Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 447 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Happy4You | 2011-10-22 19:34 | |
![]() | Dikt for alle :) jeg har aldri sett noe innlegg hvor folk kan legge inn sine dikt. derfor poster jeg denne tråden nå :) jeg vil poste ett dikt som faktisk heter Kjære mamma :)! dette diktet er til alle mødre her på ordspill enten du er gammel eller ung :)! KJÆRE MAMMA! Jeg vet at du sitter med en vond følelese inni dei Men husk mamma Du vet du kor du finner meg Jeg vet du sliter og tenker Men vil bare ditt beste Jeg vil bare vise deg at Jeg er blitt en stor gutt Du skal ikke sitte der og Grine for meg og være Redd For jeg vil bare vise at jeg Kan gjøre noe selv Ikke vær redd jeg vet hva som er rett og galt Selv om jeg har gjort mye vonde ting og bare sviktet så har jeg forandre meg Du og jeg har hat mange krangler som har drevet hvarandre gal Men jeg ville aldri forlatt dei for jeg vil jo altid være gullungen din Husk jeg er jo glad i deg Jeg gjør ikke noe dumt Ville ikke gjort noe som Såret deg Selv om jeg lyver såå er det bare for ditt eget beste Jeg vet du er glad i meg Og at du redd for meg Du må såve og ikke sitte og tenke på meg og være redd for meg For jeg har det fint og jeg gjør ikke noe dumt med live mitt Men når du sitter der å griner og er redd å Bekymrett Så kan jeg kjenne din smarte i mitt hjerte Men mamma husk Jeg er glad i deg | |
Bhå | 2011-10-22 19:41 | |
![]() | Lykkelig. Eller bare på liksom? | |
Happy4You | 2011-10-22 19:46 | |
![]() | det er ikke bare på liksom :)! jeg mener det 100% serriøst :) | |
miamaria | 2011-10-22 20:19 | |
![]() | fint dikt, H4Y. takker. jeg er mor til tre. - et bra nettsted for dikt er Diktkammeret på dagbladet.no der er det ris og ros å få. og likesinnede å treffe. | |
Happy4You | 2011-10-22 20:20 | |
![]() | jeg anbefaler www.dikt.no | |
miamaria | 2011-10-22 20:45 | |
![]() | takk! vil prøve der også! | |
Happy4You | 2011-10-22 22:07 | |
![]() | det er lov å slenge inn dikt her hvis noen vil det :)! her kommer ett om en tragedie som det skrives mye om i avisene :'( Hvis du ikke kan bekjempe smerte med hat, ja hva skal en gjøre? Gråte og lide? Stå sammen, være sterke? Om det ikke er å be om vold, ved å gi folket frihet til å slå. Hvis det ikke er å oppfordre, å la postkassen være ulåst. Ja, de andre land og nasjoner klarer ikke begripe en slik omfattende naivitet. De ser på oss med triste blikk, medfølende og tenker "på tide". "Kun et spørsmål om tid", men trist at vi og skal lide. .De støtter, de vil hjelpe, men hva, er han ikke muslim? Riktig reaksjon er umulig, på den gråeste dagen i juli Men jeg har vært naiv og normann, så lenge jeg kan huske. Og jeg har aldri forstått, hvorfor politikk skal skille venner. Ja, fra og med nå er alt forandret, blodet har mørknet, størknet og blitt sterkere | |
Bhå | 2011-10-23 01:04 | |
![]() | Happy4you.... det var ikke ment som gjensvar til deg.... det skulle være MITT bidrag til dikt.... om enn noe kort.... Det var det alle tankene mine kokte ned til, etter å ha forsøkt å lage noe bra. :) Det er godt du er lykkelig da. Ikke bare på liksom :D Ha en herlig søndag! | |
ieu | 2011-10-23 15:34 | |
![]() | Somme menneske hentar fram det beste i oss. Dei opnar for våre kjelder, lokkar fram våre fargar, aukar varmen i våre liv. På vegen vi har gått, ligg små bål og lyser. Det er minne om menneske vi har møtt. Menneske som har tilført oss noko godt! Dette har eg ikkje skrive sjol,- fann det ein plass-, men eg har gjort det til mitt! | |
rubina | 2011-10-23 16:53 | |
![]() | Takk til deg IEU for at du la frem dette, jeg har lett etter det så lenge, men aner ikke hvem som har skrevet det, vet du? Det er såå nydelig:) | |
ieu | 2011-10-23 19:13 | |
![]() | Nei Rubina, eg har hatt det liggande i mange år og anar ikkje ... ein nynorsk diktar, men kven? Det er jo så mange.. sikkert ikkje nokon kjende. | |
ieu | 2011-10-23 19:15 | |
![]() | Fann det: Olav H. Hauge! | |
rubina | 2011-10-23 19:24 | |
![]() | Takk skal du ha, ieu :) | |
Snømannen | 2011-10-23 20:08 | |
![]() | Hvem slapp en fis? Var det en gris? Værsågod spis. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-23 20:12 | |
![]() | Hvem stjal en is? Var det en gris? Værsågod spis. | |
POLITIe | 2011-10-23 21:03 | |
![]() | Minnes gymnastikken læra om akrobatikken stumpe kråke rulle rundt svette dråper det er sunt | |
bris1 | 2011-10-23 22:57 | |
![]() | Et streif av håp får meg til å miste pusten, men jeg gir aldri opp håpet, uansett pustebesvær. Et blikk, et flyktig smil, og jeg har forlatt gårsdagen for alltid | |
terø | 2011-10-24 12:40 | |
![]() | Sola skinte og vi er så glad, det er fordi vi vant en kamp i dag. Frispark ender fort i mål, særlig når Fossnes slår. Ballen i krysset suser og jubelen i laget bruser. Nytt radarpar på topp kombinerer bra, for Teodor slår og Jon Terje løper fra. Først rundt keeper, slår vegg med motspiller, før ballen i mål triller. Fossnes står for en assist og Nysveen vipper ballen over keeper med list. I siste minutt av kampen får Stian nok en assist og Ryeng løper fra backen som sist. Keeper er nok en gang uten sjanse, og Slidre/Røn kan seiersdanse. Nå er vi endelig over nedrykkstreken og viser at vi kan være med på leken. | |
giggsy | 2011-10-24 13:15 | |
![]() | evig tro mot mine sko... | |
Happy4You | 2011-10-24 14:22 | |
![]() | nwå veldig fine dikt her :) og sorry bhå :)! jeg så ikke med en gang at det var et dikt :) her kommer et dikt som heter Lykke Til ! Himmel er full av stjerner De blinker til meg, men du blinker penere enn de andre jeg kan ikke tenke,men tankene mine er full av deg. du er så pen....<3 jeg tror at jeg er forelsket i deg eller jeg har elsket deg ..men du er der oppe .jeg kan ikke klarte opp men ikke tenk på meg... hvis du finner ny verden,så bare blir der. men jeg vil si en ting til deg at Jeg Elsker deg og Lykke Til! | |