Spillrom
Sjiraffen | 19 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 19 |
Mobilspill
Pågående | 8 690 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tobea - Ikke medlem lenger | 2011-09-26 11:06 | |
![]() | Gratulerer Torill :O) | |
GrandPrix | 2011-09-26 12:49 | |
![]() | GrandPrix - Norgesmesteren : 1-0. Statistikken er fra Ordspill - men dog.... Nå må Scrabbleforbundet arrangere store mesterskap hvor jeg får landa helikopteret mitt....Hadde jeg vært der, så.....vel,vel ...jeg har ikke drukket for mye Møllers Tran, men ok: Gratulerer med en helt sikkert velfortjent seier i mitt fravær. | |
Torill | 2011-09-26 12:54 | |
![]() | GrandPrix - det er ikke noe scrabbleforbundet heller vil enn å arrangere store mesterskap. Da må alle som liker å spille scrabble komme! Om et år er det NM igjen, men allerede i november/desember blir neste turnering. Følg med, følg med! | |
GrandPrix | 2011-09-26 13:06 | |
![]() | Store mesterskap = store landingsplasser og parkeringsplasser. Presse, mye publikum og mange duskedamer som heier på sine favoritter. Men det alle Ordspillere krever å vite er: Hvordan har du tenkt å feire seieren? Skal du sitte på Signalen og skue ut over havet og tenke på alle du stabla ned på NM ..... eller? | |
Porthos | 2011-09-26 13:20 | |
![]() | Gratulerer Torill. Du er veldig lite morsom GrandPrix. | |
GrandPrix | 2011-09-26 13:31 | |
![]() | By the way Porthos Det er lov for vinnere å nyte seieren i havskjønne omgivelser og tenke over sine seiere og filosofere over livet, nyte sine seire ....og deretter ta en hemningsløs fest hvor alle bingoer dagen etter er gått i glemmeboken. Og atter en gang: GRT ....og tfs | |
Torill | 2011-09-26 14:05 | |
![]() | GrandPrix, pressen uteble desverre, men duskedamer dukket det opp opptil flere av. Jeg feirer seieren med en brødskive med ost og en kopp pulverkaffe. Namanam! | |
Mr_Pusten | 2011-09-26 14:18 | |
![]() | Grattis Torill ! . . ) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2011-09-26 16:34 | |
![]() | Gratulerer med NM tittelen Toril ! Kanskje om noen år så blir det deltakere fra også andre deler av landet enn Oslo og omegn. Tips sportsrevyen NRK. | |
Kirsti | 2011-09-26 16:44 | |
![]() | Det var deltakere både fra Trondheim og Bergen, USA. Hele tre stykker, faktisk. Det er ikke bare lov å ta turen til Oslo for å delta, det er høyst ønskelig at folk gjør det! NM er åpent for alle som vil være med. Det eneste som kreves, er i grunnen at man har lyst til å bruke en helg på å spille Scrabble og treffe nye mennesker. PS Det er nevnt at Squil la beste bingo, men ikke hvilken bingo han fikk prisen for: BANKEÅND. Den er snasen, altså. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2011-09-26 16:50 | |
![]() | Tipper deltagerne fra Trondheim og Bergen, i alle fall ca 2 av 3 av dem kombinerte Osloturen med besøk hos foreldre .......i Oslo og omegn .... og jeg tviler ikke på at dere NM deltakere ønsker deltakere fra andre deler av landet. | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2011-09-26 16:54 | |
![]() | Gratulerer! | |
piaf | 2011-09-26 17:32 | |
![]() | USA: Feil igjen. Gratulerer, Torill! | |
Kirsti | 2011-09-26 17:43 | |
![]() | Tipp i vei, USA. Du tar faktisk helt feil. Men jeg lurer litt på hvorfor det er så viktig for deg å fremstille Scrabble-NM som et hovedstadsfenomen at du til og med spekulerer i hvilke beveggrunner folk du overhodet ikke kjenner har for å bruke en helg på å dra til Oslo for å delta. Hvorfor i all verden gidder du det? | |
VeldiGlad | 2011-09-26 18:07 | |
![]() | Gratulerer igjen Torill! Og gratulerer til alle sammen! Måtte turneringene fortsette å florere over det ganske land og scrabblegleden lenge leve :) | |
Ninaxxx | 2011-09-26 19:07 | |
![]() | Gratulerer med en plass på den øverste pallen, Torill! Stas at damene hevder seg på toppen! | |
awi | 2011-09-26 19:11 | |
![]() | Gratulerer, Torill, både som norges beste scrabbler og som primus motor for et vellykket arrangement i helgen! Det var gøy å være med, selv om jeg verken bor i Oslo med omegn eller besøkte foreldre denne gangen. Frister til gjentagelse neste år! | |
USA - Ikke medlem lenger | 2011-09-26 19:13 | |
![]() | Nåja, jeg tror piaf vrir litt på sannheten og velger å tro at NM bare bestod av deltakere som er en vennegjeng fra Oslo og omegn og de andre deltakerne fra Bergen og Trondheim er i fra Oslo og omegn og studerer sikkert i disse to andre byene. Sånn er det nok. Jada en vennekrets fra Oslo som lever glade 4-retters middagsdager på byens restauranter betalt av medlemsavgiftene i scrabbleforbundet. Tipper dere er i slekt med hverandre også :O | |
GreteSB | 2011-09-26 19:32 | |
![]() | Jeg tror det beste er å ignorere deg, USA. Gratulerer til Torill! | |
twiver | 2011-09-26 19:41 | |
![]() | USA...anbefaler deg å prøve Lectinect men ikke overdriv, den kan ha en positiv virkning :) | |