Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 748 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
USA - Ikke medlem lenger | 2012-05-15 10:50 | |
![]() | Dagens dikt No livnar det i lundar , no lauvast det i li sjå der oppe i lia, der kjem reven ut av hi Kven har sagt at du skal kjøpe smør Jau Tine fortalte det i går Ho hev skreva med krakken under kua og kjerna smør og ysta ost så no e ho Tine svett og kjørt Ho ligg berre i senga på sætra og kosa seg no, mellom lopper og lus, midd og edderkoppar.. Skriv no du også eit dikt du gode ordspelar ... | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-05-15 11:49 | |
![]() | Å bli verdensmester vil jeg gjerne men har jeg hjerne til bragden denne vil ordene renne fra skolten der oppe vil jeg listen toppe datamaskin er min hjerne ikke den er biologisk og trenger drikke så det er egentlig helt greit at jeg blir litt teit toppen kan de har for meg jeg går min egen vei | |
Snømannen | 2012-05-15 14:26 | |
![]() | Tenk om Tenk om jeg Tenk om jeg vant Et spill Bare et spill Bare et eneste spill Men nei Men nei da Majoren er en dust | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-05-15 15:08 | |
![]() | Jammen ta den var bra snømannen !!!! | |
peren - Ikke medlem lenger | 2012-05-15 18:30 | |
![]() | Eg et no min krabbe, så saftig og god for kva er vel betre enn krabbeklo? Med nøtteknekkjar eg knekk ho i to legg ho på skiva, der ligg ho i ro treng ikkje smør, kun loff og majoooooo ------------------------- ------------------------- ------ Charter-Svein til Syden dro ja, der ville han helst bo Slo seg så ned blant turistar liv i sus og dus visst fristar Det vart mykje sus og dus Laila - fulle på rusbrus Kledde seg i Harry-klede Bermudashorts, Hawaii-kjede Driv og hoiar dagen lang Frå bar til strand, canossagang Spelar høgt sin yndlings-cd DDE, alltid til stede Fekk sitt eige tv-program fest og fyll med brask og bram Ja, Charter-Svein til Syden dro - i Syden ville han helst bo | |
Matsine | 2012-05-15 19:16 | |
![]() | Råbra. Fikk meg noen gode flir her. Jeg overlater diktningen til andre. | |
Lillekylling | 2012-05-15 20:13 | |
![]() | Øyne kan smile Munnen kan le, men gråten i hjerte kan ingen se. | |
sissel03 | 2012-05-15 21:19 | |
![]() | Når du blir gammel og ingen vil ha deg så sett deg på taket og la kråka ta deg ! | |
Waltie | 2012-05-15 21:20 | |
![]() | Min far fikk dette på trykk i lokalavisa: Mulla Dei gjette Mulla i femton år, dei passa vel på han Mulla. Han hadde langt både skjegg og hår, satt med Koranen og tulla. Å hei, å hå, det fær so gå, dei tregar mykje på Mulla, for han er krulla i ulla. Ja, politiet og PST, dei brukte tid på han Mulla. Dei tenkte upp og dei tenkte ned, men mest dei gjekk der og sulla. Å hei, å hå, kva finn vi på? Vi kan kje senda heim Mulla! For då vil hove hans rulla. Men so kom Erna laskande fram, ho gjekk og lurde og stulla. I høgste retten med brask og bram, ho fekk gjort avgjerd mot Mulla. Ja hei, å hå, det vert ei råd, no Siv og Per dei kan skrike, han er eit trugsmål mot Riket! Men då vart Mullaen sær og vrang, ho Erna ville han drepa. Til Al-Qaida er kje vegen lang, Ansar-al-islam kan knepa. Å hei, å hå, no får vi sjå, kven av dei to som kan feira, med Meling kan han nok seira. Og åra gjekk, ja dei heile sju, men inkje hende med Mulla. I skjegget smilte han lur og slu, gjekk rundt i Oslo og stulla. Men hei, å hå, no er det så, at han i retten må møte, for sine ord skal han bøte. Så no får Mullaen strenge kår, fem lange år må han sitja. Då veks det meir både skjegg og hår, og ingen vil honom vitja. Å hei, å hå, no vert han grå, kva godt kan han no mun gjæra, som vert Profeten til æra? | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-05-15 21:32 | |
![]() | waltie: Artig :-) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-05-18 09:46 | |
![]() | Hvem er jeg Fantomet eller Kit Walker ? Helt som kjemper mot forbrytersyndikater eller bare en mystisk solbrillefyr som elsker biff ? Hven er man i denne verden ? | |
stumpeguri | 2012-05-18 11:43 | |
![]() | hehehehhee..... Hver morgen æ logger på ordspill mens kaffen koker æ knuser en til..... Det føles deilig og vinne mens egget koker.. ååå hadde æ bare vært like god i poker!! | |
krakemor | 2012-05-23 18:15 | |
![]() | mulla. kjempebra :-) prøver med en annen.... når tia flyg fra de, som skia på skårrån- og unga flyg jutet som hund ette hårrån- når himmeln e jamngrå der sola sku vårrå. og jamt sett du på mer enn det du kan bårrå- da ska du trekk pusten, og rette på ryggen ta de en kaffetår, småkkå på bryggen. du ska tenkje og tru, det bi finvær i mårrå - våttå med de sjøl, alt e slik det ska vårrå- da e det godt å finn senga, - og såvvå....... | |
Red - Ikke medlem lenger | 2012-05-23 19:28 | |
![]() | Den va fin ,krakemor! Fin dialekt å. | |
Audioman | 2012-05-24 12:13 | |
![]() | Veldig bra Krakemor, fungert bra på trøndersk å;-) | |
krakemor | 2012-05-24 19:51 | |
![]() | takk takk :-) | |
krakemor | 2012-06-03 01:03 | |
![]() | Tett prøver med litt alvor..... Tett inntil ryggen din varmen din lukten din ser du meg? Jeg er. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-15 08:07 | |
![]() | Jeg tenker derfor er jeg men er jeg da det jeg tenker i øyeblikket ? | |
Snømannen | 2012-06-15 19:14 | |
![]() | Tidlig en mandag morgen på vei fra senga til baderommet var hodet hans et kort øyeblikk tomt for tanker og han opphørte å eksistere. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-15 22:04 | |
![]() | Når hodet er tomt for tanker da tenker man best man er i zen inspirasjon ... | |