Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 454

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
HanneH2009-04-24 15:14
Antall innlegg: 2290

annhetty, om jeg tolker dette riktig så mener du muligens at det kan være tuneringer for de med under 1000 i rank, så for de mellom 1000-2000 i rank, og fra 2000-3000 osv. (Dette kun som eksempel)
Men hadde jo muligens vært en ide og prøve ut denne formen for turnering også, ville jo straks være litt enklere for de på de laveste rankingnivåene og vinne en og annen seier. Ville jo da muligens være morsommere for dem og delta.
Dette var bare en tanke fra min side, er ikke sikker på om dere andre er enig:)

Vi har må laget en resultatliste for de som deltar i turneringer. Den finner du link til her på forumet. Der finner du hvilke turneringer du har deltatt i, type, poeng, seiere osv. Og også en sammenlagt liste hvordan man ligger an totalt.
 
leonsin - Ikke medlem lenger2009-04-24 15:46
Antall innlegg: 89

bare samma vinnere
skulle vært en maks rank på 2000 for å være med eks
 
sovesveis22009-04-24 16:17
Antall innlegg: 12

:(
 
sovesveis22009-04-24 16:20
Antall innlegg: 12

Hanne H: Jeg tror poenget er til annhetty at man har et slags divisjonssystem, eventuelt kvalifiseringssystem i større grad enn nå med mesterturneringene.

Altså at man har forskjellige nivåer, hvor vinnere eller de beste på sitt nivå rykker opp, og andre rykker ned.

Men jeg ser vel at det kan bli litt vel ambisiøst. Noen deltar sjeldent, andre deltar ofte. Man kunne løst det med å ha mange på de forskjellige nivåene, men man måtte være aktiv for å rykke opp. Jeg er litt usikker på hvordan det skulle fungert.

Leonsin: Jeg tror det er de som er mest aktive her som ofte har høye rankinger (fordi de spiller mye), og at det også er disse som deltar mest i turneringer og har størst sjanse til å vinne (fordi de er gode siden de spiller mye).


 
Kirsti2009-04-24 17:42
Antall innlegg: 1946

Noe av det jeg liker best med turneringer er at jeg får muligheten til å spille mot folk jeg sjelden spiller med, fordi vi vanligvis har ulike favorittbrett eller favoritthastigheter. Og så er det som mange allerede har sagt alltid hyggelig og ingenting å være redd for.
 
bøtteknotten2009-04-24 19:05
Antall innlegg: 8

Kan alle delta i turneringene, eller er det bare forbeholdt enkelte? Tenker da på ranking, spes.medlemsskap, varighet på medlemskap osv......
 
Sydsklie2009-04-24 19:13
Antall innlegg: 703

Alle kan være med :)
 
HanneH2009-04-24 19:53
Antall innlegg: 2290

bøtteknotten, her inne er det ikke spesielle medlemskap, alle er medlemmer på lik linje. Finnes ikke forskjell på oss på den måten :) Og det har ingen ting med hvor lenge man har hatt medlemskap å gjøre heller, man kan delta fra første dag om man ønsker det.
Eneste man må huske på i tunreringer er å starte spillene uranket, slik at det er helt ufarlig for alle :) Og så bør man være rask til å lese chatt, for her inne skravles det en del inn i mellom :)
 
bøtteknotten2009-04-24 20:01
Antall innlegg: 8

Okei!!!
Da skal jeg prøve meg på en turnering eller to om ikke så lenge... Ellers.... Takk for svar....:-))))
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?