Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 606

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-09-04 14:51
Antall innlegg: 170

sjekket nå. jeg har 368 bingoer. 366 av dem inneholder bokstaven E. de to siste er 8-bokstavers-bingoer. så jeg har aldri lagt et sjubokstavers ord uten E i.

vedrørende bingolisten: når du spiller uranket, teller bingoene med i bingotallet, mens kampen ikke registreres i kamptallet. så vil du ha flest bingo per kamp er det bare å spille mye uranket.
 
gompedyret2008-09-04 15:14
Antall innlegg: 4381

Baltez, de innleggene dine oser av arroganse.

Når du kommer med høyst konkrete anklager om juks bør du ha bedre oppbacking enn "de får flere bingoer og tenker mye kjappere enn meg, det kan jo ikke gå an, da må det være juks!"

Mitt inntrykk av de flinkeste bingokunstnerne er at de ikke bare er svært gode og rutinerte spillere, men de spiller konsekvent mtp å maksimere muligheten for bingo, dvs at de prøver å bruke opp ukurrante bokstaver når de kan på kortere ord, eller de bytter bokstaver.

Selv har jeg gått fra en bingo hvert femtende spill til bedre enn 1 av 3 i det siste, en hel del av disse har på magisk vis også kommet i lynraske spill. Jeg ser ingen grunn til at dette skulle være noe prestasjonsmessig tak for meg. Hvorfor skulle ikke andre, som åpenbart takler lynrask enda bedre enn meg og som opplagt spiller enda mer på nettopp bingoer skulle få mye bedre resultater enn meg igjen?

Jepp, det siste var et såkalt retorisk spørsmål. En godt trent hjerne kan være helt avsindig kjapp og fleksibel, i sådan grad at jeg i dette tilfellet faktisk ikke kan se for meg at juks kan gi et like godt resultat.
 
stimmelimm2008-09-04 21:39
Antall innlegg: 39

Min tøffeste bingo var da jeg starta et spill, og la TØFFEST :-)
Forøvrig er jeg elendig på å få lagt ut bingoene mine.....
 
sovi2008-09-05 21:29
Antall innlegg: 58

Katamarina: Jeg har også lagt cøliaki. Det var stas :)

For øvrig kan jeg ikke skryte av bingoene mine, verken når det gjelder kvantitet eller kvalitet. De ender stort sett på -ene. Men synes alltid det er moro når jeg får bingo i et spill.
 
andermg - Ikke medlem lenger2008-09-05 23:53
Antall innlegg: 212

ser over at det påstås at det å få en bingo per match i lynrask-modus skulle være noe mistenkelig?
etter å ha spilt en god del kamper, kun i lynrask, må jeg si at påstanden er helt absurd. Å få til bingo handler mest om rutine, og selvsagt litt om flaks med bokstaver. Men faktum er i alle fall at det ikke skal så veldig mye å få til én bingo per kamp. I gode stunder får jeg to - og noen ganger tre. Det gjelder også ganske mange av mine motspillere. Det er ingenting magisk med bingo. Det handler om å spare på de rette bokstavene, og selvsagt å ha evne til å kombinere dem.
 
andermg - Ikke medlem lenger2008-09-06 00:02
Antall innlegg: 212

for å følge opp LoboTommys innlegg: Av 519 bingoer, har jeg kun tre som ikke innEholdEr bokstaven E. Av disse tre er min favoritt STOFFRI :)
god bingonatt
 
Paven2008-09-06 16:22
Antall innlegg: 62

Jeg legger ikke mange bingoer - bare 91 i mere enn 2000 spill, men det er da alltid moro når det lykkes. Doppel moro var det da jeg i et spill fikk lagt to 8 bokstavers bingoer på rad - først TRENERTE og rett etterpå DINGSENE. Kanskje jeg har blitt bedre enn jeg har vært hittills :-)
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?