Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 901

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Fidelma2011-09-26 19:45
Antall innlegg: 3315

Grt, grt!
 
ave - Administrator2011-09-26 19:54
Antall innlegg: 4986

Det er jo riktig, Torill; du er norges beste Scrabblespiller!

Gratulerer igjen, og takk for en kjempehelg!

(og Usa, jeg tror faktisk alle som deltok her er blitt kjent fordi vi har en felles interesse i Ordspill/Scrabble. Noe å tenke på for alle som liker O/S, det er bare å ta med seg selv og komme; det er alt som kreves:))
 
Squil2011-09-26 20:36
Antall innlegg: 107

Syns scrabbleforbundet har gjort en god innsats for å spre sporten dette året, jeg har selv fått delta i turneringer i oslo, bergen, trondheim (hvor jeg er fra) og hamar. Ihvertfall seks fylker har hatt scrabbleturneringer. Det er, med noen få unntak, de beste fra disse turneringene som har møttes i NM. Utenbys deltagere kom ikke til Oslo fordi de har slekt her (har de?) men fordi de har vist seg dyktige i live-scrabble i turneringer nærmere hjemstedet.
 
Torill2011-09-26 23:36
Antall innlegg: 3658

Takk igjen for gratulasjoner og hyggelige tilbakemeldinger til scrabbleforbundet. Vi er noen få ildsjeler som har nedlagt arbeid å dra forbundet i gang og å arrangere turneringer rundt omkring. Å gjøre NM til en massemønstring er ikke gjort i en håndvending, men det er det som er ønskelig sett fra forbundets side. Kreative innspill og gode forslag til hvordan vi skal få dette til mottas med takk.

Så ingen skal misforstå - turneringene som har vært gjennom året har ikke vært kvalifiseringsturneringer til NM. Alle som har ønsket å delta har vært velkomne.

Til slutt vil jeg si at NSF er en demokratisk medlemsorganisasjon. Årets generalforsamling blir avholdt 29. oktober kl. 14 på Asylet i Oslo og alle som er medlemmer eller blir det innen generalforsamlingens start har møterett og stemmerett. Etter møtet blir det sosialt samvær med scrabble. For mer informasjon om NSF: www2.scrabbleforbundet.no /
 
spordill2011-09-27 22:55
Antall innlegg: 28

Hipp hurra for Scrabbleforbundet og god jobb for å spre sporten. Jeg er en av dem som kom tilreisende for å delta, og kan love at det ikke ble mye tid til evt famile i hovedstaden denne helgen!
 
gompedyret2011-09-27 23:48
Antall innlegg: 4381

Gratulerer med nm, Torill!

Så vidt jeg kan se av resultatlisten begynte du med to tap for deretter å følge opp med kontinuerlig knallspill (det kan man se ut fra ratingen som er satt på hvert enkelt spill) og seier i samtlige ti gjenstående kamper. Spesielt i det selskapet der er det såpass godt gjort at jeg vurderer å kjøpe en hatt bare for å kunne ta den av for deg.

Men! Til neste år vil du møte enda mer motstand. Det er planen, iallefall! *hytte med neven*
 
JamesO - Ikke medlem lenger2011-09-29 00:32
Antall innlegg: 2649

Om dere vil ha NM-konkurranse fra saubønder så må dere unngå å legge mesterskapet til helgene i september for da foregår den organiserte sausankingen i Norge.
 
Torill2011-09-29 10:07
Antall innlegg: 3658

Takk for innspill JamesO. Før vi tar det til følge bør vi kanskje vite noe om interessen hos sauebønder for å delta. Kan ikke si jeg foreløpig har merket noe påtrykk fra sauebønder på turneringene som har vært ellers i året heller.
 
piaf2011-09-29 10:16
Antall innlegg: 995

Årets lam er omkommet!
imgur.com/lmcfB

 
JamesO - Ikke medlem lenger2011-09-29 15:41
Antall innlegg: 2649

Torill: Legg gjerne NM i helga, men da fra medio oktober og utover, så kan det hende dere får konkurranse også fra saubønder.
 
JamesO - Ikke medlem lenger2011-09-29 16:27
Antall innlegg: 2649

Ja den var morsom piaf, lammene er jo teoretisk sett omkommet etter at de har blitt slaktet og kjøttet lagt ut for salg. For meg går det mye i lammekotteletter for tida, slakter ikke selv, men kjøper i butikken.
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?