Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 347 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| meso | 2013-01-30 11:54 | |
![]() | Geocaching Er det noen her som driver med geocaching ? Synes det er ganske gøy,kommer på steder en ellers ikke går. Det passer for liten og stor og for pensjonister slik som meg. | |
| akric | 2013-01-30 16:46 | |
![]() | Gjorde det mye for et par-tre år siden; da som en slags familiehobby. Enig at det er veldig moro, så vet ikke helt hvorfor jeg ikke har fortsatt med det. Anbefales alle, ja! | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-01-30 16:49 | |
![]() | har ikke prøvd meg på geocatching, men har løpt mye orientering =) turorientering har vel mange her prøvd. bare jeg får den nye gps'en opp å gå så kanskje jeg burde prøve ut dette | |
| Snømannen | 2013-01-30 17:56 | |
![]() | Det er en jeg ikke finner ved Tveita senter. Ordspillere hjelper hverandre? | |
| meso | 2013-01-30 18:06 | |
![]() | Jeg var på rikshospitalet til en kontroll og passet på å lete i nærheten , umulig å finne " the old smithy house" har noen vært der ? | |
| Yksi | 2013-01-31 08:40 | |
![]() | Yepp! Kjempespennende! Og en flott anledning til å komme seg ut for å røre på seg. Tar av og til med barnebarna, som synes det er kjempegøy! Geocaching og turorientering er midt i blinken for oss som ikke er så opptatt av å konkurrere, men å komme oss ut i naturen. Helsebot for stpre og små! | |