Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 482

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
melines2009-01-14 15:56
Antall innlegg: 3

Humor, ironi og til tider sarkasme er nydelige virkemidler for å fremme en sak. Det er en fin balanse mellom å kunne å bruke de og å være usmakelig:)
 
jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-01-14 16:03
Antall innlegg: 108

Nilsen 60%seire 39%tap Kjenner en som har 65% og 34%.
konklusjon:31 000 spillere som ALLE spiller fair-play. Ja-ja, da er vi jo alle noen godtroende fjotter (oi,det er jo en bingo). andermg - saklighet synes jeg du vil vise ved at du IKKE AVVISER alt kategorisk. Men selvsagt de er jo av den typen som altid har rett skjønner jeg.
 
solur - Ikke medlem lenger2009-01-14 16:22
Antall innlegg: 72

Til Nilsen: Stå på!!
Til andre: Er det noen som kan lære meg å jukse, jeg skulle gladelig gjort det. Jeg har to yngre søstre her som slår meg sønder og sammen, samt hver gang jeg tipper over 1700p så raser jeg nedover igjen. Selvtilliten begynner å bli tynnslitt!!
 
Torill2009-01-14 16:43
Antall innlegg: 3658

Jonpiversen - jeg er et eksempel på en som legger mange bingoer, HOVERDSAKLIG konstruerte ord som jeg finner på der og da og som tilfeldigvis funker. Jeg spiller nesten bare PANIKK og på disse 3 tildelte minuttene har jeg kun min erfaring (over 6000 kamper, flaut men sant) og min kreative hjerne å støtte meg. Jeg ser jo for meg at de som spiller saktere spill kan være minst like kreative som meg og har enda mer tid til å tenke og prøve seg fram, og at de aller fleste synes DET er langt mer givende enn å jukse.
 
Torill2009-01-14 16:44
Antall innlegg: 3658

Der forsvant det visst et ord - støtte meg TIL. Det språket, det språket!
 
jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-01-14 16:54
Antall innlegg: 108

Torill Jeg spiller 90%panikk, får både 1,2 eller 3 bingoer.Mine ytringer omhandler ikke de 99,5 prosent som spiller fair.Men det er noe rart her:ALLE MINE VENNER SKJØNNER STORT SETT HVA JEG MENER;MEN HER I DETTE FORUMET SKJØNNER/VIL IKKE SKJØNNE FLESTEPARTEN ET DØYT AV HVA JEG MENER:LESER INGEN HELE INNLEGGENE MINE?





















 
Nilsen - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:05
Antall innlegg: 244

hva skjer med å legge til det store blanke feltet?
storromma eller?
 
Torill2009-01-14 17:11
Antall innlegg: 3658

Men Jonpiversen, er det greit med konstruerte ord når man spiller panikk og ikke ellers?
 
tonjemarie2009-01-14 17:28
Antall innlegg: 146

Bra nilsen, stå på og si det du mener;-)
 
jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:29
Antall innlegg: 108

Du har ikke tid å betjene 2 PC\er på panikk!Les hele innleggene mine så ser du at jeg også har dratt fordel av ålegge bingoer jegikke visste hva betød.Jeg snakker fremdeles om de-langt-borti-natta-bing oene som de samme personene legger om og om igjen.Les det første svaret på innlegget mitt!Nilsen:du må fremdeles slenge med leppa. Tomrommet bare ble sånn,kan lite data -jeg er for gammel vet du.Har mistet mye rating på utkobling så topplista juger nok litt.Deter verre å lese det du skriver,enn å høre på Sigur Allern på70-talet,han prata om væpna revolusjon i Norge.
 
kness - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:31
Antall innlegg: 1134

Tror ikke piversen mener alle -ene, -ende, -ede og -ete-bingoene. Mere f.eks. HERRNHUTER (medlem av Brødremenigheten), DUKTILT (seigt, strekkbart) og PINKSKIP (tremastet skip) - ord som han tror at de færreste kan og som han derfor mistenker dem for å lete opp ved hjelp av anagram-generator (fint ord, forresten!)
 
jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:32
Antall innlegg: 108

Håper ikke Nilsen kommer til å ha noe å gjøre med pensjonen min-da blir det vel heller magert.Jeg mente Pål Steigan-ikke Sigur Allern,det om væpna revolusjon.
 
