Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 884

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Mooseman2008-06-10 20:01
Antall innlegg: 1596

Gratulerer Matias !!!!!!!

Gratulerer til dere andre i finaleomgangene også ;)
 
ubeakris2008-06-10 20:39
Antall innlegg: 24

Gratulerer Matias!
 
Alfa932008-06-10 21:33
Antall innlegg: 7771

Ja, grattis til de som var med i finalen og særlig Matias!
 
baltez - Ikke medlem lenger2008-06-10 21:33
Antall innlegg: 1398

Gratulerer så mye til alle som var med, og spesielt til Matias!!
Gleder meg allerede til min seier neste år!
 
Svensk2008-06-10 22:51
Antall innlegg: 13

gratulere matias:) veldig godt spilt!!
synes også at sølvvinneren førtjener en ekstra gratulasjon:)
grattis david!
 
matias2008-06-10 23:44
Antall innlegg: 1152

takk, takk :)
puh, det er sjelden jeg er så stressa, og siste kampen ble spennende. Men jeg hadde jo oppmuntring fra venner, både fra ordspill og fra universitetet, så det hjalp godt :)

Dette må feires med nye turneringer :) men kan først arrangere det når jeg kommer tilbake til graz, altså neste uke forhåpentligvis.

Så var det jo kjempeartig å treffe alle sammen, dere er jo kjempehyggelige å være sammen med :)
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-06-11 00:18
Antall innlegg: 352

Ikke rart du var stresset, hele landets ære stod jo på spill....men du klarte brasene, og veldig hyggelig at söta bror vil tevle med oss.
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-06-11 00:23
Antall innlegg: 1944

Gratulerer Matias. Dette var gøy.
Det er riktig som Matias sier, finalen var veldig spennende. Resultatet 396 -268 ser ikke ut som spennende, men det var utfordring på bingo helt på slutten av spillet. Matias var ikke sikker på å vinne før siste legg. Kontrollregning av ordpillere på stedet, viste at om bingoen med tilstøtende ord hadde blitt godkjent ville Matias likevel vunnet, men da bare med 3 poeng:)

Takk til marmey, Holger og david som var med å gjorde dette spennende og morsomt.
 
kness - Ikke medlem lenger2008-06-11 08:34
Antall innlegg: 1134

Grattis Matias!

Jeg så Verdiløse Menn på Nationalteatret mens kampen pågikk. Hvilken verdiløs bingo var det som ble lagt ut?
 
marmey2008-06-11 09:31
Antall innlegg: 13

Gratulerer så mye, Matias! Jeg var sjanseløs mot deg i semifinalen. Du er inkarnasjonen av klisjeen "verdig vinner". Takk til alle som var med på å gjøre arrangementet til en veldig hyggelig opplevelse. Flere møter med IRL-Scrabble står på ønskelista.
 
Mooseman2008-06-11 09:39
Antall innlegg: 1596

Vi snakker litt om en bytur første helgen i juli, 4. eller 5.
Høyst uformelt, men dersom noen ønsker å treffes denne helgen, så send meg gjerne en melding
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-06-11 10:21
Antall innlegg: 1944

Bingoen var vel Suffler, problemet til David var at et av de tilstøtende ordene ble erå mener jeg å huske.
 
matias2008-06-11 11:00
Antall innlegg: 1152

både sufflere/erå og suffene/ufine var det vel.

Forresten er bildet på forsida ikke fra finalen, man ser fremdeles "rånær", det må være fra p3-kampen.

Etter finalen ble det nemlig spilt en tullekamp mot 3 fra p3, da var det ikke fullformsordlista som var gjeldende, man måtte bare finne en god forklaring på ordet.
 
Olava2008-06-11 11:31
Antall innlegg: 128

Gratulerer til Matias og de andre i finalen

Ikke bare hjernetrim på et så stort brett skulle jeg tro;-)
En del knebøy og gjerne litt gangsperr i dag?

 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-06-11 14:02
Antall innlegg: 640

Vedørende bingispørsmålet, så mener jeg å huske at det var Holger som fikk finaledagens eneste godkjente bingo. Jeg husker ikke helt hva ordet var, men jeg lurer på om ikke predikanten husker hva det var. I hvert fall diskuterte jeg det med han underveis om det var et gyldig ord eller ikke og predikanten hadde brukt det selv i en bingo en gang.
 
Holger2008-06-11 21:05
Antall innlegg: 230

Hjerteligste gratulasjoner til Matias! Godt jobba! Det samme til marmey og david. Takk til alle som har arrangert og spilt og gjort de siste par ukene svært så minneverdige! Og takk for gratulasjoner/hilsener.

Bingoen var 'favnete'. Hegge var ikke overvettes begeistra over den varianten, så jeg håper jeg retta opp inntrykket med 'favna' etterpå.

Til slutt: Kjempetakk til Per Egil Hegge som sporty stilte opp, la fram sine betraktninger underveis og kasta glans over arrangementet.

 
matias2008-06-12 00:25
Antall innlegg: 1152

Ja, supert at Per Egil Hegge stilte opp, og også kommenterte underveis. Eneste var at jeg ikke fikk spilt mot ham, det får vel kanskje bli neste gang :)

Akkurat nå er jeg veldig støl i beina da, lurer på om det har noe med finalen å gjøre...
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-06-12 08:54
Antall innlegg: 1944

Det har det sikkert matias.

For de som ikke var der og så det, så var det ikke bare når de la ut ordene at de måtte ta knebøy. De sto jo også bøyd når de ordnet med sine utdelte bokstaver, trykket på klokken eller mottok nye bokstaver. Alt foregikk på gulvet.

Matias spillte tre ganger!!! Littt over en timesøkt med knebøy:)
 
starey - Ikke medlem lenger2008-06-12 09:20
Antall innlegg: 956

OG løping til brettet med brikkene ;)
 
Mooseman2008-06-12 09:48
Antall innlegg: 1596

Tenk på alle de stakkarene som jobbet på Vinmonopolet før i tiden. Da solgte de noen som ble kalt 'En halv bøy'

Det var stort sett uteligger som skulle ha en halvflaske Eau de Vie, som var plassert under disken. Altså måtte de ansatte foreta en halv knebøy for å få tak i flaska......
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?