Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 764 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| USA - Ikke medlem lenger | 2012-12-05 20:01 | |
![]() | Hvor er dyrevernet ? Kulden herjer over hele Norges land i disse dager. Dette betyr at skjønne dyr som Iberiasneglen og Flåtten kan fryse ihjel. Hvor er dyrevernet ? Fortjener ikke disse skapningene også menneskets beskyttelse ? | |
| mymlen | 2012-12-05 21:35 | |
![]() | Nei. | |
| travel - Ikke medlem lenger | 2012-12-06 09:58 | |
![]() | Det hadde vært helt supert hvis dyrevernet sine folk hadde plukket inn alle Iberiasneglene og flåttene................. | |
| kuami | 2012-12-06 12:49 | |
![]() | Visste dere ikke at sneglene har 9 liv? Minst. Flåtten også. | |
| Snømannen | 2012-12-06 15:21 | |
![]() | Flotten breker ikke så den har ingen rettigheter. Bare sauer som er ålreite. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-06 15:33 | |
![]() | En fin oppgave for pelsdyrbøndene når pelsdyroppdrett er en saga blott (burde vært avskaffet for lengst...). La de beholde de 40 subsidiemillionene sine, og sett dem til å kverke iberiasneglen og flåtten i stedet for å vanskjøtte rev og mink. En virkelig passende oppgave for et lurvete og ondsinnet folkeferd. Sauebønder kan også brukes. Noe må de vel kunne gjøre? For å passe dyrene sine gjør de jo ikke; sender dem langt oppi hakadalen halve året, og lar dem få styre på selv. En virkelig passende oppgave for et lurvete og ondsinnet folkeferd. | |
| AaseB | 2012-12-06 16:12 | |
![]() | Det er vanskeleg å ikkje smile litt av deg, W. Har du eingong blitt angripe av ein olm traktor med møkkaspredar, tru? Lest for mykje tabloidaviser? Eller kva slags grunnar har du for dei meiningane du har om bøndar? Om eg skal prøve meg på å vera like snever så vil eg straks trekke den konklusjonen at mesteparten av alle lærarar er overgriperar og maktsjuke monster. Bare fordi eg har hørt om et par fæle eksemplar... Litt enklare sagt: Den store majoriteten av bøndar er dyktige og samvittighetsfulle folk, men det fins unntak. Den store majoriteten av t.d. ordførerar er dykrige og samvittighetsfulle folk, men det fins unntak. Den store majoriteten av lærarar er dyktige og samvittighetsfulle folk, men her er det også unntak. Slik er det også med politikarar, politifolk og andre yrkesgrupper. Tru det om du kan, W. Versågod for opplysningen!:) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-06 16:18 | |
![]() | nei, det nekter jeg å tro, aaseb ;-))) | |
| AaseB | 2012-12-06 18:58 | |
![]() | Det ante meg. Dette gjeld jo ikkje bare ymse yrkesgrupper. Men også kristne, muslimar, bergenserar, svenskar og mannfolk. Det er muleg det finnast enda fleire utsette grupper som også lir under denne generaliseringstrangen folk har. ;-) | |
| AaseB | 2012-12-06 18:58 | |
![]() | Det ante meg. Dette gjeld jo ikkje bare ymse yrkesgrupper. Men også kristne, muslimar, bergenserar, svenskar og mannfolk. Det er muleg det finnast enda fleire utsette grupper som også lir under denne generaliseringstrangen folk har. ;-) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-06 19:13 | |
![]() | Ja, det er så ille. Selv nøyer jeg meg med å legge bønder for hat. Raus og rund og vidsynt og sneversynt og ensporet som jeg er ;-) | |
| Niillas | 2012-12-07 00:59 | |
![]() | No vart eg glad - endeleg har wstine slutta å hate målfolk. Da kan eg sjå lyst på livet att. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-07 08:56 | |
![]() | bønder og målfolk er to sider ved samme sak :-) | |
| Niillas | 2012-12-07 10:25 | |
![]() | 'sneversynt og ensporet' - sjølvinnsikt har du i alle fall :) | |