Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 655

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mysteria - Ikke medlem lenger2010-01-29 20:51
Antall innlegg: 1124

Til trådens hoveddame: du er god til å trikse med brikkene! Vel fortjent premie fra Aftenposten, tenker du har sanket inn det de har å by på :)

MisterPusten: regner med en forrykende forestilling - for eksempel i Katten rundt midnatt?
:)

Mr_Pusten2010-01-29 21:29
Antall innlegg: 224

Trådens hoveddame er råflink, ble "overkjørt" av henne for bare noen få timer siden. . . .
Selvsagt stiller jeg i Katten rundt midnatt, mysteria, men jeg må nok la tryllestaven bli liggende hjemme, da det sikkert blir oppfattet som juks å ha med den..... :)

død postmann - Ikke medlem lenger2010-01-29 21:30
Antall innlegg: 73

for en koselig tråd. håper vi får flere sånne tråder framover

Torill2010-01-30 02:47
Antall innlegg: 3664

Jeg synes Kness er veldig god i ordspill og en veldig trivelig dame på alle måter. Men så vet jeg at hun ikke liker gratulasjonstråder. I det hele tatt. Tråden er nå her. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg stille meg i køen av gratulanter? Tror jeg gjør det. Det er jo egentlig en koselig tråd. Jeg ble minnet på det nå.

Gratulerer Kness med turneringsseier nr 35!

(Kanskje du slipper unna når du tar din seier nr 40 om et par uker, hvis du ber pent til spillvertgudene. Men når du tar din seier nr 50 om et par måneder er det ingen bønn!)

kness - Ikke medlem lenger2010-01-30 05:54
Antall innlegg: 1134

Det er ikke dagligdags for meg å vinne turneringer; det er veldig mange veldig gode spillere her, og det er sjelden jeg vinner. Men jeg er blant dem som har spilt mest og deltatt i flest turneringer, derfor er det ingen fantastisk prestasjon at jeg har vunnet noen av dem.

Jeg var veldig stolt da jeg hadde vunnet 5. Og 10. 25 føltes også som et rundt tall. Men 35? og 40? 45? Nei! Men 50? Ja!! og 75! og 100! Jippi!!! Men skal man gratuleres hele tiden, blir det kjedelig, både for den som leser og den som skriver. Synes jeg.

Gleder meg forøvrig til flere sjarmerende kommentarer og konstruktive innspill fra solstrålen med det koselige nicket død postmann.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?