Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 541

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
twiver2009-05-24 10:13
Antall innlegg: 3469

jeg har tolket det til :

pratesyke, men litt høflighet er normalt
 
innocenta2009-05-24 12:37
Antall innlegg: 186

Jeg sier Hei og tfs. Jeg er her for å spille, ikke for prate. Det gjør jeg andre steder på nett.
 
kåreknut2009-05-25 00:28
Antall innlegg: 27

Jeg pleier å spille på svensk ordspill (Betapet) av og til, der forekommer det aldri at man ikke hilser, og det er veldig vanlig å prate litt sammen. Men vi nordmenn er vel mest ute etter å vinne kampen og ikke så mye det sosiale kan jeg tro. Jeg synes i hvertfall at det er mye hyggeligere å spille hvis man i hvert fall har hilst, men selvfølgelig får andre mene hva de vil og gjøre som de vil. Men det er andre ting som er litt verre, som i går når jeg ble beskylt for å hindre alle veier samtidig som vedkommende hadde like stor mulighet som meg. Synes at det er for mye dårlige tapere her inne. Men som med alt annet - det finnes det som er verre og så videre. MEN HVORFOR SNAKKER MAN I FORUM HVIS MAN IKKE KAN HA FORSKJELLIGE MENINGER?
 
Indigo2009-05-25 09:46
Antall innlegg: 59

Det lurer igrunnen jeg også på kåreknut :)
Her er noen med sterke meninger, og det skal man ha. Men mange har piggene ute med en gang, og går på en måte i forsvarsposisjon. Da jeg nevnte en gang at noen hadde vært uforskammet, ble det en storm av motinnlegg med spydigheter, hånlige kommentarer og utsagn som: Nei her er alle bare hyggelige, vi er sytere eller et eller annet provoserende. Jeg savner saklige innlegg, de som holder seg til emnet og ikke må vri på alt. Men for all del: Dette gjelder jo ikke alle!!
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-05-25 09:49
Antall innlegg: 614

Så det du savner er innlegg som sier seg totalt enig med deg?
 
Ø N2009-05-25 09:57
Antall innlegg: 725


Å miste en illusjon innebærer alltid å bli en sannhet rikere. Men
den som beklager tapet, er ikke verdig gevinsten.

Arthur Schnitzler
 
karmensita2009-05-25 18:39
Antall innlegg: 110

Jeg synes det er mye hyggeligere å spille med folk som hilser. Jeg er ikke ute etter å få å utvide bekjenskapskretsen. Derfor er det ikke behov for å snakke mye med den enkelte. Slik jeg tolker flere, er det alminnelig høflighet som etterlyses. Da er det greit å si hei og takk for spillet. :)
 
Indigo2009-06-01 13:43
Antall innlegg: 59

May Lene:
Nei, jeg skrev ikke noe om at alle skal være enige. Det blir ingen diskusjon ut av det.
Jeg skriver at man skal holde seg til emnet og diskutere det. Går du litt lenger opp i tråden, skrev jeg noe der.
Ø N:
Vet ikke om det var meg du siktet til. Har jeg isåfall skrevet noe jeg burde gå i meg selv og tenke over?
 
korsa19572009-06-01 14:20
Antall innlegg: 63

Når jeg blir "pratet til" så liker jeg å svare, åpner også med hei, hallo ol. men blir ikke sur om noen ikke svarer. Et annet problem, som jeg har opplevd litt for ofte, er at jeg ikke kommer inn på chaten under spill. Så når noen sier hei og jeg ikke kommer inn på chaten for å svare så synes jeg selv at det er trasi.
 
Ø N2009-06-01 15:23
Antall innlegg: 725

Indigo.

Hvis du leser litt så bør du kanskje skjønne at det var rettet til en kommentar på et innlegg jeg skrev tidligere i denne tråden.

Altså det har ingen ting med ditt innlegg og gjøre.... :)
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-06-02 03:20
Antall innlegg: 1398

Jeg må ærlig innrømme; trådstarter er en av vår tids største bingomestere! En stor mann! Fantastisk ArneAr, du er og blir mitt store forbilde, skulle ønske jeg var like flink som deg!! Er du et geni?
 
ave - Administrator2009-06-02 11:02
Antall innlegg: 4986

Tror egentlig ikke at han bryr seg, han har ikke vært her på 10 dager..... eller kanskje han har oppstått i en annen form?
 
minos - Ikke medlem lenger2009-06-02 12:06
Antall innlegg: 69

Pinsen er jo en egnet tid for sånt, ave.
 
Duppedingser2009-06-02 12:55
Antall innlegg: 467

Trur ArneAr burde stått oppført i "bingojagere" & "luringer". Kan ikke huske å ha sett tråden "Geni"
 
rød32009-06-02 20:43
Antall innlegg: 54

Sier altid hei når jeg spiller med folk, så da er det opp til den andre om denne vil hilse...blir aldri såret. Er jo så koselig å spille :)
 
Valpen2009-06-02 20:54
Antall innlegg: 448

Sier alltid hei når jeg møter en annen hund jeg. Får alltid et knurr tilbake.
Kan ikke skjønne hvorfor!!
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?