Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 657 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 20:53 | |
![]() | bearo Har du fått en premie av Aftenposten? Noe fint? Ikke? Aftenposten gidder ikke følge opp......!!! Ikke annet å vente. Vel. Her har du en låt, en regnfull torsdagskveld i september 2011. Håper du liker den! www.youtube.com/watc...lH rP4xlbzU | |
| Torill | 2011-09-15 21:09 | |
![]() | Jeg vil også ha premie fra Aftenposten, men de har glemt meg også. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 21:16 | |
![]() | Pokker ta de! Her får du en fin låt i stedet. Håper du liker den! www.youtube.com/watc...F2 4eQFe3hc | |
| Torill | 2011-09-15 21:24 | |
![]() | Ny turneringpremie i stedet for aftenpostenabonnement som aldri kommer: Wstine deler ut youtube-linker! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 21:29 | |
![]() | Forventer et takk Torill! Tenk deg om; hvor mange har fått en youtubelink i premie, liksom? Jo, du og Bearo. En eksklusiv klubb. Og attpå til er det godt ment. En udelt positiv gest. :-) | |
| Torill | 2011-09-15 21:38 | |
![]() | Tusen takk wstine, staselig premie. Ikke noe galt med den. Men det er jo veldig underlig at Aftenposten ikke klarer å få sendt ut de premiene som det reklameres med at man kan vinne. Jeg mottar gjerne Aftenposten i postkassa i 3 måneder. Men kan ikke tenke meg å tegne et abonnement, så lenge jeg går og venter på en premie som har blitt lovet. | |
| Alfa93 | 2011-09-15 22:03 | |
![]() | De som ikke har fått premiene sine, bes sende meg en melding, så skal vi prøve å få ordnet opp i det. Jeg får ikke gjort noe når jeg ikke vet at det er noe galt. | |
| bearo | 2011-09-15 22:05 | |
![]() | Kan vi prøve å få tråden tilbake til det den lovar å handle om, nemlig meg? Eg kan diverre ikkje bidra så veldig, då eg er på velstandscruise betalt av Aftenpoften for øyeblikket. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 22:14 | |
![]() | Send oss et postkort bearo. Gjør det. Et brev hjem. Vi kan trenge en oppmuntrende hilsen, faktisk. Det står ikke så veldig bra til. September. Høst. Regn. Men det kommer nok bedre tider, muligens. Her har du enda en fin låt. Gi den en sjanse. Tar litt tid før den kommer i siget. Vakkert! Fullt fortjent. www.youtube.com/watc...xQ JSRc7SP4 | |
| Snømannen | 2011-09-15 22:58 | |
![]() | Hm Jeg trodde jeg var den eneste som ikke hadde fått noe. | |
| miamaria | 2011-09-15 22:59 | |
![]() | jeg har sendt en kasse med 16 gross røde slikkepinner til Crusiana, (post restante) fem om dagen! | |
| Boubou | 2011-09-16 08:09 | |
![]() | Bearo - hva gjør du på cruise? Leste først Vestlandscruise og da tenkte jeg - Bearo, turist i eget land, men sammen med pensjonister fa USA. (WTF????) Så gikk det opp for meg at det sto VELSTANDScruise, og da ble jeg egentlig bare mer forvirret. Skriv og fortell! (Håper du koser deg). Wstine. Du er lærer, er du ikke? pokker ta DEM, kjære. Klem. | |