Spillrom
Sjiraffen19
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede20
Mobilspill
Pågående8 528

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Weronix2008-12-10 21:55
Antall innlegg: 338

hehe.. så sant, så sant! 200 del på 2 e vel berre 100 fortsatt! ;)
 
rød32008-12-10 22:06
Antall innlegg: 54

Ser ut som pumaen er full i kveld, noe jeg aldri har sett før....:)
 
Kirsti2008-12-10 22:18
Antall innlegg: 1946

Nå handler vel dette ikke egentlig om Sjiraffen eller ikke Sjiraffen, men om at folk som har lyst til å spille gjerne vil inn i et rom der det er noen å spille med - og da er det naturlig nok mer interessant å gå inn i et rom med mange spillere, slik at man har flere spill å velge mellom. Det er slett ikke uvanlig at både Sjiraffen og Krokodillen er fulle, og alternativene er da å gå inn i et rom med 10-20 spillere eller å vente på plass i et av de nevnte rommene. Som ikke egentlig er fulle, på grunn av "daukjøttet" som har glemt eller ikke giddet å logge seg ut og dermed opptar plasser folk som faktisk ønsker å spille der og da kunne brukt.

Dette er kanskje aller mest synlig om natten, da det iblant kan være 50 personer innlogget i et rom, men i virkeligheten bare 10-20 personer som spiller.

Poenget med en slik "utkastingsfuksjon" (som jeg og andre har foreslått før) må være at de som ønsker å spille skal få mulighet til det, uansett hvilket rom de måtte ønske å gå inn i og hvilke grunner de måtte ha til det. Og hvis man ble automatisk utlogget etter f.eks. en halv time uten å spille (jeg synes ti minutter er altfor kort tid, for det må da være lov å ta en telefon eller smøre seg en brødskive før man spiller videre), ville det bety at spillerlisten i hvert rom til enhver tid alltid var noenlunde riktig, og at de som har lyst til å spille kan få muligheten til å gjøre det der de helst vil være, uansett om det er i et rom med 190 eller 15 andre.
 
MinnieTheMoo2008-12-10 23:30
Antall innlegg: 13

Kanskje dere kunne laget et rom som het kamelen, så kunne alle som har over 4000 samles der?
 
Majel2008-12-11 01:41
Antall innlegg: 131

Det finst nok eit hav av moglegheiter for å utvikle speleromma. :)

Kva med å opprette "Ulveflokken" for dei som likar å leike med ulvar?

Eg har ingenting imot å bli kasta ut av eit spelerom når eg er inaktiv for lenge. Oftast trur eg at eg skal vere snart tilbake, men så tek det eine det andre før eg kjem framfor tastaturet igjen.

Men eg synest nok at eg fortener ein halvtime på oppvasken før neste dyst. I alle fall på dagtid. :)
 
Ennja2008-12-11 16:08
Antall innlegg: 76

Æ E HELT ENIG MED DEG, HOLGER.
Det burde være unødvendig å "holde av" plass i timesvis dersom man IKKE er aktiv. 10 minutter er litt VEL drøyt, men mer enn 20-30 minutter inaktiv burde kvalifisere til å bli skyssa ut! (Visste forresten ikke at det gikk an å refreshe, så jeg har alltid trodd at jeg BLE kasta ut)
 
meisa2008-12-11 17:52
Antall innlegg: 443

For nokre år sidan spela eg ein del på start.no og på TV2.dk. Der blei me kasta ut ganske snart om me var inaktive.

Synes det er ok om me blei kasta ut her og!
 
Karindi2008-12-11 19:49
Antall innlegg: 98

er der det er folk eg, er det opptatt i sjiraffen så ok, går ofte inn i andre rom sjølv om det er ledig i "topprommet". Samma kor eg er berre det er folk å spille mot:)
 
matias2008-12-11 20:26
Antall innlegg: 1152

Det er visst på "to-do"-listen til administratorene, så kan være det kommer en eller annen gang - inntil videre får dere spille der det er ledig.
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?