Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 874

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Seierherren - Ikke medlem lenger2009-02-09 15:42
Antall innlegg: 104

Herlig småsprøtt tiltak, LoboTommy.

Nå vil det nok spille inn endel tilfeldigheter når du deler inn i 6 grupper. Er det uaktuelt å gjøre en liknende sammenstilling med alle 36? For å redusere arbeidsmengden din kan jo alle som vil være med på denne rankingen (og som er på topp36) selv ta ansvar for å sende inn sine innbyrdesoppgjør (mot de andre 35).

Da slipper du også å lage flere "runder" som her.

Ellers må jeg bare si at jeg er mer enn halvveis småfornøyd med at jeg prikket inn på sisteplass i den gruppa der! :)
 
kness - Ikke medlem lenger2009-02-09 15:51
Antall innlegg: 1134

Torill - du er best! Det må du bare leve med :)
 
Petinken2009-02-09 16:22
Antall innlegg: 16

Hoho, jeg skjønner det blir en stund før jeg kan omtales i dette spillet ;-) Men morro er det lell :)
 
Sydsklie2009-02-09 16:45
Antall innlegg: 703

Et herlig "nerdete" tiltak LoboTommy. Dette var herlig lesing.

Er det en krim du har skrevet Lobo? Det nærmer seg påske og litteratur må vurderes for denne leseperioden. Solvegg, god bok, appelsin og noe godt å drikke. Da er livet herlig.

Går det å lage flere typer rankinger. For type spill og hastighet og en total?

 
Alfa932009-02-09 16:58
Antall innlegg: 7771

Det er en såkalt "thriller", Sydsklie, med navnet "Blodføre". Jeg anbefaler den virkelig! Klarte ikke å legge den fra meg, jeg...
 
starey2009-02-09 17:34
Antall innlegg: 956

Flott initiativ, Eskil. Vet ikke om det er en bedre måte å regne ranking på, men vi får i hvertfall litt perspektiv av å gjøre det på denne måten. Det er jo klart at den utregningen vi har nå har sine svakheter, men de på toppen *er* jo gode for det.

Torill, jeg har bare psykisk overtak på deg. ;) Tror ikke jeg hadde kommet videre selv hvis jeg ikke hadde vært i "dødens gruppe".
 
Torill2009-02-09 17:44
Antall innlegg: 3658

34 - 30 høres ganske fysisk ut..... For ikke å snakke om de hundrevis av gangene kness har banka meg
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?