Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 604 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nici | 2011-12-21 16:50 | |
![]() | Da starter vi nedtellinga Nå er det bare 3 dager til jul! Hva har du tenkt og gjøre i jula? | |
| GreteSB | 2011-12-21 17:07 | |
![]() | Julaften skal jeg være sammen med foreldrene og søsteren min. Vi skal spise ribbe med tilbehør. Etter at vi har åpnet pakkene, drikker vi kaffe og spiser kaker og har quiz og moro. 1. juledag drar jeg til barn og barnebarn noen dager. Hva skal du gjøre da? | |
| nici | 2011-12-21 17:10 | |
![]() | jeg skal være med søstre og mamma og pappa på juleaften. Da skal vi spise ribbe og åpne pakker også skal vi se på filmer og kose oss. I romjula er jeg hjemme og koser meg. Drar kanskje til en venn. | |
| mamsen2 | 2011-12-21 17:17 | |
![]() | I år er vi så heldige å ha vår datter m/familie og eldste sønnen m/fam på julaften - vi blir 15-16 til bords - og vi gleder oss veldig. Vi spiser pinnekjøtt, åpner pakker og koser oss. Dersom det er stemning for det, går vi rundt juletreet. Ønsker dere alle en fin julehelg. | |
| nici | 2011-12-21 17:22 | |
![]() | det blir masse gaver mamsen2, Plass til så masse under juletreet??? | |
| lonc | 2011-12-21 18:32 | |
![]() | Hehe... feiret en gang jul med over 20 stk. Gavene lå langt utover gulvet og vi brukte i alle fall 3 timer på å åpne alt... | |
| lonc | 2011-12-21 18:33 | |
![]() | Stille og rolig feiring med kun nærmeste familie. Pinnekjøtt er et must på julaften og i år er ingen unntak. GOD JUL alle sammen!!! | |
| nici | 2011-12-21 18:34 | |
![]() | GOD JUL!!!!, Oi 20! Mye! | |
| bearo | 2011-12-21 18:47 | |
![]() | Det sa brura ôg. | |
| picassa | 2011-12-21 18:56 | |
![]() | Hei nici. Jeg bor i Málaga i Soer-Spania og reiser bare annen hver jul til Norge for aa vaere sammen med barnebarna.I aar skal vi ha en stille og rolig jul her i Spania blant blomster og palmer.Fint det ogsaa. Faren min som er 85 har kommet hit ,saa paa julaften lager vi tradisjonell julemiddag som han vil ha. Fordi vi er voksne alle tre som skal vaere sammen her,finnes det bare 3 pakker.Juletre har vii ikke. Vi skal reise med lyntog til Sevilla straks paa nyaaret.det er vaar julegave til hverandre. Regner med at du synes julen vaar er veldig anderledes en din. God jul til deg og familien din,nici! | |
| nici | 2011-12-21 19:08 | |
![]() | tusen takk pcassa, kos dere :) | |
| Lillekylling | 2011-12-21 23:23 | |
![]() | God jul til alle dere :-) | |
| terø | 2011-12-22 10:18 | |
![]() | Ja, god jul til alle. Det blir en rolig jul for meg i år, og det passer meg bra. | |
| mamsen2 | 2011-12-22 11:25 | |
![]() | Ja, Nici, vi får nok plass til alle gavene - om ikke akkurat under treet, så ligger de langt utover gulvet... Det blir spennende å se de minste barna når de får se alle gavene. Vi har også gjort det sånn at alle får en liten "morgengave" på julaften - (noen julehefter) som de kan kose seg utover dagen, for den kan bli ganske lang for de minste. I år har vi bestemt at det ikke skal være de store utgiftene til gaver - for det er jo samværet og kosen som teller, ikke sant? | |
| Snømannen | 2011-12-22 11:35 | |
![]() | Det er dette jula handler om. En kalendergave til minst 100 kr. hver dag hele desember. Morgengave på julekvelden. SELVE julepresangen. Og så den lille overaskelsen til minst 500 kr ved siden av for å være sikker på at barna er enda mer kravstore til neste år. | |
| Happy4You | 2011-12-22 12:05 | |
![]() | Julaften: spise pinnekjøtt og ((multekrem?)) med familie (mor,far,lillesøster,lill ebror,mormor & bestefar). Torsdag 29 desember: dra opp til norefjell (leid en leilighet) og er der fram til den første januar :)! | |
| Snømannen | 2011-12-22 14:46 | |
![]() | Det skal være jimmer ikke sant? | |
| Boubou | 2011-12-22 16:54 | |
![]() | Nå senker julestemningen seg her hos meg - jeg har fri imorgen, ingenting annet å gjre enn tur med bikkja og pynte tre - lørdag skal jeg feire sammen med barna mine og faren deres - hos ham, så jeg slipper å rydde, selv om jeg regner med å måtte hjelpe til litt med maten. Koselig å komme i mål på en grei måte etter et litt ruskete år. God Jul til deg Nici - og til alle dere andre - og helt spesielt til de av dere som skal være alene i Jula. | |
| nici | 2011-12-22 17:41 | |
![]() | neste del av nedtellinga: 2 dager igjen XP GOD JUL!!! | |
| meisa | 2011-12-22 18:07 | |
![]() | Eg har nettopp tatt juleferie, men skal jobba den 30.12. Skal for første gong feira jul i Bergen, saman med dei to små barnebarna, datter, svigerson og hans foreldre. God jul til alle! | |