Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående9 056

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
berita2018-03-19 00:05
Antall innlegg: 848

Mener dere at jeg er Jensine også nå?? Plot thckens må vel bety at komplottet er enda verre enn men først trodde. Hva kan jeg, og ritalina også, gjøre for å bli trodd?

Det er da mange som ikke har bilde. AaseB , som har vært administrator i fem år, har heller ikke det.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-03-19 00:32
Antall innlegg: 1807


Jensine 1 skriver : Blir kvalm . Lukter at ritalina blir spillvert snart .
Tid 03-18 , 16:10
Berita svarer: Hei Jensine 1. Forstår ikke hva du prøver å si. Hvis det er noe jeg har skrevet som gjør deg kvalm eller får deg til å kjenne en eller annen lukt, vil jeg gjerne vite hva det er .
Høres veldig underlig ut , for meg i hvert fall ... så får man tolke det som man vil .




 
abelon - Ikke medlem lenger2018-03-19 00:56
Antall innlegg: 1807


Erik75 kan kanskje "sjekke meg ut av saken" ? Jeg vil gjerne ha min "egen lille galskap" for meg selv , og ikke bli blanda inn i dette sammensuriet. Så derfor sender jeg melding direkte til administrator , som, så vidt jeg forstår , ved hjelp av server, kan "frita" meg ...
Lenge siden jeg har opplevd noe så merkelig .
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-03-19 08:23
Antall innlegg: 11608

Vi satte våre beste folk på saken, og kan herved bekrefte at abelon er abelon, og ingen andre.
 
berita2018-03-19 10:06
Antall innlegg: 848

Og abelon var kanskje litt på en snurr i går kveld? Nå vet abelon og andre iallfall at jeg ikke er henne, og det er bra, men jeg trenger også å bli "sjekka ut av saken". Vet ikke hva som sitter igjen hos dem som leser dette! Høres ut som Cygnus syns det gir grunn til mistanke å ikke ha bilde? Kan dine beste folk være så snille å bekrefte at jeg er berita og ikke leker gjemsel og tuller med folk på forum, Erik75?
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-03-19 10:15
Antall innlegg: 11608

Våre beste folk bekrefter herved at berita er berita og ingen andre.
 
berita2018-03-19 10:24
Antall innlegg: 848

TAKK, Erik75!
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-19 10:45
Antall innlegg: 1630

Og da kan kanskje de beste folka bekrefte at jeg har kun en profil, også...?

Abelon; DU surrer det til, konspirerer, dikter i vei. Så blir DU forvirret av dine egne konspirasjoner. Underveis mener du at du ikke er den letteste å lure. Mon det.....
Du kunne med letthet kikket på diverse innlegg fra meg og berita, da hadde du nok skjønt at vi ikke er samme person.
Nå har du skrevet såpass mye om personlighetsforstyrrelse r; hvor mange stemmer har du i hodet ditt til enhver tid?
Jeg undres.

Ha en fin dag ;-)
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-03-19 10:48
Antall innlegg: 11608

Våre beste folk bekrefter herved at ritalina er ritalina og ingen andre.



 
berita2018-03-19 11:28
Antall innlegg: 848

TAKK, Erik75:-)!
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-19 11:31
Antall innlegg: 1630

Salig galskap ;-) ;-) ;-)
 
berita2018-03-19 11:42
Antall innlegg: 848

ritalina: Jeg leste feil da Erik bekreftet deg og trodde jeg ikke hadde sendt takken min til ham, bare skrevet den og trykket på Enter i stedet for på "Send inn". Så nå har jeg takket for deg også. Bra vi ikke er hverandre, selv om vi kanskje kunne balansert hverandre brukbart med litt trening:-)!
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-19 11:52
Antall innlegg: 1630

Heretter skal vi prøve å samkjøre litt bedre, kanskje ;-)

Fint du tar av deg takketalene :-)
 
bris12018-03-19 12:35
Antall innlegg: 2594

Absurd lesing, men ikke helt uventa.
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-03-19 13:06
Antall innlegg: 11608

Om man skal forsøke seg på en liten oppsummering, da.

