Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 629 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Snømannen | 2011-08-24 21:23 | |
![]() | og det ser jeg først nå. fillern. | |
| Ninaxxx | 2011-08-24 21:25 | |
![]() | Hm... Jeg har en følelse av at Gompen har begitt seg ut på noe han egentlig ikke kan... Litt av en sorti! Takk for jobben du har gjort som spillvert, - det var artig å samarbeide med deg, og det har vært morsomt å lese alle dine utrolig artige innlegg! | |
| gompedyret | 2011-08-24 22:30 | |
![]() | Det blir ikke fullt så spennende om man bare skal prøve seg på det man kan, vettu. ;) Takk i like måte, Ninahh! | |
| Torill | 2011-08-24 22:47 | |
![]() | Resultater? | |
| gompedyret | 2011-08-24 22:48 | |
![]() | Da var cupen over! Som seg hør og bør med eksperimentelle turneringer gikk ikke alt fullstendig knirkefritt. Reglene for poengutregning ble f.eks. en smule krøkkete og sprengte nok en sikring eller to på de medvirkende. Men selve spillkonseptet var veldig gøy! Ikke minst, vi fikk en verdig vinner, eller skulle jeg kanskje si taper: Hippo1963, som slo Bearo i en forrykende poengfattig finale. Gratulerer, Hippo! Resultatlisten: 1. Hippo1963 2. Bearo 3. Torill 4. Alfa93 # ute etter runde 2 redhy DROY meisa rognkjeksen # ute etter runde 1 Tobea mr x ave petra DollyD Irwa Twiver Bingovinner: Ettersom bingo gav 500 plusspoeng var det ingen som var masochister nok til å prøve seg på noe slikt. Takk for moroa og takk for meg! | |
| Liddell | 2011-08-24 22:52 | |
![]() | Takk for samarbeidet gomp! Håper vi ses både her og der :) | |
| twiver | 2011-08-25 00:26 | |
![]() | Synd jeg ikke fikk deltatt, hadde jo gledet meg i hele dag :( Merkelig nok så røk jeg ut i 1.runde ser jeg, enda jeg ikke var innlogget på ordspill en gang:) Ja dette var nok en showpreget cup, med mang en ny vri :) Men takk for innsatsen som spillvert gompen :) | |
| Fidelma | 2011-08-25 11:19 | |
![]() | Tusen takk for godt samarbeid, Gompen! Jeg er jammen glad for at du ikke forsvinner helt. | |
| meisa | 2011-08-25 18:02 | |
![]() | Twiver: Du og DollyD var borte da vi skulle spille første runde, så "din" motspiller og jeg fikk walkover. Det var en morsom turtering. Siden det var cup, fikk jeg barfe forsøke et spill. Fikk W C og alle Æ Ø Å, og et drøss med B og H. Motspiller bearo fikk yene. | |
| gompedyret | 2011-08-25 18:02 | |
![]() | Selv takk, dere tre! Vi sees nok, ja. Twiver, jeg mener da vitterlig at jeg så deg i Katten? Du var ikke blant de som ble ramset opp som påmeldte, men da Tobea (tror jeg) skrev navnet ditt så førte jeg deg en smule prematurt inn i protokollen. Det var liksom for utrolig at ikke du skulle være med. Dermed fikk en heldig spiller walkover. :) | |
| twiver | 2011-08-25 18:16 | |
![]() | :) Ja da, jeg hadde sagt til Tobea "at så klart jeg skal være med". Rakk akkurat å slenge nesa innom i Katten, da det ringte på døra her. Fikk besøk av en ung og kjekk herremann, så fortet meg å logge ut igjen gitt. Prioritering vettu :))))) | |
| awi | 2011-08-25 22:20 | |
![]() | Takk for samarbeidet og en flott innsats, Gomp! | |
| sovi | 2011-08-25 23:47 | |
![]() | Gompedyret: Takk for innsatsen! Håper du fortsetter å glede oss med dine fabelaktige innlegg! | |
| bearo | 2011-08-26 05:20 | |
![]() | Du tapte med omtrent 300 poeng meisa. Det skyldast ikkje dårlige bokstavar. Slutt å sutr. | |