Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 642

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
awi2010-02-22 18:51
Antall innlegg: 2531

Cup mandag kl 22
Vi spiller spesial, panikk, uranket. Møt opp i katten litt før kl 22 for påmelding.

Hvis du ikke har vært med på en turnering før så gjør ikke det noe, men les gjerne litt i turneringsinformasjonen først: www.ordspill.no/foru...ea did=4437

Velkommen!

ajnor2010-02-22 18:52
Antall innlegg: 958

panikk, panikk, panikk..... synes det er for mange turneringer i panikk-hastighet, jeg!

Alfa932010-02-22 18:59
Antall innlegg: 7771

Mens jeg synes det er for mange i lyrask og stress. Folk er forskjellige, og vi prøver å tilpasse alle. Er det ikke flott at det i det hele tatt blir turnering, Ajnor?

Stor takk til Awi fra meg, i alle fall, enten det nå er panikk, tilfeldig eller ubegrenset :)

Alfa932010-02-22 19:15

Det jeg mener, er at uansett hvor mange turneringer vi holder, uansett hvilken type, hvilket format, hvilket tidspunkt, vil det ALDRI bli mulig å gjøre alle til lags. JEG vil bare ha panikk, standard, cup, mens DU kun vil spille lynrask, tilfeldig, 4-bords (bare et eksempel, jeg vet ikke om det er dette du foretrekker).

Når vi arrangerer turneringer, gjør vi det for at dere skal bli glade, ha en hyggelig kveld, få muligheten til spill og chat med kjente og ukjente. Å arrangere turneringer tar mye tid, men hver av oss setter likevel av en til to kvelder i uka til dette. Selvsagt er det hyggelig, men det koster litt å binde seg opp i opptil to timers arbeid en til to kvelder i uka. Samtidig skal vi sørge for at alle får sine favorittkombinasjoner innimellom, jobbe kjapt og effektivt, være hyggelige og hjelpsomme, passe på at alle 15 - 35 spillere spiller det de skal mot den de skal, holde styr på fire-fem forskjellige programmer på en gang og dessuten kanskje spille selv eller være til stede live, med familie eller venner.

Som du sikkert skjønner er det ikke bare bare å skulle arrangere en turnering. Vanlgvis er det veldig hyggelig, med masse greie spillere, andre ganger har du kanskje egentlig ikke tid og skulle gjerne vært foruten.
Derfor er det så utrolig mye mer oppløftende når vi får hyggelige kommentarer fra lykkelige turneringsspillere. Selv om vi ikke spille MITT format hver kveld, er det en annen spiller som er mer fornøyd med det som spilles i kveld, og da får jeg kanskje mitt i morgen.

Vær blid, vær positiv, så får vi morsomme turneringer, lykkelige spillere og blide arrangører :) Jeg vet i alle fall at jeg er mye mer til stede som arrangør hvis jeg merker at den tiden og kreftene jeg legger ned i det, blir verdsatt!

Mr_Pusten2010-02-22 19:17
Antall innlegg: 224

Det er jo ypperlig å trene panikk når det er turnering, ihvertfall for meg, som begynner å bli litt gammel og treg.

Sånn ellers er det fin variasjon på turneringene, slik at alle kan få spilt det de liker best :)

Takk til alle spillverter, som bruker mye tid på å arrangere turneringer for alle turneringssugne ordspillere ! .)

Alfa932010-02-22 19:32

Hehe, takk, Mr_Pusten ;)

Legger også med de siste to ukers turneringsformat.

4bords, lynrask, standard
klassisk, stress, tilfeldig
cup, lynrask, standard
mosaikk, panikk, tilfeldig
bingo, panikk, standard
klassisk, medley, medley
klassisk, panikk, spesial
4bords, lynrask, standard
klassisk, panikk, standard
cup, lynrask, tilfeldig
klassisk, lynrask, spesial
cup, lynrask, standard
mosaikk, panikk, spesial

Type turnering:
4-bords: 2
klassisk: 5
cup: 3
mosaikk: 2
bingo: 1

Brett:
standard: 6
tilfeldig: 3
spesial: 3
medley: 1

Hastighet:
Lynrask: 6
Panikk: 5
Stress: 1
medley: 1

Synes det er ganske jevnt, jeg.

Torill2010-02-22 19:34
Antall innlegg: 3664

Regner med at Baltez passer barna i kveld, så kan jeg utfolde meg i Katten!

ajnor2010-02-22 20:00
Antall innlegg: 958

*blåserpåfingreneettersme kkfraAlfa*...... Sorry, sorry! Da er det vel sånn, tror jeg, at jeg har vært "uheldig" og hatt mulighet til å delta på "panikk-kvelder" og ikke mulighet på lynrask...

Og det jeg er veldig enig med Alfa i, er den store, store takken til spillvertene som orker å stelle til turnering - nesten hver kveld.

Alfa932010-02-22 20:38

Jeg skylder Ajnor en unnskyldning. Dette gjelder selvsagt ikke bare henne, var mer en anledning til å ta det opp, og til å klage litt selv ;)

ave - Administrator2010-02-22 21:27
Antall innlegg: 4987

Sånn, nå håper jeg at alle i Hakkebakkeskogen er venner igjen;-)

for min del er det beste at det er turneringer, samme hvilken type......

martin84 - Ikke medlem lenger2010-02-22 21:54
Antall innlegg: 580

Hands down for Alfa.

kness - Ikke medlem lenger2010-02-22 21:54
Antall innlegg: 1134

Ikke for å fyre oppunder, men dette hadde jeg IKKE finni meg i, var jeg Alfa eller Ajnor!

awi2010-02-22 22:57
Antall innlegg: 2531

Slik gikk det i dag:

1. VeldiGlad
2. bearo
3. Marten
4. Bakerboy
# ute etter runde 3
Mr_Pusten
Pannicken
Torill
awi
# ute etter runde 2
Alfa93
zeniorina
ave
Edro
martin84
Tiscali
susi
Vidar W
# ute etter runde 1
rognkjeksen
lillemy001
cammie
kness
PEDERPEDER
sandramu
Scrabla

SKJENET KNESTEN OMKRETS NASKERIA

Blant disse bingoene vant bearos OMKRETS. Gratulasjoner til VeldiGlad og bearo!

Takk for i kveld :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?