkert bare en måte å få orden på oss alle til datalagringsdirektivet trår i kraft. | |
| kuami | 2011-04-11 23:03 | |
![]() | Men må jeg bruke det?? | |
| picassa | 2011-04-11 23:12 | |
![]() | For de som bor store deler av aaret i utlandet er digipost helt supert. Saa langt har ikke mine venner sett noe negativt. | |
| olapaloma | 2011-04-11 23:16 | |
![]() | Me kan spara mykje porto og har mulighet for å lagra brev, eg har registrert meg | |
| Snømannen | 2011-04-11 23:50 | |
![]() | aner ikke hva det er. epost? | |
| picassa | 2011-04-12 01:05 | |
![]() | Det er ei digital postkasse.Du kan faa alle brev fra stat og kommune,banker,forsikring selskap etc etc i din egen digitale postkasse. Det er snart bare brev fra svigermor som havner i din vanlige postkasse. Gaa inn paa digipost.no og registrer deg eller les mer om tilbudet. den gammeldagse postmannen er snart en sga blott. | |
| sommerfugl | 2011-04-12 01:34 | |
![]() | Jeg har fått brev i posten om digipost og jeg liker det ikke! Et av "salgsargumentene" er at det er så mange passord å huske for forskjellige leverandører... De jeg får e-faktura fra, sender jo dette rett i nettbanken med varsling til én og samme e-postadresse så sliter ikke så veldig med det. Dette er vel bare ett skritt nærmere overvåking og letner arbeidet til PST eller DLD eller hva det nå var og sparer sikkert litt penger for posten også. Stakkars min gamle mormor som bor på et øde sted på vestkysten og som ser etter postmannen hver dag... Ofte den eneste bilen og mennesket hun ser for hele dagen. Hun kommer i alle fall til å savne ham hvis den tjenesten blir borte. Og hun har aldri satt sine bein i et tastatur og kommer heller aldri til å gjøre det. NEI TIL DIGIPOST - LA OSS BREMSE UTVIKLINGEN LITT, ALT ER IKKE TIL DET BEDRE. | |
| Orlando | 2011-04-12 01:42 | |
![]() | sommerfug, du har mange fine tanker her. alt blir så klart når du kommer med personlig eksempel også. Enig med deg, sett på bremsene | |
| Snømannen | 2011-04-12 08:30 | |
![]() | digital postkasse? Jeg har jo allerede epost. | |
| Gubbjävel | 2011-04-12 10:20 | |
![]() | Digipost er nok ikke bare laget for overvåking, det gjør også at vi sparer bearbeiding av mange tusen tonn papir som må resirkuleres. FLOTT AT VERDEN GÅR FREMOVER!! | |
| kuami | 2011-04-12 11:44 | |
![]() | enig med sommerfugl - ser heller ikke behovet. De myndigheter jeg har kontakt med på nettet, bruker min e-postadresse. Visse ting kan jo ikke gå via nettet uansett, f eks pasientopplysninger og private opplysninger. Ang. generell offentlig info, som man ikke reservere mot, dessverre, går den i Oslo via lokalavisene (som da får betalt av kommunen) og blir levert til alle innbyggere. Og så lenge man ikke kan pålegges å ha nettilgang, må offentlig info også gå ut på mer "gammeldags" vis, som til sommerfugls mormor. | |
| renegade | 2011-04-12 14:07 | |
![]() | Digipost=spam? | |
| Daggis | 2011-04-12 14:55 | |
![]() | Dette kommer jeg ikke til å benytte!!!!! | |
| Sir - Ikke medlem lenger | 2011-04-12 16:24 | |
![]() | diggipost er digg, en kan like gjerne hoppe i varmt hvetebrød som å prøve å slukke ild i tørt gras. (skjønneru?) | |
| miamaria | 2011-04-12 17:32 | |
![]() | hva med ild i tørr bart, Sir? fniser henrykt. | |
| Familien | 2011-04-12 17:48 | |
![]() | DigiPost løser et stort behov - for firmaer som sliter med at folk ikke bruker deres nettsider for innhenting av nødvendig informasjon. De ser nok at DigiPost og en samling av brukere på et sted vil gi dem større muligheter for å innhente informasjonen. Men som privatperson er jeg uinteressert i å bruke det. Kanskje om 5 år. | |
| SPM - Ikke medlem lenger | 2011-04-13 15:09 | |
![]() | Merkelig hvordan nye ting som er helt frivillig å bruke utløser konspirasjonsteorier og mistenksomhet. Her kan man spare samfunnet for penger og unngå papirsløsing. "Hvis ikke jeg liker det er det ikke nødvendig og da skal det helst forbys" | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-04-13 15:17 | |
![]() | Digipost liksom! Og DLD! Og influensavaksine til hele befolkningen! Hva skal dette bety? Noen har en plan...! | |