Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 732

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
memma2012-07-31 16:52
Antall innlegg: 42

Utrolig gjort av motspiller
Noen skriver om motspiller som har frekke bemerkninger o.a. negativt de opplever. Har heldigvis sluppet unna sånt, vet ikke om jeg tørte spilt mer da. Måtte i alle fall ha notert meg navn og husket å unngå vedkommende.

Jeg vil fortelle om noe utrolig jeg opplevde i et spill nettopp. Motspiller hadde fått bingo og den åpnet for et fantastisk legg for meg. Brikkene mine flagrer hit og dit, og jeg flytter dem forsiktig, likevel sa spillet plutselig PASS. Jeg skrev at jeg ikke hadde ment å passe uten å forklare noe om problemene jeg hadde hele tiden.
Jeg trodde ikke mine egne øyne da motspiller også passet og ga meg muligheten til å legge mitt vinnerord. Jeg takket henne selvfølgelig, og hun svarte at det var bare rett og riktig.
Jeg måtte spør meg sjøl hva jeg ville gjort, og nå spør jeg andre hva de ville gjort.
Forøvrig møter jeg så og si bare hyggelige motspillere og jeg spiller mye ft.

Lillemis2012-07-31 16:58
Antall innlegg: 153

Så flott! Håper at jeg ville ha gjort det samme!

Er ellers enig i at det er veldig mange trivelig folk her inne - og jeg har spilt med deg, så jeg vet at du er en av dem! :-)

Snømannen2012-07-31 17:03
Antall innlegg: 1556

Det heter fair play. Det er helt vanlig å gjøre slikt blandt normale mennesker med sunne holdninger.

Snømannen2012-07-31 17:13
Antall innlegg: 1556

Glemte eller mistet siste del av innlegget mitt:

Men allikevel svært hyggelig når det skjer. Det er desverre ikke lenger en selvfølge. Fair play er en utdøende rase.

abelon - Ikke medlem lenger2012-07-31 18:13
Antall innlegg: 1807

God rettferdighetssans !

totoli2012-07-31 18:25
Antall innlegg: 7

Flott!! :-)

memma2012-07-31 18:35
Antall innlegg: 42

Dette gleder meg virkelig å høre!
Og Snømannen sier det er helt vanlig å gjøre slik blant normale mennesker, men tilføyer at det ikke er noen selvfølge lenger.
Håper det blir det heretter og at min trofaste motspiller (har spilt ca 30 kamper mot henne) har gått foran/etter med sitt gode eksempel. :-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?