Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| olly2008 - Ikke medlem lenger | 2012-10-19 14:12 | |
![]() | Skittplass for et miljø det ert her inne, lurer på hva folk er redde for, når de ikke en gang tørr innvilge en pause. til tross for at de bruker rimelig lang tid på å legge ord.En sabla egoplass vurderer rett å slett å slette meg herfra, opplevd mye dritt her inne, og kan ikke si annet enn at en blir påvirket av dette. Helt ny og uerfaren her inne får jeg slengt i trynet, at jeg er dum og kjedelig å spille mot. Nå er jeg litt bedre og får samme dritten slengt i trynet. Ikke vent at jeg skal være hyggelig i videre spill her inne. Å takke for at jeg taper gjør jeg fremdeles ikke, det er den som vinner som bør takke. Hilsen Olly 2008 | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2012-10-19 14:33 | |
![]() | Ikke så dumt å skrive av seg litt av irritasjonen.Hvis det er så ille som det høres ut,så kan man si at du har hatt maks uflaks;hittil. Og etter uflaks kommer forhåpentligvis flaks... Det må jo være sånn ! | |
| Torill | 2012-10-19 14:34 | |
![]() | olly2008, du har noen dårlige opplevelser, men det er synd du får et dårlig inntrykk av hele nettstedet. Folk her er vel som ellers i verden - forskjellige. | |
| Nixita | 2012-10-19 14:48 | |
![]() | Skader jo ikke å takke for spillet, selv om man taper da :) | |
| Ettigrib | 2012-10-19 14:58 | |
![]() | Trist å høre. Jeg har det totalt motsatte inntrykket av ordspill. Jeg stortrives her, og har så langt ikke møtt noen i spill som jeg mener har bidratt til at ordspill er en "skittplass". Vi er dog mennesker, og som Torill poengterer, forskjellige, så kanskje har min oppfatning av ordspill noe å gjøre med min evne til å overse og glemme negative kommentarer og mindre hyggelige småting, rett og slett fordi jeg ikke gidder å la slikt ødelegge min glede av ordspill. Eller kanskje jeg bare har hatt utrolig flaks med alle mine motspillere, og at samtlige av dem har oppført seg eksemplarisk og hyggelig. Muligens, og kanskje mest sannsynlig også, en kombinasjon. Avslutter med et litet sitat av Tor Åge Bringsværd: "Verden er full av folk som leter etter ting de kan ta ille opp". | |
| Alfa93 | 2012-10-19 15:14 | |
![]() | Spillvertene er her for å bidra til et godt miljø. Hvis du opplever enkelte spillere eller kommentarer som ubehagelige, kan du ta kopi av chatten og sende den til en av spillvertene. Spillvertene finner du her: www.ordspill.no/faq/#57 | |
| Snømannen | 2012-10-19 15:17 | |
![]() | Jeg ble også sur når jeg ber om åause og svaret er "Jeg vinner mer på å nekte så - nei!" Trenger ikke så mange sauelortene i fårikålen før den er ødelagt. | |
| Valpen | 2012-10-19 16:24 | |
![]() | Det er ingen grunn til å reagere på at man blir nektet pause. Motstanderen står fritt i så måte. Slengbemerkninger i sakens anledning er derimot uhørt og unødvendig. | |
| hotspur | 2012-10-19 16:44 | |
![]() | Den eneste løsningen jeg ser på problemet med ufine kommentarer, er at Aftenposten gjør det mulig å deaktivere chatten. Det synes jeg hadde vært en veldig god løsning. Da kan folk chatte med dem de liker å chatte med, og slippe å få hatmeldinger fra raringer. | |
| marine10 | 2012-10-19 17:01 | |
![]() | ....bare kom og spill du Olly. Egentlig er det nesten bare positive mennesker en møter.........som i livet ellers..... | |
| rbm | 2012-10-19 17:39 | |
![]() | Jeg spiller på andre nettsteder...engelsk scrabble...og der kan man velge Quiet play...som betyr at de ikke chatter i det hele tatt! Fin ordning egentlig..og mange skriver i sin profil at de ikke chatter under spillets gang. | |
| Lille-fix | 2012-10-19 17:49 | |
![]() | De fleste her er positive og greie, Olly. Noen få slenger skitt, men det får du bare ignorere. At noen sier nei til pause må vi leve med, vi er forskjellige. Men det er jo bare et spill, gjør det så mye om man taper av og til da? Om du ikke vil takke for spillet, så la bare være å gjøre det. Du er nok ikke den eneste. Hender jeg glemmer det selv, jeg :-) | |
| berita | 2012-10-19 18:09 | |
![]() | Jeg syns også det er trist at du har hatt så mange negative opplevelser, Olly! Etter min erfaring er de svært sjeldne. Håper at dette ikke fører til at du bestemmer deg for ikke å være hyggelig "i videre spill her inne", som du sier. I så tilfelle, må det være bedre å kutte ut Ordspill enn å la deg forsure og forsure videre selv. Jeg syns det er like viktig å takke for et spill når jeg taper som når jeg vinner, selv om jeg også glemmer, eller ikke rekker det, noen ganger. Det er jo ikke seieren eller tapet jeg takker for, men selve spillet - at noen har brukt litt tid på å gjøre noe hyggelig sammen med meg. | |
| Indigo | 2012-10-20 11:06 | |
![]() | Om jeg må be om pause så skriver jeg alltid hvorfor. (og det er kun om tlf ringer) Dette gjør jeg for at motstander skal skjønne at jeg ikke ber om mer tid, da må man velge hurtig eller normal. De fleste godtar pause da, og det samme gjør jeg om noen skriver at barnet våkner og skriker f.eks. Begrunn hvorfor og ikke bruk pausen som tenkepause. Jeg har aldri tenkt på om jeg har tapt eller vunnet når jeg takker for spillet, gjør det automatisk :) Jeg spiller kun for tidsfordriv og er iallfall ikke noen dårlig taper :) Multitasker som oftest også :P | |
| Lene T | 2012-10-20 12:09 | |
![]() | - også er det kjekt å si fra ca. hvor lang pause man ber om. Noen (få) ganger har jeg vært nødt til å si nei til pause i panikkspill rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid til 10 min ekstra. - Det er ikke alltid vrangvilje, men et tidsanslag kan hjelpe:) | |
| alone | 2012-10-20 17:52 | |
![]() | Hei Olly..Synd at du tar alle under en kam :( Dine opplevelser kan jeg hverken bekrefte eller avkrefte...Men en ting jeg kan bekrefte er at du aldri takker for et spill .Det opplever jeg personelig som litt sånn..Dårlig taper mentalitet :)))) Smiiiiil.. | |
| norei | 2012-10-21 00:03 | |
![]() | Heisann. I kveld fikk jeg meldinga " du er den kjipeste her" . Det er alltid hyggelig å slå slike drittsekker. Spiller gjerne med personen igjen, lover å være like kjip slik at jeg vinner da også. Verden er full av slike. | |
| Randien | 2012-10-21 13:04 | |
![]() | Jeg har nektet spiller å ta pause da jeg synes det var helt utrolig at spilleren ba om pause da det kun gjensto 25 sekunder å spille ! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-21 13:07 | |
![]() | Jeg nekter alle pauser, alltid. Jeg er helt klart den kjipeste her. | |
| tias | 2012-10-22 14:31 | |
![]() | Det er jævla mange her på ordspill som har det travelt - stress-, lynrask- og panikkspill. Så jeg forstår at 10 min. pause er vel mye forlangt - eller? | |