Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 589

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2011-05-22 16:15
Antall innlegg: 3668

Trøbbel med tastaturet
Innimellom, og særlig nå i det siste, har tastaturet mitt en tendens til ikke å lystre under spill. Prøver jeg å skrive noe i chatten er det litt tilfeldig hvilke av bokstavene jeg trykker på på tastaturet som kommer fram til mottager. Det blir som oftest ei eller hi eller bare h når jeg har tenkt å skrive hei. Prøver jeg å skrive en setning med 30 bokstaver, er det kanskje bare halvparten som blir noe av. Og da er det nesten bedre å la være. Så til mine motspillere (særlig dere jeg pleier å veksle noen ord med), beklager at jeg plutselig har blitt tilnærmet stum. Jeg kommer forhåpentligvis sterkere tilbake. Og jeg virker på PM.

Happy4You2011-05-22 19:46
Antall innlegg: 2020

hm.... ditt problem skyldes kansje at det har kommet smuler ned i tastaturet! det hender meg også noen ganger, og da bare trykker jeg hardt på den bokstaven som det gjelder. :P og etter det funker det!

det har skjedd meg ca 100 100 ganger nå i 3 år :P og da er det jo bare å leve med det :P.

så mitt tips er

SPIS ALDRI VED PC'N ;)!

Torill2011-05-22 19:52

Det er ikke tastaturet i seg selv, ikke noe problem å skrive i forum. Men tastaturet lystrer nesten ikke i spillrommene. Ellers godt råd det med spisinga...

Happy4You2011-05-22 19:59
Antall innlegg: 2020

ok. det var i hvertfall ett tips :P

gompedyret2011-05-22 20:51
Antall innlegg: 4381

Du har ikke tilfeldigvis et batteridrevet tastatur?

Torill2011-05-22 21:01

Batteri nei? Tastaturet virker som bare det i forumet. Men altså ikke i spillrommene. Da virker det bare såvidt. Forøvrig får jeg melding om at jeg har kommet til et bedragersk nettsted når jeg går inn i spillrommene og at det er fare for svindel osv. Denne beskjeden har kommet før og, men nå er det et par år siden. Er det noen som driver med svindel her? Rekk opp hånda. Kanskje det er en sammenheng?

stalljenta2011-05-22 21:22
Antall innlegg: 205

haha kjedlig da..men er det gammalt?? virker som de funkere verre når de blir eldre..

gompedyret2011-05-22 21:35
Antall innlegg: 4381

Innimellom har det skjedd med meg. Det som har foregått da er at flash, av en eller annen grunn har tatt alt som kan krype og gå av systemressurser.

Dette kan enten skyldes ordspill, rett og slett (selve spillet og chatterommet er i flash, men ikke forum), eller en side med youtube, sider med flashbaserte reklamer (jo flere, jo verre). Hvorfor dette er et problem vet jeg ikke. Dårlig programmerte flash-applikasjoner, kanskje.

Iallefall, du kan bruke tips 5 i denne tråden
www.ordspill.no/foru...ea did=6270
for å sjekke om dette gjelder deg neste gang du har problemer. For evt. å løse det, prøv å lukke alle andre nettsider enn ordspill eller åpne ordspill i en annen nettleser.

Snømannen2011-05-22 22:13
Antall innlegg: 1556

Renset tastaturet her en dag og fant:

1/2 grillkylling
3 bokser cola
1 død katt

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?