Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 604

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
renegade2011-06-12 20:15
Antall innlegg: 69

Vi som eiger BMW
Påminnelse til ferske BMW eigere; Det er viktig at dere husker å kjøre med parklys kombinert med tåkelys. Denne koden må for all del ikke brytes slik at vi andre BMW eigere blir satt i et dårlig...lys.

peren - Ikke medlem lenger2011-06-12 20:57
Antall innlegg: 169

og elles har du det bra?

stalljenta2011-06-12 21:11
Antall innlegg: 205

sliter.no?

Angelbaby - Ikke medlem lenger2011-06-12 21:23
Antall innlegg: 100

Hehe:) Morsom du :)

Snømannen2011-06-13 01:55
Antall innlegg: 1556

Det er et eller annet med BMW eiere - særlig de som eier de små BMWene.

For eksempel: Du tar igjen enn BMW som ligger 20 km under fartsgrensa. Du blinker og legger deg ut for å kjøre forbi, men så kommer du aldri inn igjen for BMW-eieren skal ikke forbikjøres. Så de følger deg opp i hastighet. Gjerne til 180 eler mer. For foran skal du ikke - HAN har nemlig brukt pengene på en ordentlig bil. MEn prøver du å legge deg inn igjen bak han.

Og skal du bytte felt - da har du bedt om det. Enten står de på bremsen og blir stående ved siden av deg for å sperre - eller så gir de full gass og blir liggene to micrometer bak bilen foran for å tette luka.

peren - Ikke medlem lenger2011-06-13 11:42
Antall innlegg: 169

Jeg tror de har et mindreverdskomleks

renegade2011-06-15 18:25

Jeg har det bra peren :o) Og stalljenta, ja du har rett, du sliter med å skjønne sarkasme. Takker angel, og du har et poeng snømannen. Det blir spesielt morsomt hvis bilen som tar igjen en BMW er en hvit varebil. De med hvite varebiler er sprøere enn latviere på vodka. (dette er faktisk slått fast av norsk statistisk byrå).. delvis

Var forøvrig en hvit varebil som tok meg igjen i går. Jeg hadde ca 80-90 og han nådde meg sakte men sikkert igjen. Det rare skjedde da han kom nær nok til å se bilmerket mitt. Da våknet trollet i stakkaren og han kastet seg forbi for så å forsvinne som om han hadde selveste pelsebub etter seg. Jeg ble nyskjerrig på hvorfor han gjorde dette og hvilken fart han holdt, så jeg la meg på hjul. Da jeg nådde vedkommende igjen hadde han en fart på 130 +. Jeg hadde ingen planer om å kjøre forbi, men den paranoide sjåføren svinget ut og la seg midt i veibanen for å være sikker.
Den kvelden hadde han sikkert med seg en dorull i senga, for han hadde endelig slått en BMW med sin hvite yrkesbil med 92 hester.

Ja, jeg eiger en BMW, men det er helt tilfeldig :o) Og så er det stasjonsvogn.

Åh, nei forresten, BMW lager ikke stasjonsvogn, de lager touring :P

krini2011-06-15 18:46
Antall innlegg: 58

Det går sport i å kjøre forbi BMW er i hundresona med min miniaygo. Hehehe. Selv om den rister så man skulle tro den falt fra hverandre.

Happy4You2011-06-15 19:32
Antall innlegg: 2020

et veldig spennende innlegg av Snømannen. du har et godt poeng, serligt når du skriver : Du tar igjen enn BMW som ligger 20 km under fartsgrensa. Du blinker og legger deg ut for å kjøre forbi, men så kommer du aldri inn igjen for BMW-eieren skal ikke forbikjøres. Så de følger deg opp i hastighet. Gjerne til 180 eler mer. For foran skal du ikke - HAN har nemlig brukt pengene på en ordentlig bil. MEn prøver du å legge deg inn igjen bak han.

Og skal du bytte felt - da har du bedt om det. Enten står de på bremsen og blir stående ved siden av deg for å sperre - eller så gir de full gass og blir liggene to micrometer bak bilen foran for å tette luka.
------------------------- ------------------------- ------------------------- -------

det er fulstendigt rett.. det er helt sant det du skriver her.

