Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 226

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
benni20092009-06-08 19:08
Antall innlegg: 114

Ikke NOK diskutert, herregud da!
"Allerede diskutert" innebærer at man får de aller fleste synspunkt i saken - men det skal da ikke hindre noen i å stille nye spørsmål!
Det jeg overhodet ikke forstår er følgende:
Hvorfor er det ikke ok å vise til hvor det allerede blir diskutert???
Samt veilede nye spillere hvordan de finner svar på sine spørsmål???
Et enkelt søk på ordet bingo gir flere ulike tråder, så hvorfor "kaste bort tid" på stadig nye tråder om temaet?
Det kan hende mange nye ikke engang vet at det ligger der..

benni20092009-06-08 19:11

Torill; nå skjønner jeg hva du mente om å bli tatt til inntekt for ting du ikke har sagt...
Jeg føler jeg har møtt samme problemet selv, akkurat nå ;-)

baltez - Ikke medlem lenger2009-06-08 19:23
Antall innlegg: 1398

Nok gang er vi vitne til denne personen som konstant nedsabler alle andre i forum. Jeg er blant de som ikke vet hvordan man hverken søker på ordspill, eller hvordan man søker på nett, for den saks skyld. Føler meg truffet her.

Er jeg ikke god nok for dere racere på nettet, tror jeg ikke jeg orker å være her mer, har fått mer enn nok av belærende personer, som tar det for gitt at hele verden forstår alt om dataer. Denne diskusjonen gjør meg trist, og usikker på meg selv. Vet ikke om nervene tåler dette.

benni20092009-06-08 19:27

Hvis du trykker der det står "Forrige side" vil du finne at jeg har foreslått å legge informasjon om forumet i aktiveringsmailen til nye brukere.

Har ingen sabel, dessverre

Ø N2009-06-08 19:31
Antall innlegg: 725

Om jeg må svare på noe en bruker her inne lurer på i en ny
tråd selv om temaet har blitt nevnt i x-antall tråder
tidligere så koster det ikke meg en eneste kalori.

Om samme spørsmålet dukker opp igjen noen dager senere
så koster det meg fortsatt ikke en eneste kalori
og svare på det igjen.

Skjønner ikke hvorfor vi skal prøve å få flest mulig mennesker
her inne til å føle seg latterliggjort bare fordi temaet
har vært debattert i tidligere tråder.

For de som ikke har lyst til og hjelpe den brukeren som lurer
på noe i det nye innlegget så er det da bare og la være
å svare så får de som ønsker og vill hjelpe denne
brukeren slik at også han / henne kan finne
seg til rette og trives på Ordspill.no.

Jøss for en komplisert verden enkelte brukere ønsker
at ordspill skal være.

benni20092009-06-08 19:38

ØN - tvert om!
Jo mer som tematisk er samlet på ett sted, jo mer oversiktlig og greit blir det jo!

Vil forresten ha meg frabedt antydninger om latterliggjøring og nedverdigende holdninger mot medspillere.
Jeg har ALDRI rettet et eneste ord mot de som starter nye tråder, men derimot anbefalt moderatorene om å gjøre forum mer oversiktlig.

Hvor tar dere det fra?

Torill2009-06-08 19:45
Antall innlegg: 3664

Men er det (nesten) ingen som har noen mening om det jeg har prøvd å ta opp? Er prateforumet på ordspill et sted der man skal få ut gørra si (om ting som ikke har noe med ordspill å gjøre)? Må presisere at jeg ikke har noe mot at man tar opp ulike temaer. Men hvis man bare er frustert over et eller annet, det være seg menn, jøder, nordtrønderkse røyskatter eller underjordiske vesner, er det andre steder der det passer bedre å få det ut? Jeg har ikke noe klart svar, kanskje dette virkelig er det beste stedet. Noen som har noen synspunkter?

Ø N2009-06-08 19:53
Antall innlegg: 725

Jeg har prøvd så jeg henviser til tidligere innlegg
fra meg i denne tråden.

Men jeg må jo ærlig innrømme at jeg har latt meg rive
med på avsporingen av denne tråden.