Torill2009-01-14 17:32
Antall innlegg: 3658

Kom med ett eksempel på en langt borti natta-bingo og jeg skal vise deg 100 verre som jeg har lagt i panikk
 
jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:39
Antall innlegg: 108

Trodde de fleste i Norge bodde i Agdenes , ikke indre enfold.Denne diskusjonener for dum.Jeg slutter meg til de som mener at ALLE absolutt ALLE 31000 spiller fair-play.
 
Torill2009-01-14 17:42
Antall innlegg: 3658

Og jeg som hade gleda meg til å lære noen nye ord, jonpiversen!
 
ave - Administrator2009-01-14 17:49
Antall innlegg: 4986

Jeg ble så nysgjerrig på alle disse oppkonstruerte bingoene jonpiversen er blitt utsatt for da han spilte stress/hurtig/normal at jeg bare måtte sjekke statistikken hans. Og hva fant jeg? Jo, i all hovedsak de vanlige "trøtte" bingoene. Det var 4, jeg gjentar f-i-r-e, litt morsommere bingoer som jeg hadde vært strålende fornøyd med enten jeg eller motspiller hadde lagt dem. Det var BEINSAM, FISKEAL, FEMSIDA, FEILTAK. I det spillet fiskeal ble lagt la den samme spilleren tre ordinære bingoer også. Ellers var det stort sett vanlig fordeling av bingoer med 0,1 og 2 stk i spillene hans. Slik jeg ser dette er påstandene jonpiversen kommer med tatt helt ut av det blå, i hvertfall finnes ikke belegget for disse dokumentert i statistikken hans.

Og til alle som er nysgjerrige, har mistanker etc. etc, gå inn og sjekk statistikken til den dere lurer på, så får man fakta på bordet og kan la fantasiene fare.......
 
jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:51
Antall innlegg: 108

Bare å følge med til venstre på spillromsiden,men nå håper jeg de tvilsomme bingoene til de som har 3000+,og spiller hurtig blir borte.Dette blir mine siste ord ,hvis jeg ikke må forsvare meg mot usaklige Nilsenangrep.Hårsår er jeg ikke ,men hvor er realismen i tankegangen til de fleste her?
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:55
Antall innlegg: 244

lurer litt mer på hvor din realisme er..
desto lengre tid man har,desto bedre tid har på på å klekke ut hærlige bingoer! selvsagt kommer alle de vanskligste bingoene på ett spill med lengre tid, fordi man har lengre tid å tenke på!
Og desto bedre bingo,desto bedre poengsum, så elvsagt får de høy ranking da!

noe annet blir bare dumt..
 
jonpiversen - Ikke medlem lenger2009-01-14 17:57
Antall innlegg: 108

ave.Jeg har ikke sagt at det er JEG som har blitt utsatt for bingoene.Les innleggene mine -ikke bare gjett hva det står.Jeg har opservert, og tittet på andre spill-derav denne sannsynlige konklusjonen i enkelte tilfelle.
 
Alfa932009-01-14 17:59
Antall innlegg: 7771

Det er jo ingen som har sagt at alle spiller 100% korrekt, men de fleste mener vel at det kan umulig være mange som jukser, og ihvertfall ikke så mange at det er et problem.

Noen bare "ser" bingoer uten programmer, og det vil vel alltid være ordglade mennesker som kan mange ord på Ordspill, så det er vel ikke rart at det blir noen merkelige bingoer innimellom.

Hvis man har mistanke om at noen jukser, så er det bare å sende en melding til en spillvert (som tidligere nevnt her, vet jeg, ettersom jeg har lest ALLE innleggene) og be dem sjekke saken.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?