For det første så er det utrolig irriterende å møte folk som eier BMW og som faktisk har "glemt" å skru av langlyset, nå driver jeg å lærekjører og har mødt på serlig en person som faktisk har på Langlyset midt i solsteika....

For det andre så er det utrolig irriterende å bli forbiskjørt av en BMW..
jeg kan nevne ett eksempel : moren min er ute å kjører på vei til Sverige ifra oslo. når vi har kommet halveis er det en strekning hvor det er 2 gule striper i midten, vet ikke helt va det heter... der titter jeg i speilet på passasjersiden, og der kommer det en BMW i full hast. forran oss var det ca 20 til 25 meter mellom oss og bilen vi hadde forrand oss... denne BMW'en kommer da kjørende i full fart forbi oss og skal plutselig vrenge seg inn forrand oss... det var "NESTEN" en kolisjon mellom en skuter som plutselig skjører ut i veien og den BMW'en...

hvem hadde rett til å kjøre der? Skuteren... hvem var det som begynte å tute noe voldsomt? BMW'en. etter det har jeg vel egentlig ikke likt BMW'er men dere som har dem.. vær så snill a, (hvis dere har barn i baksetet som føreren jeg fortalte om hadde), pass på dem og plis hold fartsgrensen.. så slepper dere å skape en massekræsj med max 4 til 5 døde personer :).

ikke vondt ment, men... det er bare ett varsel :)

mvh Happy4You (som lærer seg å kjøre en stille, fin og søt Toyota Prius -automatgir- :) )

Hampus2011-06-15 21:38
Antall innlegg: 71

Her en dag var det en BMW som tok meg igjen og ble liggende bak meg med god avstand i flere mil. Veldig rart. Noe lignende har jeg aldri opplevd før, kanskje med unntak av den gangen jeg kjørte forbi en svart Audi stasjonsvogn.

lenep2011-06-15 22:22
Antall innlegg: 97

renegade: hva gjør BMW X5 eiere når de ligger ved siden av en Mercedes-Benz M 63 AMG? Ligger 50 sek. bak etter 50 sek. :) hi-hi...

lenep2011-06-15 22:22
Antall innlegg: 97

Gratulerer med ny bil :)

renegade2011-06-15 22:42

lenep, svinger brått til venstre :)

Omar2011-06-15 22:57
Antall innlegg: 22

Hadde en gang en BMW:-) kjenner meg ikke igjen ang. kjørestilen dere beskriver.. Jeg hadde vel en fornuftig og smart BMW da:-) NB nå kjører jeg Peugeot..

renegade2011-06-16 00:00

^^^^Legger ved bilde av Omars BMW

upload.wikimedia.org...Is etta.jpg

gerdmarie2011-06-16 10:00
Antall innlegg: 265

Jeg har og en BMW.. Den kjøres ikke slik noen beskriver.. Men AUDI-eiere, de må ha komplekser, for maken til kjøring .. og det observeres over alt i inn- som i utland! Noen som kan forklare det? Kamskje eierne tror de har en Mercedes? Vi hadde engang et yttrykk som gjaldt et bilmerke, Ford Capri (?) som ble benevnt blokkmercedes. Er det samme denomen som er ute og går her?

tommensgirl2011-06-16 13:02
Antall innlegg: 18

Jeg har også BMW..og jeg kjenner meg ikke igjen..Er vel heller sånn at det er folk og ikke hva slags bil man har,som er det avgjørende..

Happy4You2011-06-16 15:25
Antall innlegg: 2020

det er ikke alle BMW-eiere som kjører sånn som det jeg beskrev :), det gjelder bare noen og uansett var det bare en advarsel :) var ikke ment for å være slemm eller noe :)

Snømannen2011-06-16 17:36
Antall innlegg: 1556

Audi er BMW fordi som ikke har råd til det.

gryern2011-06-16 17:58
Antall innlegg: 19

Det heter sperrelinje Happy4you!
Jeg kjører Audi og til tider M5'en til typen, men kjører overhodet ikke sånn som forklart her.. Er personen bak rattet, ikke biltypen som avgjør! Men er jo selvsagt gøy å gi gass når det er forsvarlig :)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?