Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 464

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2013-02-11 13:45
Antall innlegg: 3662

Til Aftenposten, ang. premier
Det virker nå som om ansvarlig person i Aftenposten har begynt å lese i forumet og til og med svare. Prisverdig!

Benytter muligheten til å ta opp en ting til. Deltar man i Aftenpostens turneringer, kan man vinne premier. www.ordspill.no/docu...nt /?id=190

Jeg fikk f.eks. beskjed da jeg rundet et rundt antall seiere sist at jeg kunne velge meg en premie. Dette er ca et halvt år siden. Jeg oppga ønsket mitt og intet skjedde. Har purret og fått beskjed om at nå skulle alt være i orden. Dette er over en måned sien og har fotsatt ikke fått noen premie.

Det virker som om dette ikke er et unntak, for sånn var det sist også. Er det nødvendig at man må mase for å få en premie man har blitt tilbudt? Og hvor mange ganger er det forventet at man skal mase?

Dersom Aftenposten ikke ønsker å gi disse premiene, er det helt greit for meg. Men da bør man vel ikke gå ut med at turneringsvinnere premieres?

tingeling2013-02-12 10:07
Antall innlegg: 113

Hei Torill!
Da er den purret igjen! Selvfølgelig skal det ikke være nødvendig å purre premiene.

Håper at du får det i postkassen om kort tid.
Sender deg også noen touch hansker som et plaster på såret.

Hilsen Aftenposten

Snømannen2013-02-12 11:01
Antall innlegg: 1556

Fortalte min historie i fjor men den ble fjernet av en spillvert. Det ble purret av minst to spillverter i 3-4 måneder før jeg fikk min premie. Da fikk jeg til gjengjeld to kopier av magasinet hver måned. Da jeg meldte fra til Aftenposten om dette fikk jeg 3 hver måned. Da jeg sa fra om det fikk jeg faktura for to av dem. osv osv. Så forklaringen på dette er nok Aftenpostens interne rutiner og unntak (må?) gjøres fra disse.

Du kan altså se fram til mye og god premiering. Kanskje mer enn forventet.

Torill2013-02-12 17:33
Antall innlegg: 3662

Dette blir spennende!

tingeling2013-02-12 21:59
Antall innlegg: 113

Hei igjen Torill. Fikk følgende svar fra kundesenteret:
Det står at det ble startet her 5.2.13 men jeg prøver på nytt og tvinger det over på postlevering her. Ettersender utgaven som skulle kommet nå i begynnelsen av denne måneden.
Hilsen Aftenposten

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?