Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 848

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-05-07 14:04
Antall innlegg: 4429


Ja, ikke stort bedre når det slår andre veien; overmoralske sosialister er egentlig litt i sammen gata. Hvorfor har de "glemt" nyansene når de skal kommenter hverandre?
Trettebergstuen egner seg nok ikke som komiker... og en del av de andre forurettede "venstrefolka". Litt sånt furtent barnehagestorting.
 
ava802019-05-07 15:02
Antall innlegg: 24

De finner sikkert en uttalelse eller noe skriverier som de kan fremme et mistillitsforslag mot henne på igjen, ja.
Det skorter i alle fall ikke på viljen hos enkelte!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2019-05-07 16:53
Antall innlegg: 11608

Tidligere nestleder i Oslo Ap, nå leder for Kreftforeningen, Anne Lise Ryel har iallefall startet ballet etter Listhaugs uttalelser om at hun ikke tror på moralisering, men opplysning når det gjelder folkehelse.
Skjønner jo at det er sjokkerende nok til å kjøre på med kritikk fra dag 1 ;)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-05-07 16:57
Antall innlegg: 4429


Heia Norge !
 
hestlægg - Ikke medlem lenger2019-05-07 19:13
Antall innlegg: 57

Mm, hverdagslige kommentarer som disse:
www.nrk.no/norge/her...1. 13958713

Hvis det er noen som er triste her så er det Listhaug og hennes rabiate støttespillere.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-05-07 19:35
Antall innlegg: 4429


Litt synd at de politiske motstanderne "biter på" alle Frp/Listhaug sine utspill. Hvis de hadde reagert som man burde gjøre; som man gjør med barn; i størst mulig grad overser uønsket adferd; så vil den opphøre...
Nei, fullt så lett er det jo ikke i den voksne verden; men tenk om (nesten) alt "mindre intelligent" som kommer ut av Listhaugs munn ble ignorert av hennes politiske motstandere ? Da ville hun miste sitt publikum som gir næring til hennes noe narsissistiske personlighet; og uten oppmerksomhet, så er det ikke så enkelt for en person som henne å holde fokus.
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2019-05-07 23:49
Antall innlegg: 747

Ser på meg selv som ganske oppegående og normal,men rabiat er jeg,hva er egentlig greie med og kalle folk opp for ditt og datt,sette diagnoser for at en ikke har har samme mening som en?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-05-08 01:31
Antall innlegg: 4429


"Noe narsissistiske personlighet" er ikke en diagnose. Enig eller uenig er ikke interessant; det er måten hun formidler sitt syn som får meg til å tenke i de baner. Umoden oppførsel som gir henne oppmerksomhet.
Hun bare MÅTTE uttale noe som hun burde ha visst at hun ville få negativ oppmerksomhet for. Og så var hun jo, i egne øyne, utsatt for heksejakt sist da hun sist gang måtte ut av regjering. Men å se sin egen rolle i det hele, det var tydeligvis vanskelig.
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2019-05-08 01:59
Antall innlegg: 747

Hvem fremstår som mest umoden?
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2019-05-08 12:00
Antall innlegg: 11608

Mange gode eksempler på utspill som har blitt møtt med de mest avskyelige reaksjoner på den lista der, hestlægg.

Jeg kunne tatt for meg mange av de som ble fulgt opp med å sammenlige henne med Goebbles og omtaler som "rasismens høyborg" etc. , men nøyer meg med denne VG-saken som kom noen dager etter at hysteriet hadde dødd ut for den gang i anledning saken om redningsskøyta.

www.vg.no/nyheter/in...ni ngsstunt

Du får mene hva du vil, men jeg for min del er i alle fall ikke et sekund i tvil om hvem det er som er "rabiate" her hvis en av partene må være det.

 
bris12019-05-08 14:05
Antall innlegg: 2595

Håper folk leser artikkelen i sin helhet. Jeg klarer ikke å finne noe sted at Listhaug sammenligner sitt hopp i havet iført overlevelsesdrakt med skjebnen til flyktninger i åpen båt på vei fra Afrika til Europa. Likevel raljeres det fra flere kanter over hvor usmakelig det er å gjøre nettopp en slik sammenligning. Er det journalister/«journaliste r» som oppsøker disse kommentatorene og presenterer et sammenligningscenario, og som folk gladelig følger opp? Og i neste omgang blir den opprinnelige historien utelatt, sammenligningene står igjen, og vips så tar kommentarfeltene i sosiale medier helt av. Uansett hvilket politisk ståsted man har, anstendighet bør settes på dagsorden igjen.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-05-08 14:23
Antall innlegg: 4429


Så nå har Listhaugs politiske motstandere funnet en som de mener er et slags symbol/symptom på høyresidens "feil og mangler", eller noe i den duren... At hennes utspill og væremåte kan være temmelig umoden er jo en ting; og så skjønner ikke kritikerne at de hopper etter henne i "umodenhetens hav"; og alle er i ferd med å drukne...
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-05-08 14:35
Antall innlegg: 4429


Så hun hopper i havet med redningsdrakt for: - Å kjenne på hvordan det er å bli redda? En opplevelse? Men at det ikke var riktig tid og sted for en sånn "redningsopplevelse", det forsto hun ikke. Det beste med sånne som henne; som søker oppmerksomhet; og som ofte ikke tar andres perspektiv i særlig grad; det er å ignorere. Men "fristelsen" er tydeligvis for stor for motstanderne; de tror de setter henne på plass; men det fungerer stikk motsatt; det trigger henne.
 
Cygnus2019-05-08 15:15
Antall innlegg: 44845

Kanskje litt humor kan passe i denne begredelige tråd?
www.facebook.com/100...47 8959222/
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-05-08 15:24
Antall innlegg: 4429


He he- ja og det hele er jo egentlig ganske komisk!



 
bris12019-05-08 15:59
Antall innlegg: 2595

Det morsomste med den, Cygnus, er at bildet er fra i fjor, og leserkommentaren som sier: Listhaugs to ansikt. Som om det gir mening.
 
Cygnus2019-05-08 16:18
Antall innlegg: 44845

Det har vel liten interesse om det var fra i fjor eller for 10 år siden! Det var en vits!!!!!!
 
Vannmann2019-05-08 16:24
Antall innlegg: 357

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese saken det ble linket til her, ordputter, så ville du fått med deg at det var mannskapet på båten til Redningsselskapet som oppfordret Listhaug til å stille opp på øvelsen, og ikke noe Listhaug iscenesatte selv.
 
Flyt - Ikke medlem lenger2019-05-08 17:10
Antall innlegg: 33

Ja, ja, Cygnus, det er en eneste, stor vits. Selv om vi ikke ser samme vitsen.
;-))
 
Cygnus2019-05-08 17:24
Antall innlegg: 44845

Jeg avkrever heldigvis ikke samme vitseforståelse av noen!!!! ;)
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?