Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 597 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Snømannen | 2011-11-08 17:07 | |
![]() | Farsdag Piaf ville at noen skulle lage en tråd om farsdag. Dette er den tråden. Sikkertt bare noe handelsstanden har funnet på som vbi må ta avstand fra. Dessuten nå som legevitenskapen har kommet så lang5t at vi kan befrukte egg i et laboratorium, hva skal vi med far? OK, ok, vi bør nok ta vare på noen av dem så barna kan komme å kikke på dem på avstand og fryde seg litt over hvor skumle de er. Kanskje vi kan ha en to tre fedre i dyreparken i Kristiansand, mellom tigerburet og Julius et sted. Men ellers er det handelsstanden som har skylda. | |
| Bamsebraka | 2011-11-08 17:13 | |
![]() | 1. Dust 2. Julius er død 3. Dust | |
| izp | 2011-11-08 17:22 | |
![]() | Vel... på et eller annet plan har jo alle faktisk en far. Foreløbig er det ikke mulig å formere seg uten... ;) | |
| Snømannen | 2011-11-08 17:23 | |
![]() | oh yes it is... man tar et dameegg og knekker det og trekker ut arvestoffet og blander det med noe fra et annet dameegg og stapper det inn i en dame og vips | |
| izp | 2011-11-08 17:28 | |
![]() | Eh... En form for genmanipulering altså...? Syns det høres både kjedelig og litt skummelt ut med bare x-kromoser så langt øyet kan se... | |
| Snømannen | 2011-11-08 17:30 | |
![]() | Jeg hadde håpet at noen skulle si noe pent om far her jeg... Ikke uventet ble fokus satt på muligheten for at vi en gang skulle klare oss uten. Og ikke glem å kritisere handelsstanden. Ikke bare har de skylda for jul og halloween de har skylda for farsdagen også. | |
| sommerfugl | 2011-11-08 17:32 | |
![]() | Noen ganger får jeg lyst til å gå inn i ordspill og bare gi Bamsebraka en stor klem! | |
| izp | 2011-11-08 17:32 | |
![]() | Nå var jo faktisk poenget mitt at vi ikke kan klare oss uten far, da -og at det ville være litt kjedelig uten ;) | |
| heidihv | 2011-11-08 17:34 | |
![]() | HURRA for alle pappaer! Fra naturen eller fra Guds hånd (alt etter hva man tror) er det laget sånn at det trengs en mamma og en pappa for å skape et barn og jeg er ikke i tvil om at barn som vokser opp med både mamma og pappa har de beste sjansene for å klare seg godt her i livet! :) Kall meg gjerne gammeldags, men jeg synes det er på sin plass å feire våre pappaer med farsdagen! :) Selv om man i perioder av livet kanskje synes han er en dust, vet man vel egentlig innerst inne det de fleste innser etterhvert som årene går; pappa er go' å ha, han har bidratt med noe eller med mye godt i ens liv. :) HURRA! Her skal farsdag feires med frokost på senga, gaver og kort og kake utpå ettermiddagen :) | |
| Snømannen | 2011-11-08 17:35 | |
![]() | Kjære izp. Jeg så det. Takk. Hadde bare så inderlig lyst til å peke på noen (ikke deg altså). Men noen. | |
| izp | 2011-11-08 18:10 | |
![]() | *phew* -følte meg ett lite øyeblikk misforstått. Ikke helt ulikt slik far føler av og til kanskje...? ;-p | |
| salute | 2011-11-08 19:05 | |
![]() | Alle har en pappa - men ikke alle har en i live...og er man så heldig å ha det så kan man være glad i ham hele året .Ikke kjøpe en genser på Dressmann og så skal det være et bevis for at man elsker ham... Men vi er alle forskjellige og det er greit ! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 19:16 | |
![]() | Kanskje på tide med en Handelstandens dag? Tenk så mye Handelstanden steller i stand for oss år etter år. Pynter og markerer, legger til rette, arrangerer, minner på osv. Ja, kanskje vi kan gå i sammen om en slik dag. Vi kan gi dem kort med fin dekor. F.eks av Asbjørnsen, Flagstad, Birkeland, Undset. | |
| kusinen | 2011-11-08 20:05 | |
![]() | Det er Handelstandens dag to dager i året her jeg bor, skjult under fanen "markedsdager". | |
| HanneIL | 2011-11-08 20:15 | |
![]() | Man kan jo klare seg like bra selv om man vokser opp med f.eks. to mammaer. Eller to pappaer. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 20:19 | |
![]() | Men da må vi ha to morsdager og to farsdager. Morsdag 1 og morsdag 2 osv. Hvor skal dette ende? (jo, i hendene på Handelstanden!) | |
| Aura1 - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 22:20 | |
![]() | Det går selvfølgelig an å ha to pappaer el to mammaer, jeg synes imidlertid at en pappa og en mamma er bra også | |
| mymlen | 2011-11-08 22:47 | |
![]() | ALT går an! Hurra! Og hurra for allle såre manns-tær som blir redd for framtida til alle kromosomene sine som muligens ikke får oppleve lykken av å være på vår-slepp... Kanskje Handelstanden steller til en skikkelig kjøpefest til DEM? Med et særlig markedsføringsfokus på oppblåsbare eggceller så de kan oppleve lykken for en stakket stund, om enn syntetisk.... Og om dette ble flåsete så ha meg unnskyldt, det tar på å måtte høre Aune Sand på radio legge ut om SITT vårslepp med Marianne Aulies eggceller. Så fra nå av tror jeg nesten jeg er mest FOR kunstig befruktning. Av ALLE kvinner..... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 22:54 | |
![]() | www.tv2.no/underhold...31 809.html er kanskje best med to mammaer? | |
| Snømannen | 2011-11-08 23:06 | |
![]() | HanneIL skriver: Man kan jo klare seg like bra selv om man vokser opp med f.eks. to mammaer. Eller to pappaer. Dette er selvfølgelig en påstand som i seg selv er sann. Men ikke så mye mer enn det. Bare for å illustrere: Trygve Bratteli ble statsminister selv om han satt i konsentrasjonsleir. Det implisitte logiske spranget man forventer av leseren. At dette derfor er en fordelaktig tilstand gjør at denne formen for debatt er usaklig. Det er ikke ønskelig at alle skal i konsentrasjonsleir fordi om EN har klart seg bra etterpå. Finnes det eksempler på at noen IKKE har klart seg bra etter å ha slitt med to fedre en hel barndom? Hipp hurra for fatter'n. Det er det denne tråden handler om. Ikke mye jubel å spore synes jeg. | |