Spillrom
Sjiraffen22
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede23
Mobilspill
Pågående8 907

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Katiem2009-01-16 23:10
Antall innlegg: 109

Jeg synes det er artig å stjele poeng fra de med høy ranking jeg :-)
 
miamaria2009-01-17 00:30
Antall innlegg: 1002

eksempel på mild dødsstraff, lobo:
skytes ved daggry - hver dag.
begynne i venstre lilletå.
luftgevær.
 
Weronix2009-01-17 00:37
Antall innlegg: 338

hehehe... neij, for du e rette mannen til å snakke om å ikkje tole dei høyt ranka!!! :P

No når eg første har deg her - boka di gikk unna på null, komma niks i jula!! Veldig bra lesning altså! Flink e du! :) ja, LoboTommy altså! Sjøl om han egentlig e en av dei ekle høgt ranka, så kanskje man burde være litt tilbakeholden med ros?!?!
 
Glory2009-01-17 03:56
Antall innlegg: 386

Det der med den grønne pila osv stemmer ikke Matias, det hender faktisk innimellom likevel. Men hvorfor trykke på grønn pil i det hele tatt når dere kan velge at rankinglinjen vises automatisk? Mye greiere, synes jeg.
 
Alfa932009-01-17 12:19
Antall innlegg: 7771

Ja, den boka var veldig bra...

Du er flink, LoboTommy:)
 
Glimt752009-01-17 14:04
Antall innlegg: 55

Weronix:

Jeg prøvde bare å være morsom (:D)

:(

mao. jeg var usaklig. De høyt rankete må selvfølgelig få tilby seg å spille med hvem det måtte være. Det er en selvfølge. Det er også masse flotte, hyggelige folk her på alle nivåer, og jeg er både snill, omtenksom og høflig mot alle, også mot de høyt rankete. Videre føler meg sterkt beæret når en av dem en sjelden gang tilbyr seg å spille med meg, bare så det er sagt :)

 
Indigo2009-01-17 14:51
Antall innlegg: 59

Jeg er veldig sjelden inne å ser/svarer på innlegg, og grunnen til det er det jeg ikke synes det er så gøy å lese alle spydige kommentarer. Hvis noen har en mening om noe, (som trådstarter her) så får vedkommende alltid svar som "hvorfor gikk du inn i det spillet der da"
Kirsti: "Kan du ikke bare la være å gå inn i panikkspill, da? Da skulle vel problemet være løst."
Der ER faktisk slik som Fidelma skriver, når det er stor aktivitet inne, så flytter spillene seg så raskt, at du rekker ikke se at du er havnet i feil.
Kommentar til gompedyret:"Hvis de ikke er morsomme å spille mot, hvorfor spiller du mot dem?
Hvem vet hvem som er "morsomme" før man har spilt mot dem?

Det er alltid gøy å vinne et spill, men for meg er ordspill en lek, en avkobling som jeg desverre er blitt hekta på. Jeg har opplevd mye skittkasting, av personer som blir rasende når de taper. Dette synes jeg er så uhyggelig, at jeg velger å se på dette som en lek. Vi er så forskjellige alle, jeg foretrekker foreksempel å åpne nye veier, selv om dette fører til at motspiller får mye poeng, fremfor å bevist gå inn for å stenge. Men jeg vil ikke se på meg selv som en kjedelig motspiller for det.

Men ellers støtter jeg de som mener at går man BEVIST inn i et spill, er det jo ikke så mye å klage på. Det er så mange som er med her, at man finner alltids noen å spille mot som har en passende rankink.
Men jeg kunne jo alltids støtte sambalabamba, at spillrommene kunne hatt navn etter vanskelighetsgrad, ja.
 
Seierherren - Ikke medlem lenger2009-01-17 15:10
Antall innlegg: 104

Indigo: Skriv BEVISST, så får du bingo også. :)

Ellers synes jeg spydige kommentarer var på sin plass her. Det må være grenser for hva slags vås en i det hele tatt kan ta seriøst.
 
gerdmarie2009-01-17 15:39
Antall innlegg: 265

Som pygme, iflg Snirkel, spiller jeg med stor glede mot de aller fleste. Mange ganger "går det på dunken", men mange ganger vinner jeg også. Rankingen bryr jeg meg litt om, men ikke all verden. Det eneste jeg sjekker ut om min motspiller er kjønn. Menn spiller anderledes enn kvinner. Forøvrig kjenner jeg meg godt igjen i INDIGOs innlegg. ha en trivelig spillehelg.
 
Indigo2009-01-17 16:34
Antall innlegg: 59

seierherren: vel, vel..skrivefeil var der mange av i HanneH sitt innlegg også, uten at det ble kommentert av den grunn.
Spydige kommentarer var generelt ment, ikke nødvendigvis bare denne tråden. Kommentaren din er jo et eksempel på det. Dessuten hadde jeg og to stk til, en forklaring på hvorfor noen havner i spill de ikke hadde ment å være. Las du ikke det?
Og gerdmarie, ser du er kvinne, og du har et poeng der ja.
 
Weronix2009-01-17 16:41
Antall innlegg: 338

Men viss du då lese det første innlegget i den tråden her - syns du ikkje det e ganske spydig/frekt å beskylde folk for å drive med poengstjeling fordi dei starta et spill som du sjøl har gått inn på?

