Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 820

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
herr_strert2020-04-01 05:41
Antall innlegg: 232

Synes dette var et nytt, flåsete innlegg fra din side trym, med lite valide argumenter. De aller fleste av oss kan skjelne mellom redskap og mat uten at det medfører unødig mye stress.
 
trymare2020-04-01 14:11
Antall innlegg: 871

Et nytt flåsete innlegg fra meg? Nå er du høyst usaklig selv, og hvis du leser gjennom tråden ser du tydelig at menneskemat er foreslått som tema. Så ikke kom med påstander som ikke er sånne, det gidder jeg ikke. Argumentene mine er høyst valide, et redskap kan være så mangt, hendene våre er også redskaper. Det behøver ikke være noe teknisk. Jeg prøver bare å illustrere at dette er lite gjennomførbart i praksis, men ikke kok ned mine innlegg til å være flåsete. Det er bare lavmål.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-01 14:23
Antall innlegg: 4429

Menneskekroppen er vel et klart avgrensa tema. Alt fra celler til hudlag til busefant...
Sykdommer burde jo også være greit.
Hunderaser.
Temaer som alle kan noe om.
Grønnsaker. Frukt.

Ja, synes også det var noe flåsete. Skulle kanskje være morsomt.
Jeg tenker at det er jo mulig å prøve; det pleier oftest ikke å skade.
 
trymare2020-04-01 14:46
Antall innlegg: 871

Ja sant, jeg prøver å være positiv og det er lov å prøve å være morsom, selv om ikke alle har humor. Enig i at noen temaer kan funke, som sykdommer og grønnsaker. Men det blir mye arbeid for verten kanskje!! Personlig hadde jeg ikke likt en slik turnering, men folk er forskjellige.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-04-01 21:47
Antall innlegg: 6062

Det er bare å bruke ordbok om man er i tvil. Dessuten kan en regel være at den som arrangerer spillet har det avgjørende ordet. Og ved melding av resultat så skrives bingoen med ord.
 
TiramB2020-04-01 21:49
Antall innlegg: 781

Hvorfor arrangerer ikke du en turnering selv da, Aran?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-04-01 21:59
Antall innlegg: 6062

Ønsker foreløpig ikke prioritere å bruke tid på å lære meg det.
 
TiramB2020-04-01 22:03
Antall innlegg: 781

Hehehe, du kunne jo brukt den tiden du prøver å få andre til å følge ønskene dine til å lære deg det ;-)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-01 22:13
Antall innlegg: 4429

Ja, jeg tenker vel også at hvis jeg hadde ivra like mye for dette som deg Aran; da ville jeg virkelig ha forsøkt å arrangere en turnering.
I går var det Mosaikk; kjempeartig!
Du må nok snu opp ned på den prioriteringslista di hvis det skal bli en ARANturnering. Ser ikke ut som om noen andre ønsker det.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-04-02 11:14
Antall innlegg: 6062

Det er en annen grunn jeg ikke har nevnt til at jeg ikke selv har lyst til å arrangere turneringer. Jeg har en gammel pc som har mange ulike dataprogrammer. Har derfor ikke lyst til å belaste pc-en med flere programmer. Merker at pc-en ikke fungerer optimalt i lengre tid nå.. Og i disse coronatider har jeg ikke lyst til å kjøpe ny pc. Og jeg trenger pc- en hele tiden i forbindelse med innsendelse av ting som oppgaver gjennom Altinn regnskap mm..
 
Zummi2020-04-02 11:20
Antall innlegg: 21

Har du kabal eller no slikt på pc`n så sinker nok det mere en det programmet der,laget av luft det ;)
 
Zummi2020-04-02 11:21
Antall innlegg: 21

er vel det samme for som 10 år siden? uten at jeg veit så mye om det som e r nå da
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?