Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 889

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-19 12:06
Antall innlegg: 1944

Ja da Bakerboy, du er flink til det. Men det har vært litt moro rundt enkelte spilleres metoder:P

Predikanten, Lynrask11 og Ratata75 har gjort spesielle stunt, Lynrask11 var vel den som var først ute med spesielle metoder:-)

Men vær ikke redde, turneringer blir det fortsatt om vi vil savne predikanten.

Predikanten: om du er inne og leser om hvor høyt du er savnet, ikke slett profilen. Du må følge med på når neste bytreff finner sted vet du...
 
Bakerboy2008-07-19 13:36
Antall innlegg: 223

mindre: prøv å få med deg typen da vel:)
 
predikanten2008-07-19 15:21
Antall innlegg: 110

Jeg sniker meg sikkert innom for å lese forum innimellom.

Kanskje til og med en turnering, men utover det, blir det nok ikke noe spilling på meg fremover.

Og til Monabeth - jeg vet hva jeg har lovet, og skal stå for det ;-)
 
olapaloma2008-07-19 16:24
Antall innlegg: 115

merka sjølv kor mykje tid det tar men greier ikkje slutta. er rett og slett speleavhengig. godt at det ikkje kostar peng
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-07-20 13:47
Antall innlegg: 352

Tror det er viktig å tenke at en ønsker det en gjør; jeg spiller med det og det for øyet. Ordspill kan ha mange fordeler; en kan satse på å utvide ordforrådet (med ords forklaring og opprinnelse) ved å bruke orddatabasen. Ved å bruke en stor ordbok kan en systematisere ord som har visse sjeldne bokstaver, visse endelser eller kombinasjoner.
En kan oppøve hastighet og teknikker. Dette kan en bruke i andre sammenhenger - det å være rask og dyktig har mange fortrinn. Sist, men ikke minst får en gjennom Ordspill.no mulighet til å bli kjent med (og kanskje treffe) mennesker med samme interesser som en selv, som en ellers aldri ville ha møtt. Det er noe av friheten i et moderne samfunn, at en selv kan velge miljø som passer en, og hvor en kan dyrke fram egne interesser til fordel for flere.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?