Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bskj | 2012-01-09 12:47 | |
![]() | uff En oppfordring til alle Dere som bare "går" fra spillet så man må sitte og vente og vente. Heller gi opp da og la oss som er seriøs få gjøre noe annet på den tiden det tar. | |
| imew | 2012-01-09 13:35 | |
![]() | Det kan vel hende at jeg er en av de som går fra spillet, men det gjør jeg ikke frivillig. Med et litt ustabilt nett er det vanskelig å komme inn igjen. | |
| Brottis | 2012-01-09 13:42 | |
![]() | Lettjente poeng ;) | |
| terø | 2012-01-09 13:45 | |
![]() | Det er lov å være bli...... | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2012-01-09 13:58 | |
![]() | tusen takk til alle somgår fra spillet ,mye poeng å hente der | |
| Emmas | 2012-01-09 14:30 | |
![]() | Har ikke opplevet at noen "går fra spillet", men at jeg selv har mistet forbindelsen og brukt laaang tid på å komme tilbake i spillet. Var temmelig forvirret over dette den første tiden, men har lært meg at det kan skje rett som det er, uten at det ligger dårlig vilje bak. | |
| velkommen - Ikke medlem lenger | 2012-01-09 15:35 | |
![]() | Det hender at jeg får beskjed at jeg må koble meg på igjen. Det tar noen ganger litt tid.( 4-5 min ), men jeg går aldri fra spillet. Blir jeg avbrutt av en telefon f eks. ber jeg om pause. men selv har jeg opplevd å sitte og vente, uten at det kommer en beskjed om hva som skjer. | |
| Snømannen | 2012-01-09 17:35 | |
![]() | Jeg har også fått en telefon en gang. For ca 3 år siden. Men det var bare en som hadde ringt feil så jeg rakk tilbake i tide. | |
| meisa | 2012-01-09 18:11 | |
![]() | Jeg syngtes ikke du bskj var særlig seriøs en av dagene nå ettter nyttår. Du forlot nesten alle spillene du vasr med i, inkludert mitt. Gikk rett fra mitt spill etter at vi hadde spilt en stund til et nytt spill. Sjekket statistikken din og så at du hadde 7-8 avbrutte spill like etter hverandre. | |