Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 636 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Smartgirl | 2011-11-02 19:59 | |
![]() | Dumt gjort........ Hva er det dummeste du har gjort den siste uka? Selv greide jeg å pådra meg 500 kr i P-bot fordi jeg var litt i min egen verden og tenkte: Parkere i 3 timer, trykk 3 ganger på verdiknappen.......men så enkelt var det jo ikke ;P | |
| picassa | 2011-11-02 20:17 | |
![]() | Jeg har greid aa bestille flybilletter tur-retur Málaga-Oslo med opphold i Oslo de dagene jeg har avtale om operasjon paa sykehuset i Velez-Málaga . Dermed maatte jeg endre hjemreisa.Billettene kom til slutt paa 3000kr.De var veldig billige i utgangspunktet.Huff. | |
| Smartgirl | 2011-11-02 22:40 | |
![]() | Picassa, det var pittelitt dumt. Hadde en lignende opplevele da jeg hadde bestilt høstferiereise tur-retur for min daværende 11-åring og det viste seg at jeg hadde bestilt en uke fortidlig. De billige billettene fantes ikke da;-( | |
| jeykz | 2011-11-03 00:05 | |
![]() | Satt og spiste middag med kjæresten og familien hans, da jeg skulle ta chilisaus på tallerkenen tok jeg tak i flaska med julebrus i stedet og helte over maten.. Jeg var i min egen verden... | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-03 00:16 | |
![]() | Jaha, så du har kjæreste altså? Og det sier du først nå?:( | |
| Snømannen | 2011-11-03 09:03 | |
![]() | jeg lagde en åpning nedover (10 kollonne) som gjorde at motstanderen kunne legge bingo. tror bingoen var ædabæda. | |
| Boubou | 2011-11-03 11:42 | |
![]() | Ordspill eller livet sånn ellers? Gjorde en masse dumt på ordspill i går - og har gjort en kjip feilvurdering i dag med det resultat at en kunde er fornøyd - men en kollega er grinete og tror jeg rører fælt. Rørte bare litt... | |