Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående9 033

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
alone2018-09-23 18:58
Antall innlegg: 387

Ja!!!! Jesus helbreder :) Det har jeg selv opplevet :)
Gratulerer til alle bursdags barn her inne på ordspill :)
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-23 20:19
Antall innlegg: 1807


Jeg har aldri helt skjønt meg på de som tror på noe som er såpass "svevende" som Jesus og Gud. Så det må være noen som har et "trosgen", og andre ikke. Jeg er fremdeles ikke blitt "en troende" etter at jeg hørte den stemmen (som jeg fortalte om her på Ordspill, opptil flere ganger); for 10 år siden. Skjønner jo at det må være noe fint med å "tro";men jeg er mest opptatt av konkrete "bevis". Altså at jeg bare kan forholde meg til mine egne opplevelser. Men det er vel ikke helt uvanlig vil jeg tro. Om Snåsamannen kunne helbrede? vel det dreier seg nok om "psykologiske mekanismer"; og det kan jo være positivt. Han var selv ikke overbevist om sine "evner"; og lot seg aldri teste. Det skulle han ha gjort hvis han var interessert i sannheten.
 
gmw2018-09-23 20:22
Antall innlegg: 113

Hvem som hadde bursdag i går (som denne tråden startet med)?? Tja, si det, men jeg har i dag :-) :-)
 
berita2018-09-23 20:33
Antall innlegg: 848

Gratulerer med dagen i dag, gmw:)!

abelon, ikke ødelegg dine gode intensjoner om å holde deg til tema i en tråd:-). En glipp av og til har mange av oss, men dette er litt mer enn det, syns jeg iallfall. Kan du ikke heller starte en ny tråd om tro og tvil hvis det tema du har lyst til å diskutere, ser ut til at det er flere som kan være interessert i det
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-23 20:42
Antall innlegg: 1807


Tenkte litt på å opprette en "avsporingstråd"... Finne et tema på A, og holde fast ved det, inntil det er en som ønsker å spore over til B, og så videre. Ja, hvorfor ikke!
 
berita2018-09-23 20:54
Antall innlegg: 848

Spennende ide. Tror man må være påpasselig og streng hvis man skal klare å passe på at folk skifter tema etter alfabetet. Tema må vel da tydelig defineres med et ord eller en kort setning? Verdt å prøve hvis du orker være litt "politi".
 
auau2018-09-25 20:45
Antall innlegg: 37985

Takker for pen omtale og mistanke om bursdag. Cygnus har dementert det med bursdag. Den har jeg til gode enda dette året. Utgammel slik det er! Min gratulasjon til alle som fyller år i dag! Hipp, hipp, hurra!
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?