Sorry Torill..... ;(:)>

Anja832009-06-08 19:54
Antall innlegg: 148

Nordtrønderske røyskatter vil jeg gjerne ha diskusjoner rundt, for det var vanvittig morsomt! :)

Endel av de andre innleggene er jeg enig i har vært litt dumme. Men rare/morsomme/interessant e ting som ikke har noenting med ordspill å gjøre, ja DET vil jeg har innlegg på. :)

benni20092009-06-08 19:55

Hadde vært artig å se flere ordspillere på blogg.no :-)

bris12009-06-08 20:02
Antall innlegg: 2601

Her er det tydeligvis noen som føler seg truffet ut fra responsen i forum. Mine kommentarer er ikke myntet mot en person. Siden jeg begynte å spille i november 2008 har jeg lest innleggene i forum, og gjentatte ganger har "nye" innlegg (dvs om temaer som tidligere er blitt debattert) blitt møtte med uvilje og fy-rop fra enkelte som mener at dette er utdebatterte temaer osv. Jeg gjentar meg selv: det er ikke hyggelig å bli møtt slik. Litt tålmodighet og god, gammel folkeskikk er ikke av veien, synes nå i alle fall jeg (som er en godt voksen dame).

benni20092009-06-08 20:05

Selvsagt blir man berørt av at man kalles ulike ting og gis diverse motiv som man ikke har :-)

mysteria - Ikke medlem lenger2009-06-08 20:33
Antall innlegg: 1124

Heia Baltez! Mere! Mere!

:D

GULL - Ikke medlem lenger2009-06-08 22:35
Antall innlegg: 664

Hvorfor er du så frustrert over menn Torill ? Og hvor lenge har du vært medlem av kvinneorganisasjonen Ottar og partiet Rødt ?

GreteSB2009-06-08 22:43
Antall innlegg: 7777

Ærlig talt, GULL! Hva har noe av det med denne tråden å gjøre? Og hvor i alle dager har du hentet det i Torills innlegg?

sovi2009-06-08 22:52
Antall innlegg: 58

Nei, Torill, vi trenger sikkert ikke alle diskusjonene i forum, og det finnes sikkert andre fora som er bedre egnet. Men jeg ser det heller ikke som problematisk at noen tar initiativ til diskusjoner om annet enn ordspill. Det er da frivillig både å lese og å delta. En viktig forutsetning er selvsagt at deltakerne holder seg til ordspills regler og god folkeskikk - noe vi dessverre har sett eksempler på i tidligere tråder at ikke alltid er tilfelle.

Synes for øvrig at det for ofte kommer ubehagelige kommentarer om at emner er utdebattert når noen kommer med nye forslag e.l. Vi kan ikke forlange at folk leser nøye gjennom forum før de drister seg til å starte en ny tråd.

Torill2009-06-08 23:00
Antall innlegg: 3664

Kunne ikke ramle meg inn å bli frustrert over en eneste mann.... Eller... kan kanskje vurdere å gjøre et par unntak.

gompedyret2009-06-08 23:03
Antall innlegg: 4381

Hvor lenge har De slått Deres kone? Når var det De ble medlem i sengevæternes landsforbund? Hvorfor hater du damer med mørkt hår?

Ah, hersketeknikkenes vidunderlige verden.

Selvfølgelig er det jo sånn at skal slikt noe ha _effekt_ så klarer man gjerne å relatere det til den pågående diskusjonen. I motsatt fall, slik som her, blir det bare pinlig åpenbart, selv for de som ikke er vant til å gjenkjenne en slik ytterst uredelig måte å diskutere på.

Lett gjennomskuelig eller ikke, det kan være ubehagelig å være gjenstand for den slags. GULL, vær elskverdig og spar både forumet og enkeltpersoner for slikt heretter.

Anja832009-06-08 23:10
Antall innlegg: 148

Men ærlig talt, tror dere ikke Gull skriver mye av det han gjør kun for å provosere?! Isåfall klarer han det veldig godt.

Kunne ikke falt meg inn å bli hverken sint eller såret av noe som kommer fra en person som jeg ikke aner hvem er, og som heller ikke har en anelse om hvem jeg er.

benni20092009-06-08 23:24

Det er likevel grenser for hva man skal ta imot i lengden
:-)

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?