- Det er ingen temaer man ikke bør kunne diskutere her inne så lenge det gjøres redelig.

- Det bør bli mer diskusjoner rundt ord og uttrykk.

- Det er få brukere som har mer enn én profil her inne.


Og ellers var alle enige om at det har vært en gøyal tråd :)
 
bris12018-03-19 14:07
Antall innlegg: 2594

👍&#127995 ;
 
bris12018-03-19 14:07
Antall innlegg: 2594

Det var et forsøk på tommel opp.
 
Cygnus2018-03-19 14:18
Antall innlegg: 44845

Slutter meg til oppsummeringen!
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-03-19 15:04
Antall innlegg: 1807


Det hele starta på en måte med disse strømmålerne , JamesO .
Så har vi det at jeg kanskje tar alt bokstavelig , som du bris1 har bemerka . Kanskje jeg tar ting "litt for bokstavelig " ute i det virkelige liv også ... men her inne hvor man kun har ordene å forholde seg til , kan denne "egenskapen" forsterkes . Hva da med profilen Jensine1 ?
Litt feilskriving her og der i tråden , Erik75 som "tuller" med Jensine , og andre merksnodigheter , vips så ! Men , jeg trodde jo ikke innerst inne at det var så koko . Neida ! hehe .
Nå skal jeg være litt alvorlig her , håper det er greit : Jeg har diagnosen Posttraumatisk stress . Senskader etter barndomstraumer .
Jeg fungerer bra en til en , hvor jeg får mulighet til å bli kjent med personen . Større grupper av mennesker blir for mye for meg . Så da kan jeg konstatere at Ordspills forum ble for mye ! Ritalina sendte meg melding , og lurte på om jeg ville være med i FB gruppa ; det skjønte jeg med en gang at ikke var en god ide ... Og en siste ting : den type personlighetsforstyrrelse r , som jeg , til det kjedsommelige hehe , stadig kommer innom , arter seg ikke som stemmer i hodet . Og nei , jeg har ikke stemmer i hodet . Ta Trump , for eksempel , han er i forstyrrelseslandskapet , ja , og det er det ikke meg som har funnet på :)
" PFS" har visse fellesnevnere , som er ganske lett og kjenne igjen ; men alvorlighetsgraden er selvfølgelig varierende , og det er alltid et menneske "bak forstyrrelsen" . Siste ord : Heldigvis fikk jeg ikke en forstyrrelsesdiagnose da jeg for omtrent 12 år siden var på Modum bad , men kan jo "virke litt forstyrra " kanskje , i dette ukjente Forumlandskapet !
 
berita2018-03-19 15:11
Antall innlegg: 848

Er det ikke litt tidlig å oppsummere? Denne tråden var ment å handle om innholdet i forum. Det ble det sagt fint lite om før den floket seg, slo knute på seg, røk, eller hva det nå er trådene våre ofte gjør.

Erik 75 hadde et forslag til hva som kunne gjøres i Fb-gruppa, det handlet om skrivefeil o.l. i aviser, jeg kom på gompedyrets tråd fra 2012 om rare overskrifter. Jeg mener ideen/ideene er bra, men at dette fint kan brukes på forum. Det går an å sitere, og er det fra nettet, kan man legge inn en lenke hvis det noe helt spesielt. Det er så ubegripelig mange bilder og videoer i omløp over alt, kan ikke vi ordspillere være litt sære og stort sett holde oss til ord?

Jeg forstår ikke, og ingen har prøvd med gode argumenter å få meg til å forstå, dette med å lage ei Fb-gruppe når vi har et åpent forum som er for alle. Jeg mener at det meste kan diskuteres på forum hvis det gjøres på en ordentlig måte. At det skjer, har hver enkelt ansvar for, og innlegg kan fjernes eller tråder kan stenges hvis det blir nødvendig.

Men nå går det mot lysere tider, og trolig mindre innsats etter hvert med ordspill, forum og den slags
 
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?