Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 589 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| slaraffen | 2011-05-19 19:06 | |
![]() | Fotball på Canaldigital Jeg har i mitt bredbåndsabonnement fra Canal Digital inkludert alle tippeligakampene på web-tv. Jeg har registrert meg i hytt og pine men får ikke opp kampen på skjermen. Har og snakket med kundeservice mange ganger men får det ikke til å virke som det skal. De mener det må være noe på min maskin, men det tviler jeg på. Flere her med lignende erfaringer? Og kanskje et tips? | |
| Happy4You | 2011-05-19 19:09 | |
![]() | skaff deg en ruter! da kan du ta opp hver kamp mens du er f.eks borte. mormoren min har det og har sett filmer ifra 2005 og nedover på årstallet :P! dette er bare mitt tips :P | |
| slaraffen | 2011-05-19 19:12 | |
![]() | Vil helst se dem live jeg da. Men hva mener du med ruter? Har en trådløs en da... | |
| Snømannen | 2011-05-19 19:24 | |
![]() | Enig! Fotball er best live og ikke overført elektronisk til en liten firkant på en skjerm. | |
| slaraffen | 2011-05-19 19:27 | |
![]() | ehhh...mener live på skjerm selvfølgelig....hehe...he r er det vinterstorm ute for tiden så det får bli slik ja... | |
| maranello | 2011-05-19 21:38 | |
![]() | Det er ikke noe å tenke på... alt kommer til å funke av seg selv.... | |
| slaraffen | 2011-05-19 21:41 | |
![]() | Hæ?? | |
| sommerfugl | 2011-05-20 00:50 | |
![]() | Et tips er å bytte fra Canal Digital til get, hvis du har muligheten. Det har dessverre ikke jeg og har masse problemer med alle produktene fra CD. Hadde get før og da gikk alt raskere og uten masse tull hele tiden. | |
| slaraffen | 2011-05-20 08:39 | |
![]() | Har vært innom tanken ja, må vel bytte ut dekoder og da? Elller? | |
| pandemonium - Ikke medlem lenger | 2011-05-20 12:31 | |
![]() | Hadde samme problem 16. mai med canal digital go, da lå serveren til max nede. Så du gjør rett i å tvile på at feilen ligger hos din pc. Gå inn på kundeservice hos CD og klikk på "chat med en kundebehandler" så får du grei hjelp og svar uten at tellerskrittene suser. | |
| sommerfugl | 2011-05-21 15:56 | |
![]() | Joda, slaraffen, du må bytte ut boksen, men til gjengjeld så får du et system som er mye lettere å bruke. Alt går rett og slett fortere for du blar raskere og greiere å ta opp og seriekoble (hvis du har PVR-box). Da jeg hadde get var det to kanaler jeg ikke fikk tilgang til; ringte get og de ordnet det over telefon med det samme! Er ikke sponset av get, men savner boksen derfra så inderlig! Har bare problemer med Canal Digital og vanskelig å få hjelp fra kundeservice. Ble skikkelig imponert da jeg skulle hjelpe mamma; hun hadde ikke internett og hun har ikke tilgang på mail/internett på andre steder enn maskinen sin og fikk ikke hjelp per telefon for ingen av de hun snakket med skjønte noe som helst. Da sendte jeg en lang mail og forklarte problemet og sa at de måtte ringe henne da hun ikke hadde tilgang på mail siden internett som de skulle levere, ikke fungerte. Hun hørte ingenting og da hun logget seg på mailen sin hjemme hos meg et par uker etterpå hadde hun selvfølgelig fått svar der! Og hjelpen hun fikk var et telefonnummer til et sånt dataproblemløser sak som kunne hjelpe henne på fire minutter til en kostnad på rundt 200 kroner! Canal Digital suger og når pliktårene til borettslaget her er over så kommer jeg til å kjempe for get-tilgang! LYKKE TIL! | |