Ka skal dei som starta et spill gjere då? Vente til den som kjem inn på spelet bekrefta at dei faktisk vil være der? Joda, man kan være uheldig å komme innpå et spel som man egentlig ikkje hadde tenkt å være på, men man kan likevel ikkje beskylde motstanderen for å være vrang og vrien av den grunn??
 
Kirsti2009-01-17 16:51
Antall innlegg: 1946

Indigo - jeg mente på ingen måte å være spydig. Mitt spørsmål var mer av det undrende slaget. Hvorfor spille spill av en type man ikke trives med?

Og ja, jeg vet at det hender man ender med å gå inn i et annet spill enn det man trodde man gikk inn i. Det har skjedd meg også, det. Jeg vet også at mange ikke har oppdaget at de kan klikke på den grønne pilen for å se motstanderens ranking før de går inn. Derfor venter jeg gjerne noen sekunder før jeg trykker på startknappen hvis en person jeg ikke har spilt med før og som har mye lavere ranking enn meg kommer inn i mitt spill, for å gi vedkommende sjansen til å gå ut igjen hvis han/hun vil det.

Nå har jo ikke trådstarteren sagt noe mer i denne diskusjonen, så vi vet ikke om han gikk inn i panikkspillet ved en feil. Men siden han sier "de er ikke morsomme å spille mot", gikk jeg ut fra at han snakket om erfaringer gjennom flere spill. Og SÅ ofte skjer det vel ikke at man havner i feil spill?
 
Indigo2009-01-17 17:21
Antall innlegg: 59

weronix. Jeg hadde ikke oppfattet trådstarter som at vedkommende brukte å spille mot disse. Hvis så er tilfelle, kommer han med urimelige beskyldninger. Jeg trodde han havnet der ved et "uhell"
Jeg poengterer også at mine innlegg går mest på det generelle innlegg.
 
Weronix2009-01-17 17:29
Antall innlegg: 338

Nei, men uansett om han gikk inn med eller uten vilje så blir det feil å sei at dei andre drive poengstjeling. Det er jo umulig å vite om nokken går inn ved et uhell, med mindre man då venta til man har fått en bekreftelse.
Eg sjøl pleie og å vente nokken sekund viss det kjem inn folk med veldig mykje lavare ranking enn meg, mest for å sleppe å åpne et spel samtidig som dei trekke seg, men då får dei jo og muligheten til å gå ut av spelet viss dei egentlig ikkje ville være der.

Men på generelt grunnlag, Indigo, så syns eg ofte folk blir kritisert viss dei meina det motsatte av trådstarter. Ofte er nok ikkje innlegg skrevet med en spydig hensikt, men folk er veldig hårsåre her inne og lese ofte innlegg i verste meining. Ofte er det "undrende" spørsmål som Kirsti skriver. Og eg syns folk må få lov til å stille spørsmålstegn ved ting, under seg over, komme med forslag til andre måta å gjere ting på - uten at man skal bli beskyldt for å være spydig eller vrang. Det e jo akkurat det samme som det trådstarter gjer.
 
gompedyret2009-01-17 19:05
Antall innlegg: 4381

Indigo sa:

"Kommentar til gompedyret:"Hvis de ikke er morsomme å spille mot, hvorfor spiller du mot dem?
Hvem vet hvem som er "morsomme" før man har spilt mot dem?"
----

Det sier da trådstarter rett ut. "De beste" er ikke morsomme å spille mot.

Jeg synes innlegget bar preg av sutring (pga et såret ego?). Hadde det vært litt mer konstruktivt hadde jeg sikkert utstyrt innlegget mitt med litt mer bomull.
 
Indigo2009-01-17 21:55
Antall innlegg: 59

Så hengte vel Indigo seg oppi svarene, og las ikke godt nok trådstarter sin sutring da.
Det er vel tidligere lesing i forum som gjør at jeg svarer som jeg gjør.
 
Weronix2009-01-17 22:24
Antall innlegg: 338

Joda, men husk dine erfaringa med den tråden her i framtida og då... og så kan vi kanskje tenke oss at det e ganske mange som gjer nettopp det... henger seg opp i svar som dei TRUR e grinete og spydige, men så e det egentlig det at dei ikkje har lest førsteinnlegget godt nok! ;)
 
Glimt752009-01-17 23:03
Antall innlegg: 55

Det var da svært til belæring, da...

Jeg synes Indigo har beriket tråden!
 
Indigo2009-01-17 23:43
Antall innlegg: 59

Det er bra folk er engasjerte, men dette tok litt av, føler meg nesten som en kriminell, som er tatt i å naske, og fått smekk på fingeren av mor!
 
Weronix2009-01-17 23:49
Antall innlegg: 338

det va ikkje meininga verken å smekke eller å belære, så beklaga viss dokke opplevde det sånn! Men då va vi tilbake til å lese det verste ut av ting! :)
Det va jo du sjøl som sa at du ikkje hadde lest godt nok! :)

Poenget mitt var og er meir at viss folk prøva å legge litt godvilje til, og ikkje gå i forsvar med en gang, så trenge det ikkje å bli så mange grinete og sutrete tråda! :)

helsing "mamma"... :p
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?