Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| berita | 2012-10-28 00:59 | |
![]() | Nedtur Ny laptop - Asus - Windows 7 - fryd og gammen, trodde jeg! Ikke i forhold til Ordspill iallfall! Noen ganger kan jeg ikke logge inn en gang, det går ikke å skrive noe i feltene. Slik er det i chatten også, noen ganger kan jeg skrive, noen ganger ikke. Bokstavene lever mer eller mindre sitt eget liv, spretter rundt som de vil. En eller annen dataånd, eller kanskje det er ånden min, morer seg med å aktivere Bytt og Pass. Dere som skriver om høysensitivitet, jeg melder herved maskinen min inn i foreningen! Adobe Flash Player sender stadig ut en popup (noe om Settings) som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med, unntatt å få den bort før jeg kan fortsette. Jeg føler meg mye dummere enn jeg trodde jeg var - og på toppen av det hele er det slutt på sommertida! | |
| Snømannen | 2012-10-28 01:49 | |
![]() | Prøv å lese det som står. Det hjelper noen ganger. | |
| berita | 2012-10-28 08:58 | |
![]() | Hvis du mener lese det som står i det popup-vinduet, så har jeg lest flere ganger. Jeg finner masse blå tekst som jeg kan klikke på for å lese enda mer, har prøvd både å lese og gjøre valg, men foreløpig har det ikke hjulpet. Men det går seg vel til, blir sikkert venn med nyanskaffelsen etter hvert, jeg var bare så frustrert i går kveld. Det ble så mye rot og tull, trengte å klage litt. | |