Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 608 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Sanding | 2012-01-14 15:45 | |
![]() | Brannmur Hurra, tenkte jeg da jeg fikk gratis antivirus gjennom nettbanken min i DNB. Men det var ikke fullt så hurra når ikke brannmuren tillater Ordspill! Kommer inn i spillrommet, men da er alt dødt. Da må jeg først inn i programmet og skru brannmuren av, og det virker jo litt omstendelig for hver gang man vil lage noen ord her inne... Noen som vet om det går an å tillate enkelte sider å slippe forbi? Programmet er McAfee. | |
| vpq86 | 2012-01-14 16:15 | |
![]() | I de fleste brannmurer kan legge inn de websider du har godkjent. Slik er det også i McAfee... Finn godkjentlisten og legg inn www.ordspill.no | |
| Sanding | 2012-01-15 20:41 | |
![]() | Takk for råd! Da skal jeg se hva jeg får til :) | |
| Snømannen | 2012-01-15 20:41 | |
![]() | RTFM | |
| Sanding | 2012-01-15 21:41 | |
![]() | Det var da hyggelig av deg, Snømannen.... | |
| Snømannen | 2012-01-16 00:19 | |
![]() | Neida, slett ikke. Jeg viste bare ikke helt hvilken diskusjon du la opp til med denne tråden. Hvis det var hjelp du ville ha finnes det jo mange andre måter. Som f eks å lese manualer eller kontakte spillverter. Så hva synes du om Dnb som deler ut så fin programvare? Tror du visrussjekkeprogramfirmae ne lager virusene? Diskuterer gjerne, fikk bare ikke helt tak i hva som er tema. | |
| Sanding | 2012-01-17 11:39 | |
![]() | Problemet var bare at jeg ikke har funnet noen løsning på det, har lett i menyen i programmet uten å finne noen plass der jeg kan godkjenne sider. Selvfølgelig tror jeg ikke at virusprogrammene lager virusene, er ikke såå blank når det gjelder sånt. Ville ikke diskutere, bare ha litt hjelp og høre om andre hadde vært borti det samme... | |
| Porthos | 2012-01-17 13:14 | |
![]() | Er godt mulig at brannmurdelen av Mcafee er vel streng på hvilke webområder,den tillater å gjøre hva. Gratis antivirus får en uansett på nettet. Jeg hadde avinstallert alt av mcafee og installert AVG gratis antivirus istedet og til slutt slått på windows firewall. Jeg har AVG og windows firewall og har aldri problemer. | |
| HanneIL | 2012-01-17 16:13 | |
![]() | var ikke akkurat vanskelig å få tak i tema, snømannen. | |