Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
1
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 935

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Nixita2019-10-26 20:03
Antall innlegg: 4720

Darrang: Jeg har så lyst til å vinne gnomeprisen ;)

Ordputter: Som er en tur til selve Gnomebyen i Polen WROCLAW.
Men husk at alle innlegg med ordet GNOM i andre tråder blir sletta!
Historisk at dette lille ordet er forbudt.
 
Nixita2019-10-26 20:05
Antall innlegg: 4720

Da var jeg snill og overførte noe hit, slik at dere kan fortsette diskusjonen her.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-26 20:17
Antall innlegg: 4429

Du store min; For en vennlighet !
 
Nixita2019-10-26 20:19
Antall innlegg: 4720

Ja er i det rause hjørnet i dag, men på mandag skal jeg slutte med potetgull og da kan alt skje!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-26 20:25
Antall innlegg: 4429

Hvorfor akkurat på mandag? Så etter mandag kan alt skje.
Det kan jo slå positiv ut også! Du begynner å spise gulrøtter, og legger ut admin. Gnomebilde. Ja, det kan faktisk skje et mirakel.
 
Cygnus2019-10-26 20:30
Antall innlegg: 44845

En bra tråd for mobbere dette, så den blir nok veldig intern for de få spesielt interesserte!
 
Darrang2019-10-26 20:35
Antall innlegg: 1121

Mobbere? Nå er jeg ikke med her. Og Nixita, forbyr dere ord som ikke er verken obskøne eller støtende? Nå må du forklare!
 
Nixita2019-10-26 20:41
Antall innlegg: 4720

Nå tror jeg du misforstår Darrang. Og for å gjenta det jeg skrev I går:

Vi har ulike tråder med ulike titler. Noen liker "ordspill spør og ordspill svarer" andre liker mat-tråder osv. Før kunne man gå inn i disse trådene og lese "siste nytt" og legge inn en kommentar selv. Problemet nå er at nesten uansett hvilken tråd man går inn i er det klin umulig å skjønne hvilken tråd man faktisk er i da det står om gnomer og bilder i nesten samtlige tråder.

Greit at man har det gøy, men please følg tema i tråden og la andre slippe til og.

Derfor laget vi denne tråden. Vær så snill å hold avsporinger, alt som ikke hører hjemme i andre tråder her.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-26 22:51
Antall innlegg: 4429

Ja, klart det er mobbing! Jeg kom med en, ironisk kanskje, kommentar til Nixita. Nå er vi i det som bli kalt vås og annet tull tråden; ikke sant.
Så da er det faktisk greit å kommentere det at ordet GNOM og hele Gnomegreiene er forbudt i andre tråder. Men det er jo ikke noe problem at det er "forbudt" å gnome i andre tråder! Det er bare veldig komisk.
Og så kunne ikke Sangsvanen dy seg; hun måtte stikke nesa si inn i den tråden som hun ikke synes noe om. Hvorfor? Det er fullt mulig å la det være. Hvis vi snakker om barnslig; ærlig talt Cygnus; hvorfor bryr du deg om Gnomepratet vårt? Vi klarer oss utmerket her inne en liten stund uten at du skal komme med kommentarer. Ikke sikkert at denne Gnometråden er så artig i lengden; men den er i hvert fall ikke artig når den blir forstyrra av unødvendige kommentarer om mobbing. Må egentlig le; for det hele har en tendens til å utarte seg til krangling. Er alle barnslige kanskje?
 
Cygnus2019-10-26 23:00
Antall innlegg: 44845

Jeg har ikke sagt et ord om at jeg ikke likte denne tråden! Det var jo jeg som foreslo at den skulle opprettes!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-26 23:08
Antall innlegg: 4429

Jaha- men det gjorde du fordi du ønska Gnomemaset bort fra andre tråder! Og det var jeg enig i, nevnte det så vidt selv at det kanskje ville være best å opprette en egen Gnometråd. Jeg bryr meg ikke om de fleste kommentarer; men du dro den litt langt når du sier at jeg mobber nix; at dette er en tråd for mobbere; DET er i hvert fall VÅS. Og hvis jeg liker å "kødde" med noen, så er det ofte meg selv. Jeg er kanskje ikke flink med ironi; men tror jeg ville forstått det hvis det var meg som fikk den kommentaren. Og det jeg skrev til Bris her var jo rett og slett fordi hun så ofte har irritert seg; og at jeg da er glad for at hun ikke irriterer seg og oss/meg i DENNE tråden. Hvor som helst ellers, men hun lovet å holde seg unna her.
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-10-26 23:31
Antall innlegg: 6062

Tror jeg så en gnom i fjøsen for 2 dager siden. Det var som en liten nisse på ca 60 cm med høy ullhvit lue. Jeg så bare lua gå forbi saustakkene.

Kanskje var det noe annet jeg så, men jeg så det i ca 1-2 sekunder
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-26 23:38
Antall innlegg: 4429

Det hadde vært noe det! Like bra som Martin-historien min.

 
Aran - Ikke medlem lenger2019-10-26 23:40
Antall innlegg: 6062

En tante til min mor sa at hun hadde sett dette småfolket, som er usynlige for folk flest.
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-10-26 23:41
Antall innlegg: 6062

Det var jo oppe en gang i TV-programmet Åndenes makt, da TV-teamet var på et gårdsbruk, at det ble sett slike små nisseskapninger/gnomer.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-26 23:46
Antall innlegg: 4429

Ja, tenk om.

Vi har snakka om det en del Sambo og jeg; at når det er mulig å høre stemmen til en som for lengst har reist fra denne jord; så er vel nesten alt mulig?
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-10-27 00:22
Antall innlegg: 6062

Ja det er mye rart som finnes i åndeverdenen som kan manifistere seg til å bli lagt merke til i den fysiske verden. Noen har slike opplevelser ofte.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-27 00:46
Antall innlegg: 4429

Men, det betyr jo at det finnes "noe mer" på en måte... Uten at det er mulig å forholde seg til hva dette "noe mer" er. Nei, jeg må nok konstatere at hjernen min ikke har lett for å godta det som er "uforståelig". Hm, kan du forestille deg Aran hvor merkelig det føles når jeg treffer de som nå bor i det huset hvor jeg opplevde dette; og så må jeg være bevisst på å ikke plumpe ut med den opplevelsen; for det er faktisk den jeg tenker på hver gang jeg ser dem; og nå i august avtalte vi at Sambo og jeg skal besøke dem, for jeg har jo restaurert huset, og vet at de har gjort noen forandringer som jeg er nysgjerrig på.
Og så kan jeg ikke (selvfølgelig) fortelle dem noenting… Det er en merkelig følelse som jeg knapt har kjent maken til noen gang.
Jeg vet noe de ikke vet, og som de helst ikke må få greie på; for de skal jo fortsette å bo der. Vel, sånn er det med denne opplevelsen; den sitter kommer stadig tilbake...
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-27 00:48
Antall innlegg: 4429

Den sitter sterkt i; og kommer stadig tilbake; i tankene og kroppen.
 
GloriaM2019-10-27 02:28
Antall innlegg: 994

("En bra tråd for mobbere dette" hva mener Cygnus med det, tro? Trodde det var en bra tråd for folk som bare ville skrive fritt og litt tøysete om alt og ingenting uten å bli kritisert hele tiden ... erte og spøke med folk må ikke forveksles med mobbing!)
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?